Frustratie Topic

Oh ik begrijp je wel. Ik kan zelf ook soms wel wat dwingend zijn.. Beetje inherent aan mijn ETNJ persoonlijkheid.
Maar inderdaad, je eigen geluk maak je zelf, en vooral ook... Pick your battles :)
Yep,

Het scheelt dat ik het heel fijn vind om te schelden :) Geeft energie, zorgt dat je hart klopt en dat ik tevreden rustig kan gaan slapen :)
 
Toen ik nog op Twitter zat had ik daar een prachtige (vin ik zelf) rant staan. Ik dacht, als we dan toch gal gaan spuwen kan ik dit er wel effe bijzetten. Telt ook als stel je voor topic vin ik.

Geschreven toen Cojono net begon en ik nog geen idee had dat 5 days to flatten the fucking curve 16 maanden zou duren met alle ellende van dien, paspoorten, bewijzen etc en aantone dat je niet ziek bent :-(

Maar voor de mensen die zich afvragen: Hoe staat Theo erin: Nou zo dus :)


---
Minirant: Ik ben geboren eind jaren 60 en vanaf mijn 15e was ik hooked aan Amerikaans SF. boeken van Heinlein, Asimov, Clarke, series van Startrek etc etc. Ik had in de jaren 80 echt het idee dat vanaf 2000 het echt übercool zou worden. Met reizen naar de maan en verder en dat we niet zouden weten wat ons zou overkomen zo gaaf.

Wat blijkt, we zitten nu 20 jaar voorbij 2000 en der zijn groeperingen die GVD discussieren over naar welke WC ze moeten en hoeveel genders er zijn zijn. (76??)

Niks van de aanwezige energie gestoken in avontuur en ruimtevaart en expansie maar in geleuter en andere ellende, schadevergoedingen voor iets dat 400-250 jaar geleden misschien gebeurd is bij misschien een voorvader van je waardoor je nu een kneus bent afhankelijk van het subsidieinfuus en niet in staat om GVD fatsoenlijk voor jezelf te zorgen. Ondertussen worden beelden omgehaald, TV series gedoofpot omdat mensen achteraf beledigd denken te zijn.

Er is een verzonnen klimaatprobleem waar de belastingbetaler nog meer mee onderdrukt kan worden. Het klimaat veranderd, So fucking what.

We zijn hard op weg naar een dystopie met track and trace van elke burger onder het mom van de gezondheid van de zwakkeren.

We krijgen Chinese toestanden met volgen en sociale credits.

Half infantiele BOA’s die met volstrekte willekeur torenhoge boetes uit kunnen schrijven, dubieuze regels die met elkaar in tegenspraak zijn.

Mondkapjes als teken van onderworpenheid en conformering

Ik ben benieuwd wanneer de poep echt tegen de ventilator aanklapt en er een groep normale weldenkende burgers opstaat en schreeuwt, Tot hier en godverdomme geen enkele stap verder!

Grow the fuck up en stop met het dwingend voorschrijven wat andere mensen mogen denken of doen. Laat ieder in zijn waarde, stop met die achterlijke corona DDR wetgeving. Stop met het ontkennen van de geschiedenis. Ga gvd aan het werk en wees andere niet tot last.



Ik vind de 21e eeuw tot nu toe een enorme deceptie…….

-----


ps: Ik ben overigens van Twitter gegooid omdat mijn plaatje bij mijn naam "Te aggresief" overkwam.

Het was de loop van een revolver, met de sympathieke tekst: Taxation is theft *1


*1 (is wel zo :) )
En toen na 1,5 jaar bleek dat de nsbderlanders zich netjes conform de deep state plannen lieten bedonderen, verder geen speld tussen te krijgen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oh ik begrijp je wel. Ik kan zelf ook soms wel wat dwingend zijn.. Beetje inherent aan mijn ETNJ persoonlijkheid.
Maar inderdaad, je eigen geluk maak je zelf, en vooral ook... Pick your battles :)
Als je dezelfde test bedoelt ben ik een INTP-T :) ooit eens zo'n ding ingevuld op aanraden van iemand hier :)
 
Yep,

Het scheelt dat ik het heel fijn vind om te schelden :) Geeft energie, zorgt dat je hart klopt en dat ik tevreden rustig kan gaan slapen :)
Gooi het eruit, lucht op haha..
Het is ook frustrerend hoor, mensen die het maar niet willen of kunnen zien wat er gaande is maar wel jou proberen op te dringen hoe zij vinden dat het zit maar andersom totaal niet open staan voor jouw mening en feiten.
Het valt me op dat de pro prikkers toch hardnekkig zijn om je er van te overtuigen, of beter gezegd te willen verplichten om je aan te laten sluiten bij de priksekte.
Kost me soms wel moeite om mijn geduld te bewaren en netjes te blijven als ik heel eerlijk ben.
Heb van alles al naar mijn kop gehad, er heeft mij zelfs iemand kanker toegewenst omdat ik alleen maar zei (ook nog eens op mijn eigen fakebookpagina) dat het beloofde walhalla prikje een medisch experiment is met daarbij de feiten.
Wappie, gestoord, hoop dat je corona krijgt, psychisch niet in orde en weet ik het wat ze allemaal roepen, allemaal prima, maar mij een ernstige ziekte toewensen gaat me te ver..
Dat is dan wel weer het voordeel van fakebook, je knikkert iemand er makkelijk af.
Toedeloe en succes met je bijwerkingen!

Was gisteren met mijn beste vriend wat eten, hij weet dat er wel "dingen niet kloppen" maar heeft geen zin om van mij te horen hoe het echt zit.
Prima, ik probeer dan ook het onderwerp CROMA maar te vermijden omdat het zonder dat onderwerp wel gewoon rete gezellig is en enige ontspanning toch ook wel extra welkom is in deze tijd.
Niet dat het makkelijk te vermijden is als ze op een terras met bekpamper in de buitenlucht langs je heen lopen, je een gezondheidscheck krijgt (die ik overigens niet in heb gevuld) en je overal om je heen gesprekken opvangt waarbij het alleen maar daar over gaat, maar we doen ons best.

Het grappige was dat ik al een flinke tijd geen hooikoortsklachten meer had, maar blijkbaar door de Ivermectine het weer wat is opgelaaid en daar uitgerekend net last van krijg als je een gezondheidscheck in zou moeten vullen waarbij de eerste vraag "niest u" is, en vervolgens al proestend en snotterend je eten probeert weg te kauwen.
Bij mij ziet het er dan uit alsof ik midden in een enorme jankbui zit.
Waarschijnlijk dacht de ober dat het eten om te janken was.
Ach, het heeft ook zo zijn voordelen, je krijgt in ieder geval wel de ruimte van mensen want stel je voor je zou ook een snotneus krijgen.
 
Ik heb hier ergens ooit ook gezegd dat we daar in de politiek nogal behoefte aan hebben. Iemand gewoon die zich de mond niet laat snoeren maar gewoon godverdomme zegt. Tegen Rutte of de Jonge of de kamervoorzitter. Hoe mooi zou dat zijn.
 
Ff afkoelen hier. Net over en weer zitten berichten over naar Duitsland gaan met buurvrouw. Zij is gevaccineerd natuurlijk. Want ja, zij maakt zich echt druk over jonge mensen die met long covid in het ziekenhuis terecht komen. Kan mij dat dan echt niks helemaal schelen, wordt mij gevraagd. Ik zeg haar dat zowel zij als ik gebruik kunnen maken van de ons tot beschikking staande informatie voor eigen afwegingen, maar dat ik me druk maak om mijn burgerrechten. Als ik zo naar hetgeen ik schrijf kijk, lijkt het net alsof ik me druk maak over een soort luxe-artikel (die burgerrechten bedoel ik: behoud integriteit van mijn lichaam bijv. of het recht om niet deel te hoeven nemen aan een medisch experiment). Heel raar voelt het. Catch 22.
 
Mijn vriend vindt het absoluut geen probleem dat de greenpass vanaf 6 augustus in Italië geldt. Hij begrijpt mij niet en kan er niet over uit dat ik het ongelooflijk vind en hij zegt dat mensen toch met een sneltest een restaurant binnen kunnen, dus waar maak ik toch in godsnaam zo'n probleem van. Alleen maar problemen zaaien doe ik, ik breng zijn gehele gemoedstoestand in de war, door MIJ is hij in de stress, niet door de nodige maatregelen. Oh, ja, dat begrijp ik 🧐

En mijn vader zegt dat alles wat ik aangekondigd heb tot nu toe, dat daar niets van is uitgekomen. Waaat? En dat er ook niets van zal uitkomen. Hij zal zich in de herfst laten vaccineren, zoals hij allang aangekondigd heeft. Hij heeft het eerst willen aankijken en dan is de tijd rijp want ja, er is toch niets schokkends gebeurd, bijna geen doden en geen bijwerkingen, dus de zaak is veilig en ja, het blijft toch maar gevaarlijk met het Covid. En zeker die verhalen over long-covid, zeer serieus te nemen.

Nou, daar sta ik dan, na 1,5 jaar red-pillen.

Ik heb mijn vader een potje ivectermine gegeven met uitleg op papier. Heb mijn vriend ook verteld dat ik het heb. O, hij zegt dat je het in Italië zo bij de apotheek kan laten maken en krijgen. Ik wacht echter nog steeds op de link.

Nou, weet je, ik ga niet meer redpillen, niets meer. Punt uit. Ik voel me steeds belachelijker worden bij zulke mensen. Ik heb de beste bedoelingen, maar de willen ze gewoonweg niet zien. Nou ja, de bedoelingen misschien wel, maar alles wat ik zeg, wordt als onzin en complotnieuws afgedaan, zonder na te zoeken. Dit is dus bewust negeren.

Nou, dan weet ik het dus alleen maar voor mezelf en ik ben nu op deze fase aangekomen dat ik begrijp dat meer van hetzelfde steeds dezelfde reacties zal oproepen. Ik kan niet doordringen. Nou het heeft lang geduurd voordat ik dat begrepen heb.

Ik voel me nu niet meer onrustig hierover, ik kan dit inzicht nu accepteren.

Dorothé
 
Mijn vriend vindt het absoluut geen probleem dat de greenpass vanaf 6 augustus in Italië geldt. Hij begrijpt mij niet en kan er niet over uit dat ik het ongelooflijk vind en hij zegt dat mensen toch met een sneltest een restaurant binnen kunnen, dus waar maak ik toch in godsnaam zo'n probleem van. Alleen maar problemen zaaien doe ik, ik breng zijn gehele gemoedstoestand in de war, door MIJ is hij in de stress, niet door de nodige maatregelen. Oh, ja, dat begrijp ik 🧐

En mijn vader zegt dat alles wat ik aangekondigd heb tot nu toe, dat daar niets van is uitgekomen. Waaat? En dat er ook niets van zal uitkomen. Hij zal zich in de herfst laten vaccineren, zoals hij allang aangekondigd heeft. Hij heeft het eerst willen aankijken en dan is de tijd rijp want ja, er is toch niets schokkends gebeurd, bijna geen doden en geen bijwerkingen, dus de zaak is veilig en ja, het blijft toch maar gevaarlijk met het Covid. En zeker die verhalen over long-covid, zeer serieus te nemen.

Nou, daar sta ik dan, na 1,5 jaar red-pillen.

Ik heb mijn vader een potje ivectermine gegeven met uitleg op papier. Heb mijn vriend ook verteld dat ik het heb. O, hij zegt dat je het in Italië zo bij de apotheek kan laten maken en krijgen. Ik wacht echter nog steeds op de link.

Nou, weet je, ik ga niet meer redpillen, niets meer. Punt uit. Ik voel me steeds belachelijker worden bij zulke mensen. Ik heb de beste bedoelingen, maar de willen ze gewoonweg niet zien. Nou ja, de bedoelingen misschien wel, maar alles wat ik zeg, wordt als onzin en complotnieuws afgedaan, zonder na te zoeken. Dit is dus bewust negeren.

Nou, dan weet ik het dus alleen maar voor mezelf en ik ben nu op deze fase aangekomen dat ik begrijp dat meer van hetzelfde steeds dezelfde reacties zal oproepen. Ik kan niet doordringen. Nou het heeft lang geduurd voordat ik dat begrepen heb.

Ik voel me nu niet meer onrustig hierover, ik kan dit inzicht nu accepteren.

Dorothé
Wel erg dat het zo is dat je geen invloed hebt op de mensen die je zo na aan het hart staan Dorothe. Gesteld dat het zo is, is het wel goed dat het besef nu bij je indaalt.
Voelt een beetje als iets boeddhistisch: dat je nu de situatie accepteert zoals die is.
Bittere pil 😞
 
Laatst bewerkt:
Wel erg dat het zo is dat je geen invloed hebt op de mensen die je zo na aan het hart staan Dorothe. Gesteld dat het zo is, is het wel goed dat het besef nu bij je indaalt.
Voelt een beetje als iets boeddhistisch: dat je nu de situatie accepteert zoals die is.
Ja, maar daar heb ik dan ook wel meer dan 1,5 jaar over moeten doen. Steeds weer dacht ik dat ik die fase bereikt had, maar nee, ik probeerde toch steeds weer opnieuw. Eigenlijk voel ik het een beetje als verloren hebben, ik ben er ook wel weemoedig onder, het voelt bijna als mezelf overgeven. Ik weet echter voor mezelf wel degelijk waar ik voor sta en ga dan nu deze oorlog alleen verder en zal symbolisch moeten onderduiken. Ik geef me niet meer prijs en wat er ook komt, ik houd het voor me. Mijn vriend ziet alles als complotnieuws en ik stress hem ermee en mijn vader ziet het als complotnieuws en denkt dat wij alles maar uit onze duim zuigen om dwars te liggen. Nou, dan was het dat van mijn kant. Ik zal strijden met diegene die ook strijden tegen dezelfde vijand en niet strijden tegen andere slachtoffers die die vijand niet zien en niet willen zien. Mijn vader heeft de ivectermine nu thuis. Ik heb dat gedaan omdat je maar nooit weet of ik de mogelijkheid krijg het hem te geven. Misschien komt er wel een zware lockdown waar we niet uit huis kunnen of zelfs niet veder dan 15 km uit huis, je weet het maar nooit.
Als beiden zich laten vaccineren, heeft dat ernstige gevolgen voor mijn leven. Als puntje bij paaltje komt, zal ik zeker nog proberen het te voorkomen, maar ik ga niet meer prediken en info delen en info van de overheid uitdiepen voor hen. Dat is klaar.
Het is als beuken met je hoofd tegen de muur en je dan afvragen waarom de hoofdpijn toch niet minder wordt. Kijk, ik heb het middel gevonden, ik stop met beuken tegen de muur. ;)

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Ja, maar daar heb ik dan ook wel meer dan 1,5 jaar over moeten doen. Steeds weer dacht ik dat ik die fase bereikt had, maar nee, ik probeerde toch steeds weer opnieuw. Eigenlijk voel ik het een beetje als verloren hebben, ik ben er ook wel weemoedig onder, het voelt bijna als mezelf overgeven. Ik weet echter voor mezelf wel degelijk waar ik voor sta en ga dan nu deze oorlog alleen verder en zal symbolisch moeten onderduiken. Ik geef me niet meer prijs en wat er ook komt, ik houd het voor me. Mijn vriend ziet alles als complotnieuws en ik stress hem ermee en mijn vader ziet het als complotnieuws en denkt dat wij alles maar uit onze duim zuigen om dwars te liggen. Nou, dan was het dat van mijn kant. Ik zal strijden met diegene die ook strijden tegen dezelfde vijand en niet strijden tegen andere slachtoffers die die vijand niet zien en niet willen zien. Mijn vader heeft de ivectermine nu thuis. Ik heb dat gedaan omdat je maar nooit weet of ik de mogelijkheid krijgt het hem te geven. Misschien komt er wel een zware lockdown waar we niet uit huis kunnen of zelfs niet veder dan 15 km uit huis, je weet het maar nooit.
Als beiden zich laten vaccineren, heeft dat ernstige gevolgen voor mijn leven. Als puntje bij paaltje komt, zal ik zeker nog proberen het te voorkomen, maar ik ga niet meer prediken en info delen en info van de overheid uitdiepen voor hen. Dat is klaar.
Het is als beuken met je hoofd tegen de muur en je dan afvragen waarom de hoofdpijn toch niet minder wordt. Kijk, ik heb het middel gevonden, ik stop met beuken tegen de muur. ;)

Dorothé
Misschien helpt het nog wel ergens ander voor dan alleen voor jouw eigen verwerking dat je nu innerlijk loslaat. Dat is echt een wezenlijk andere energie dan dat je je naasten probeert te beinvloeden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.696
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan