Frankrijk

Henkie waarom zo,n lang artikel voor een simpele vraag. Of weet je het niet.
Heb je zelf Ivermectine gekocht (in Frankrijk)

Dat kun je met google vertalen, misschien staat er wel iets in over dat onderwerp. Ik heb dezelfde leverancier als jullie
 
Ik zie net dat er 160000 mensen geprotesteerd hebben in Frankrijk tegen de covid pass gisteren, Antifa is weer bezig geweest... In Parijs maar dat vermelden ze niet natuurlijk
De MSM moet nodig uit de lucht stelletje leugenachtige varkens (excuses aan de 🐖)
 
Vanmorgen de gasten even uitgezwaaid op de camping en even een update van de campinghouder activist. "We hebben je gemist bij de demonstratie in Luzy", was zijn reactie. Ik was aan het verhuizen voor landgenoot en wist pas de avond daarvoor dat er in de regio een demonstratie was georganiseerd. Helaas alleen op FB bekend gemaakt. Luzy is een plaatsje van 1350 inwoners maar er waren 150 mensen op de been die onder applaus 2 x dezelfde ronde liepen door het "centrum".

Zaterdag is er een demo in Autun een "stadje" van 14.426 inwoners op 61 km van onze woonplaats. Ik ga daar ook naartoe en Max Verstappen zal het even zonder mij moeten doen op TV
 
Vandaag worden er ook verschillende demonstraties aangekondigd om 17.30 uur (na het werk)

Deze mail kwam via 'het verzet'


Verspreid het zo veel mogelijk

"Frankrijk is in shock, maar alles is aangekondigd.
We kunnen niet langer verontwaardigd zijn achter onze schermen, we huilen achter onze e-mails. We kunnen niet langer voor altijd op enkelen vertrouwen, hoe charismatisch ze ook zijn. Laat ons weten hoe we tussen de regels door moeten lezen. De symbolische val van de IHU is voltrokken. We kunnen niet langer kijken, passief, een paar moedige of charismatische, Gérard Maudrux, Louis Fouché, Alexandra Henrion Caude, Luc Montagnier, Pascal Sacré, ..

De brutaliteit van de order weerspiegelt 10 van de grootste verzetsstrijders voor haar jurisdictie.

We staan op een keerpunt. Het is tijd. Het is hoog tijd. We zitten inderdaad in een dictatuur.

Het is een geweldige tijd voor helden. Er ontstaat een krachtige vloedgolf. We moeten het begeleiden. Duizenden individuen en burgers zullen opstaan om NEE te zeggen. Dit Nee is niet te stoppen, onoverwinnelijk. Een zandkorrel levend en trillend in de versnelling van de koude totalitaire mechanica. Onze verantwoordelijkheid is zwaar. Onze enorme moed. Onze belachelijke hoop.

Voor meerdere dagen, het "geluid van laarzen". Honderden aanmeldingen van artsen en zorgverleners stromen binnen.

Meer sinds gisteravond.
De wet zal dan aan alle zorgverleners een experimentele gentherapie opleggen. Geen enkele dictatuur ter wereld is in een dergelijke overtreding geslaagd.

Wat moet er gebeuren voor artsen en zorgverleners? Je roeping, je carrière, je leven opgeven? Of indienen?

De tijd is niet langer om je te verbergen voor bestellingen, ze komen naar je toe.

De keuze is onherstelbaar MAAR tijdelijk. Omdat de totalitaire schommelingen maar een tijd hebben. En die tijd is gekomen. We moeten een keuze maken. In onze Ziel en Bewustzijn. En hou vol!

Deze aankondigingen zijn nog maar het begin. Na de verzorgers zijn het de burgers, dan onze kinderen, zwangere vrouwen en baby's.

Het is tijd om te doen alsof je nog nooit in je leven hebt gehandeld. Dit is het moment om je in te zetten zoals je nog nooit eerder in je leven hebt gedaan. Niets anders doet ertoe. Netwerken coördineren. Overleven uitvinden. Droom van onvoorziene passages door rukwinden. Pas onderaan de doodlopende weg ontstaat een uitgang naar de hemel. Het is in een ramp dat de Levende ontwaakt.
Weg met digitaal. Werk de werkelijkheid.
Neem contact op. Kom in actie.
Je kunt van alles en nog veel meer!”

Dit is een bericht van het ReinfoCovid Medical Collective en Louis Fouché aan alle zorgverleners.

Verspreid het zo veel mogelijk

Kopie geplakt indien niet gecensureerd!
 
Fantastische boodschap. Heel wat anders dan dansen op een veld met een geel parapluutje ver uit het zicht van de massa!

Mike
 
Actie moet er NU ook echt gaan komen. Want ook die mega demo's in Frankrijk enz., zolang de MSM t niet laat zien blijven de schapen makke schaapjes. Gelukkig zie ik ook video's van mensen die wel echt opstaan tegen de politie en overheid. Dat moeten we hebben. En nu samen als 1 front opstaan. Het wordt tijd, het is tijd!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.688
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan