Frankrijk

 
Je geeft ze teveel.macht, macht die ze niet hebben. Kwam er maar een volksopstand, dan waren we hier gisteren nog uit.

Mike
Hoop dat je gelijk hebt. Natuurlijk "zijn wij met meer" maar we zijn verdeeld en niet georganiseerd. Hoop dat er geen false flag events komen bij demonstraties, het zou de overheid namelijk goed uitkomen, daarna kunnen ze bijv. een demonstratieverbod invoeren.

Bovendien hoe volhardend zijn wij en werp dat zijn vruchten af, zie de maandenlange protesten gele hesjes? Die opstand werd groter maar het heeft niet tot volledige capitulatie van de overheid geleid.

Het lijkt erop dat massale burgerlijke ongehoorzaamheid de simpelste oplossing, maar als ik zo om me heen kijk is de tijd daar nog lang niet rijp voor, regelmatig krijg ik commentaar van winkelpersoneel en zelfs van klanten bij niet dragen mondkapje! Zie nog steeds mensen met desinfectiegel de handen en winkelwagen ontsmetten en mensen die over straat lopen met mondkapjes. Complete massa psychose.

Ben wel blij dat de weerstand groeit, hoop dat er een keerpunt komt! Volhouden!
 
In tegenstelling van Nederland werd er in Parijs wel gedemonstreerd op de eerste Kerstdag zag ik nu

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.712
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan