Frankrijk

CNews: Enedis traint voor blackouts.
"In het vooruitzicht van een moeilijke winter bereidt zij zich voor om de elektriciteit op het hele grondgebied op een draaiende manier te verminderen...".
"Sommige elektriciteit afsnijden, maar niet alles...
Zodra er twee uur voorbij zijn, zullen we de stroom herstellen en zal een andere stroomlijn getroffen worden door de load shedding..."
(https://t.me/GervaisdeBazoches/1594)

➡️ Uitval: een ongekende en nogal schrijnende situatie, de hulpdiensten zullen niet behouden blijven, de brandweer, de Samu of de politie zullen niet meer bereikbaar zijn!
Bovendien maken de antennes niet automatisch opnieuw verbinding. In ten minste één van de twee gevallen vereist hun herstart menselijke tussenkomst.


Noot: Hoe ze het gaan doen weet ik niet. Wellicht via de linky (slimme meter) die ik niet heb.
 
Waarom in het bijzonder Frankrijk? Want hoor het zelfs ook van de normie om mij heen die zeggen deze winter gaat Frankrijk geen stroom hebben.
Ook die serie die hier in dit topic is geplaatst gaat over de black-out in Frankrijk 🤔
 
CNews: Enedis traint voor blackouts.
"In het vooruitzicht van een moeilijke winter bereidt zij zich voor om de elektriciteit op het hele grondgebied op een draaiende manier te verminderen...".
"Sommige elektriciteit afsnijden, maar niet alles...
Zodra er twee uur voorbij zijn, zullen we de stroom herstellen en zal een andere stroomlijn getroffen worden door de load shedding..."
(https://t.me/GervaisdeBazoches/1594)

➡️ Uitval: een ongekende en nogal schrijnende situatie, de hulpdiensten zullen niet behouden blijven, de brandweer, de Samu of de politie zullen niet meer bereikbaar zijn!
Bovendien maken de antennes niet automatisch opnieuw verbinding. In ten minste één van de twee gevallen vereist hun herstart menselijke tussenkomst.


Noot: Hoe ze het gaan doen weet ik niet. Wellicht via de linky (slimme meter) die ik niet heb.
Verleden zaterdag, vanaf 10.30h geen electricity meer in heel Villereal , dag van de markt. Café's, restaurants, Carrefour express,niemand kon nog mensen bedienen, zelfs niet een pintje want dat heeft ook electriciteit nodig. Mijn usual bistro kon niks serveren daar alles maar dan ook alles op elec is. spijtig zelfs geen kopje chai. enkele uren later opgelost maar de dag v d markt was voorbij dus de commerce had niks verdient. de volgende dag was het in het dorpje verderop waar een vide grenier was met de uitleg dat er een auto tegen een electriciteitspaal was gereden en het erge is dat de mensen het nog geloven ook. Gelukkig hier ook geen linky maar ja, heb toch die telefoonlijn niet nodig. als er iets mis gaat , zal ik zeker toch niet de hulpdiensten bellen en geloof me, Henkie, ik denk dat je ze ook beter niet belt als je ze nodig zou hebben. een beetje in zwakte en ze prikken je zonder je het weet.
 
Verleden zaterdag, vanaf 10.30h geen electricity meer in heel Villereal , dag van de markt. Café's, restaurants, Carrefour express,niemand kon nog mensen bedienen, zelfs niet een pintje want dat heeft ook electriciteit nodig. Mijn usual bistro kon niks serveren daar alles maar dan ook alles op elec is. spijtig zelfs geen kopje chai. enkele uren later opgelost maar de dag v d markt was voorbij dus de commerce had niks verdient. de volgende dag was het in het dorpje verderop waar een vide grenier was met de uitleg dat er een auto tegen een electriciteitspaal was gereden en het erge is dat de mensen het nog geloven ook. Gelukkig hier ook geen linky maar ja, heb toch die telefoonlijn niet nodig. als er iets mis gaat , zal ik zeker toch niet de hulpdiensten bellen en geloof me, Henkie, ik denk dat je ze ook beter niet belt als je ze nodig zou hebben. een beetje in zwakte en ze prikken je zonder je het weet.
Villareal, dat is Spanje.
 
Waarom in het bijzonder Frankrijk? Want hoor het zelfs ook van de normie om mij heen die zeggen deze winter gaat Frankrijk geen stroom hebben.
Ook die serie die hier in dit topic is geplaatst gaat over de black-out in Frankrijk 🤔
1. Macron haat Frankrijk. Hij leeft in een utopie. Alles is pervers zoals alle leiders van alle landen in de EU. Misschien allen getrouwd maar allen met vele geheimen voor iets anders. En alles gefilmd.
2. Fransen zijn zo verwend op gebied van subsidies voor woning, huur, kinderen, verwarming, zonnepanelen etc dat ze het niet meer kunnen betalen en het niet meer kunnen stoppen.
3. Frankrijk is zeer vuil op gebied van politiek, trafficing, oorlog etc. Moeilijk te omschrijven hier.
4. Fransen zijn zeer chauvenistes en denken / geloven dat ze nog altijd de besten zijn en dat zal hun ondergaan zijn. Denk ik . Ze hebben hun kloten verloren, jaren geleden. Alles is geld, maar ja wie niet?
5. Zoveel meer maar weet eigenlijk niet of ik het hier kan plaatsen. Dirty country. En vergeet niet de Vrijmetselaars hier, zeer groot, zeer belangrijk hier. Prachtig mooi kerkje hier in Monteton wordt graag afgehuurd voor gebruik.
 
Verleden zaterdag, vanaf 10.30h geen electricity meer in heel Villereal , dag van de markt. Café's, restaurants, Carrefour express,niemand kon nog mensen bedienen, zelfs niet een pintje want dat heeft ook electriciteit nodig. Mijn usual bistro kon niks serveren daar alles maar dan ook alles op elec is. spijtig zelfs geen kopje chai. enkele uren later opgelost maar de dag v d markt was voorbij dus de commerce had niks verdient. de volgende dag was het in het dorpje verderop waar een vide grenier was met de uitleg dat er een auto tegen een electriciteitspaal was gereden en het erge is dat de mensen het nog geloven ook. Gelukkig hier ook geen linky maar ja, heb toch die telefoonlijn niet nodig. als er iets mis gaat , zal ik zeker toch niet de hulpdiensten bellen en geloof me, Henkie, ik denk dat je ze ook beter niet belt als je ze nodig zou hebben. een beetje in zwakte en ze prikken je zonder je het weet.


Een dorpje verderop 1 km zit een alternatieve therapeut met toegang tot een heel netwerk en 30 km verderop een Russische dokter die Engels spreekt. We hebben elkaar al ontmoet. Nee dokters loop ik met een boog omheen als het kan.

En je weet het, slechts 37 kerncentrales in bedrijf voor onderhoud zeggen ze maar de echte reden is. Geen uranium want die komt uit Rusland
 
Een dorpje verderop 1 km zit een alternatieve therapeut met toegang tot een heel netwerk en 30 km verderop een Russische dokter die Engels spreekt. We hebben elkaar al ontmoet. Nee dokters loop ik met een boog omheen als het kan.

En je weet het, slechts 37 kerncentrales in bedrijf voor onderhoud zeggen ze maar de echte reden is. Geen uranium want die komt uit Rusland
humhum interessant, wie is die therapeut en die dokter? zou ze graag ontmoeten . als je een weg vindt om me het te laten weten, graag please.
Nee nee Oekraine henk ;)
oh ja nogmaals dank ,heb al mijn hebbedingentjes verbonden met privatePVN en alles werkt goed hier en heb eindelijk sommige fimpjes terug. dankjewel. Nog wat meer security en alles komt goed. (y)
 
Een dorpje verderop 1 km zit een alternatieve therapeut met toegang tot een heel netwerk en 30 km verderop een Russische dokter die Engels spreekt. We hebben elkaar al ontmoet. Nee dokters loop ik met een boog omheen als het kan.

En je weet het, slechts 37 kerncentrales in bedrijf voor onderhoud zeggen ze maar de echte reden is. Geen uranium want die komt uit Rusland
Henk, die altenatieve therapeut, is dat een man die Manuel heet? Hij woont inderdaad 2 km van Villeréal. Hij is Spaans, spreekt frans en een beetje engels. Is een pied noir. Sorry als ik te ver ga, maar zoek ook naar mensen like minded.
 
Macron wordt onderzocht.
 
[ Album ]
🚓 NOT NICE IN NICE: French cities descend into CHAOS after France loses to Argentina in FIFA World Cup final, clashes reported in Nice, Southeastern France and other (https://t.me/IntelRepublic/10538?single) cities.

Subscribe @IntelRepublic
 
Hier via TG:

Oof. Midget Macron being completely ignored at the World Cup.

Sorry buddy. Go find another lunch table. Nobody likes you.

@SpyGateDown | The Enclave | We’re Gonna Need More Rope


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan