Frankrijk

Kan er helaas niet echt achter komen of dit een nieuwe of een oude video is. Maar de beelden zijn mooi!
 
Hier in Frankrijk doe ik sinds december 2020 een cajun en zydeco programma op de radio. De radiozender wordt "geleid" door drie vrouwen. De eerste twee weken van het jaar was de zender uit de lucht. De verbinding tussen de studio en de zender was uitgevallen door werkzaamheden. Dat was echter al vele malen eerder gebeurd. Nu het echter zo lang duurde besloten de dames te kiezen voor een backup verbinding, hé, hé. Gelijktijdig besloot men de uitzendtijden van mijn programma te veranderen zonder enig bericht naar mij toe.

Ik heb daar al vele berichten over gemaakt ter promotie en een programma verschuiven is hoogst ongebruikelijk in de radio wereld

Vanmorgen een mailtje dat ik mijn motivatie kwijt begin te raken.

Ik heb in 8 weken nu 4 programma's gemaakt

Ik kreeg dus niet de gewenst reactie en heb alles maar op een hoop gegooid alle frustraties

Drie maal een gesprek aangevraagd het afgelopen jaar met het bestuur en zelfs geen antwoord ontvangen

Even de knuppel in het hoenderhok gegooid en ik heb een sterk vermoeden dat er geen radio meer gemaakt gaat worden voor dit radio station.
 
Meer vrouwen aan de top!

Mike

Ik was best confronterend in mijn betoog over de situatie in de wereld

---//---
Ik stond onlangs op het punt FDL te verlaten omdat ik geen antwoord krijg als ik de vraag stel: "Kunnen we praten?

En dit gaat veel verder dan mijn programma.

Het gaat over wat er op dit moment in de wereld gebeurt.

De dictatuur die aan de gang is en waaraan FDL radio medeplichtig is.

Het nep COVID-virus dat nooit wetenschappelijk is bewezen en qua aantallen nooit gevaarlijker is geweest dan de jaarlijkse griep. Maar velen zijn hun baan kwijtgeraakt en bedrijven zijn hun levenswerk kwijtgeraakt, soms van generatie op generatie.

En er wordt totaal geen aandacht aan besteed op de radio.

Bijna een jaar geleden hoorde ik in een persoonlijk gesprek met een politieagent (gendarme) dat er hier in de Morvan 3 zelfmoorden per week waren.

Absoluut geen aandacht voor hier op de radio

En dan zijn er nog de sterfgevallen als gevolg van de vaccinatie en de mensen die voor het leven verminkt zijn als gevolg van de ernstige bijwerkingen.

Een vaccin dat experimenteel is en niemand, niemand durft zijn mond open te doen.

Mijn toekomst staat op het spel, en de jouwe ook.

Degenen die nu zwijgen, zullen zichzelf nooit in de spiegel kunnen aankijken en zeggen: "Ik heb geen schuld aan wat er is gebeurd en ik heb gehandeld".

Ik hoor het je nog zeggen, dit is een rustige streek en ik wil dat dat zo blijft.

Ondertussen willen ze in de EU, net als de rest van de wereld, het gezondheidspas permanent te maken en koppelen aan het sociale kredietstelsel.

Hoeveel mensen zullen daarna zelfmoord plegen?

--Dit was de respons--

Voor wat er op dit moment in de wereld gebeurt.

FDL is een vrijetijdsradiostation, met als roeping te praten over het grondgebied en mensen te vermaken. Het gaat er niet om in polemieken (oorlog voeren / een openlijk gevoerde pennenstrijd) te vervallen.
Er moeten meer geëngageerde radiostations zijn, maar ik ken ze niet.

Luister je naar de Franse liedjes die we uitzenden?
Het zijn auteurs die over deze problemen zingen, die ze elke dag uiten, en in deze FDL is een kracht van zachte overreding.
 
Vorige week op de Franse Radio "Even de knuppel in het hoenderhok gegooid en ik heb een sterk vermoeden dat er geen radio meer gemaakt gaat worden voor dit radio station".

Dat was een verkeerde inschatting, mijn programma gaat gewoon door. Er wordt nu een jingle gedraaid die mijn progamma wijziging aankondigt de website is aangepast met een stukje dat ik zelf geschreven heb, maar, ...

Zojuist viel mijn mond open van verbazing, op de amusement zender zowaar een half uur gepraat over "la liberté, la dictature, la liberté d'expression, la censure, le pass de vaccination, ..." dat alles doorspekt met muziek fragmenten met dezelfde strekking, en dat een half uur lang.
 
Die zaak met die verzekeringsmaatschappij is best essentieel geloof ik. Verzekeringsmaatschappij had miljoenen moeten uitkeren als zou blijken dat een ongelukje met een vaccin gewoon een ongelukje is. Oeps, bijwerking, wisten we niet, kan gebeuren, nou jammer dan. Nu heeft de rechter bepaald dat dood door de prik gelijk staat aan suicide, waardoor verzekeringsmaatschappij niet hoeft uit te keren. Dit kan juridisch grote gevolgen hebben.
 
Goed nieuws, maskers dragen en het vaccinatie pass het is voorbij op 14 Maart in Frankrijk, na 10 lange maanden apartheid. Maar het is nog niet voorbij want het Sociaal Krediet Systeem staat nog steeds in de WEF / NWO verlanglijst
Totdat de verkiezingen geweest zijn :-(
 



 
PANIC!!!


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.106
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan