Frankrijk

Het ergste moet nog komen... Het Franse ministerie van Binnenlandse Zaken bestelt 90 pantserwagens voor 'ordehandhaving'. Levering vanaf begin 2022. Waar gaan ze dan mee komen dat de mensen zo boos maakt, dat ze hen alleen nog met pantserwagens aankunnen?


🏛 TELEGRAM.me/FVDgeluid SLUIT JE AAN of DEEL DIT BERICHT!
 
Maar zijn die pantserwagens voor de politie of voor het leger? Vraag jezelf af waarom we alleen corrupte politiemachten zien wereldwijd maar geen legermachten. Kennelijk wachten zij op andere orders, die van het Q-team!

Mike
 

De zeven werken van barmhartigheid

  1. De hongerigen te eten geven
  2. De dorstigen te drinken geven
  3. De naakten kleden
  4. De vreemdelingen herbergen
  5. De zieken bezoeken
  6. De gevangenen bezoeken
  7. De doden begaven
Maar er zijn er meer…
  1. De zondaars vermanen
  2. De onwetenden beleren
  3. De bedroefden troosten
  4. In moeilijkheden goede raad geven
  5. Het onrecht geduldig lijden
  6. Beledigingen vergeven
  7. Voor de levenden en overledenen bidden
 
Kreeg gisteren deze video van twee weken geleden bij ons protest in Autun. Je zou het niet zeggen maar ik was de enigste aan het trommelen. Best een herrie wat je kan maken dan in de smalle straatjes

 
@henkie, weet jij hier wat van?



Ik wist dat Macron weer een conferentie zou geven, maar daar heb ik de resultaten nog niet van vernomen. Een het geen 3de vaccin geen pass sanitaire verhaaltje ligt in lijn met wat er in de hele wereld op de agenda staat. Ik ben echter niet fulltime met nieuws bezig, veel op de tuin gewerkt en een beetje voor mijn muziek radio programma waarvan ik nu het eerste uur ga opnemen. Dus "het zal wel", met Macron zijn PaSS
 
Vanmorgen zat ik na te denken hoe ik mijn muziek progamma zou aanvangen hier op de Franse radio met ZydeCajun radio. Ik mag geen “politiek” bedrijven in de uitzending zei mijn collega.

sometime it feels
me playing the music at the Titanic
the good news is
this time it won’t sink


Parfois, on a l’impression
que je joue la musique du Titanic
la bonne nouvelle
que cette fois, il ne coulera pas
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.677
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan