Frankrijk

Via, via --- Verslag overgebracht van een vriend ter plaatse:

"Samenvatting van 11/02/22:
Gisteravond heeft de politie alle samenscholingen uiteengedreven en zijn de toegang van de zuidelijke ringweg gesloten. Zwaar verkeer op de ringweg tot minstens 1 uur 's nachts.
De politie omcirkelde de rondweg om wegversperringen op te zetten bij de toegangen.
Dit is wat ik zag in Parijs en bij de zuidelijke poorten.
Ik passeerde nogal wat mensen van het konvooi, vooral uit het zuiden, maar de 'verdachte' groepen werden uiteengedreven."
"Ik zag journalisten RT News (de meest persistente), rtl, m6, frankrijk 24"
"En om informatie te krijgen over het verkeer op een neutrale manier, is er ook sytadin.fr. snelheidssectie, door in te zoomen geven de kleine vlaggetjes rijstroken aan die gesloten zijn "voor uitzonderlijke gebeurtenis", momenteel zeer talrijk rond Parijs

---//--- en dit kwam ik net tegen

In Parijs kwam het eerste konvooi uit Châteauroux ondanks de wegversperringen aan op de Place d'Italie en werd er schitterend onthaald!
 
Telegram: Zondag 13 febr. Parijs: burgers kregen in Frankrijk een boete van 135 euro voor het hebben van een blauw/wit/rode vlag. Het is ontoelaatbaar, beschamend. "Ik had nooit gedacht dat ik dit op een dag in Frankrijk zou zien".
 
63% des Français favorables à un référendum sur l'appartenance à l'union européenne


Soms is Frans niet zo moeilijk
 
Ik was een beetje benieuwd hoe het zit met de maatregelen in Frankrijk.

Eind maart - begin april: op weg naar een opheffing van de pas?
En men spreekt ook over het afschaffen van de markerplicht pas op het zelfde tijdstip

-Oeps de verkiezingen zijn hier pas op 10 april
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.165
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan