Frustratie Topic




Over frustratie :-(

Wij hebben ook zo'n dikkerd op het werk die keihard in de vergadering van de Ondernemingsraad liep te roeptoeteren dat hij niet met ongevaccineerden op het werk in aanraking wil komen.
Hij is normaliter echt heel aardig. Maar ik denk dat hij ergens nattigheid voelt voor wat betreft zijn persoonlijke risicofactor en dat hij daarom maar de focus richtte op de ongevaxten ter gewenste afleiding.
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben ook zo'n dikkerd op het werk die keihard in de vergadering van de Ondernemingsraad liep te roeptoeteren dat hij niet met gevaccineerden op het werk in aanraking wil komen.
Hij is normaliter echt heel aardig. Maar ik denk dat hij ergens nattigheid voelt voor wat betreft zijn persoonlijke risicofactor en dat hij daarom maar de focus richtte op de ongevaxten ter gewenste afleiding.
Gewoon op de man af, dus ik moet voor jou gezondheid zorgen terwijl je dat duidelijk zichtbaar zelf niet kan/doet ?
 
De beste oplossing voor cafes is mensen die erom vragen via een zijdeur naar binnen te laten gaan. Dit hoef je echt niet openlijk aan te kondigen, gebruik een beetje intuitie. Het is nu al praktijk in het uitgaansleven, heb ik van horen zeggen. Miep heeft geen pas, maar komt gezellig via de zijdeur. Aan de voordeur wordt gecontroleerd voor de buhne en ivm agent in burger. Ik kom daar niet, maar ik weet het van jongeren die geen V willen.
 
Wij hebben ook zo'n dikkerd op het werk die keihard in de vergadering van de Ondernemingsraad liep te roeptoeteren dat hij niet met gevaccineerden op het werk in aanraking wil komen.
Hij is normaliter echt heel aardig. Maar ik denk dat hij ergens nattigheid voelt voor wat betreft zijn persoonlijke risicofactor en dat hij daarom maar de focus richtte op de ongevaxten ter gewenste afleiding.
Ik gok ongevaccineerden, maar ik snap je bedoeling.

Eerst de polarisatie, dan de projectie, brrrrrrrrrrrrr
 
De beste oplossing voor cafes is mensen die erom vragen via een zijdeur naar binnen te laten gaan. Dit hoef je echt niet openlijk aan te kondigen, gebruik een beetje intuitie. Het is nu al praktijk in het uitgaansleven, heb ik van horen zeggen. Miep heeft geen pas, maar komt gezellig via de zijdeur. Aan de voordeur wordt gecontroleerd voor de buhne en ivm agent in burger. Ik kom daar niet, maar ik weet het van jongeren die geen V willen.
Ik heb erover nagedacht ivm mijn sportschool. Volgens mij gaat die ook zo te werk in de toekomst, degene die aan het hoofd staat inschattend. Maar ik ben bang dat mensen de sportschool gaan verlinken en ik wil niet de aanleiding zijn. Met onrechtvaardige regels sjoemelen is de regels bevestigen, zo voelt het voor mij. Ik spreek liever in het park af met iemand van de sportschool of zo, mochten ze daar voor open staan. Maar ik ga daar dan niet meer heen, me begevend tussen de potentiele NSB-ers. Ik verzin zelf wel wat.
 
Laatst bewerkt:
Voortijdig de groepsles van de sportschool uitgevlucht na een discussie met een gehersenspoelde. Dit gaan lastige tijden worden met mensen met dit soort meningen. ''Die anderhalve miljoen gijzelt nu de rest van Nederland'' en dat soort taal. Grondrechten moesten maar afgeschaft worden. Dit is iemand die een jaar geleden nog eerst zei echt geen prik te nemen en de maand erna zattie erin hoor. Iemand met een geleende mening, echt. Ze is namelijk verder best heel aardig. Maar ja die sportschool wordt echt wel lastig denk ik. Ze willen dan iets voor me gaan regelen, maar dat wil ik die sportschool niet aandoen.
 
Voortijdig de groepsles van de sportschool uitgevlucht na een discussie met een gehersenspoelde. Dit gaan lastige tijden worden met mensen met dit soort meningen. ''Die anderhalve miljoen gijzelt nu de rest van Nederland'' en dat soort taal. Grondrechten moesten maar afgeschaft worden. Dit is iemand die een jaar geleden nog eerst zei echt geen prik te nemen en de maand erna zattie erin hoor. Iemand met een geleende mening, echt. Ze is namelijk verder best heel aardig. Maar ja die sportschool wordt echt wel lastig denk ik. Ze willen dan iets voor me gaan regelen, maar dat wil ik die sportschool niet aandoen.
Ik kon mezelf niet meer inhouden als uberwappie. Als ik dan ziek zou worden dan moest ik niet ook nog op de IC terecht willen kunnen komen. Toen zei ik dat ik dat ook echt niet wil omdat ik al twee mensen ken die daar op hun buik vergast zijn in coma. Er wordt net gedaan alsof je dan heel graag op de IC wil liggen, alsof het een voorrecht is, terwijl je de kans loopt vermoord te worden.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ff door: sportschoolhoudster deed een beetje luchtig over dat ze die regels wel een beetje kon omzeilen, maar ik zei: we krijgen hier echt een DDR hoor: iedereen lult straks over iedereen en er komen boa's. En ik zei haar: ''misschien ben ik wel de mystery guest'' (ze zei dat ze die direct zou herkennen, omdat ze verder iedereen kent).
 
Laat je niet boos maken.
De lol is er inmiddels af toch?
Ga lekker in je eentje of misschien met andere kennissen buiten sporten.
Hier in het amsterdamse bos weet ik dat er een soort parcour is aangelegd vrij toegankelijk.
Ook daar wordt in groepsverband geoefend maar hoeft natuurlijk niet.
Als je in je eentje door het bos wandelt hoor je de vogels en de wind en ruik je van alles en nog wat.
Daar kan geen sportschool tegenop.
 
Thijs je bedoelt zeker bij dat speciale parcour? Staat dat eigenlijk aangegeven op de kaart van het bos waar dat is?
En misschien is dat op meerdere plaatsen in nederland een (leuke) mogelijkheid.
Hoezo raar? Het bos wordt druk bezocht. Kano-wedstrijden, vissers. Mijn zoon zit er ook wel eens. Verse geitenmelk, pannekoeken-restaurant. Stadion
 
Aan het begin van de bosbaan. Ik denk dat het dienst deed als tribune bij de Olympische Spelen 1928. Ja, de geitenmelk in het bos is goed, dat is een heel fijn bedrijf.
 
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH

Het hoogtepunt van het jaar, de Nederlandse betondag, waar tout betonminnend Nederland aanwezig is. Mag ik ook al niet meer naar binnen zonder QR.

GVD: het komt nu wel erg dichtbij :-(
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.862
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan