Forum Dag, 4 juli 2021

Tot nu toe hebben zich iets minder dan 20 mensen aangemeld. Hierbij nog een oproep, ook aan stille lezers. Vorig jaar hoefden we hier niet zo aan te trekken, kennelijk was na de eerste lockdowns de behoefte om bij elkaar te komen groter. Misschien dat dit je overhaalt:

We hebben geen idee wat het najaar brengt. Verwacht het ergste en hoop op het beste, is mijn advies. Deze zomer kunnen we echter nog wel bij elkaar komen. Laat deze unieke kans niet schieten! Het was superleuk en ik durf gerust te zeggen heilzaam om bij elkaar te komen vorig jaar op 4 juli. Ik heb besloten dat ik deze keer niet in 2 helften zal praten, met een pauze er tussenin. Men raakte zo geanimeerd met elkaar in gesprek dat het bijna zonde was om hier tussen te komen! Ik zal slechts 1 praatje houden en jullie als 'medewappies' verder onderling met elkaar in contact laten komen. Dit is belangrijker en urgenter dan je denkt, je staat niet alleen! En dan was er nog de BBQ, met alle meegebrachte hapjes en dranken, het was onvergetelijk allemaal.

Complotdenker, Foolproof, Vuurvogel, stille lezeres Mieke, alle anderen die er vorig jaar bij waren, waarom hebben jullie je nog niet opgegeven? Nieuwe forumleden en -lezers, waarom hebben jullie je nog niet opgegeven? We hebben plaats voor wel 80 mensen. Kom op mensen, nu kan het nog, in het najaar gooien ze misschien wel alles compleet dicht!

Mike
Je hebt gelijk dat samenkomen heel goed en heilzaam is en vooral ook heel gezellig. Vond het vorig jaar heel geslaagd!
Heb je net gemaild. Ik moest eerst zeker weten dat ik toezicht voor de dieren heb die dag, anders zit ik niet zo ontspannen op ruim 2 uur rijden afstand.
 
Op zich zou ik heel erg graag jullie allemaal willen ontmoeten en zo in contact komen met gelijkgestemden maar ik moet dan een enorme, maar dan ook echt een enorme drempel over om naar een bijeenkomst te gaan met een grote groep mensen waar ik niemand ken. Meestal klap ik dicht in een groep, hoeft niet eens een grote groep te zijn. Ik ga er even over nadenken.
Ik heb me zojuist opgegeven 🤠 Ik klap regelmatig dicht en dan ben ik wat stiller, so what? Kan ik ook niks aan doen.
 
Ik heb me opgegeven, was zelfs de eerste, en hoop dat het van mijn kant door kan gaan. Mijn vriend gaat extra later op vakantie naar Sardinië en maakt nog de tiramisu. Dus als ik kom, zijn jullie verzekerd van tiramisu. Het zullen een 20 a 25 porties kunnen worden, zoals vorig jaar.
Maar, mijn vader stond nog steeds op de lijst voor een zeer zware rugoperatie, die inmiddels al 5 keer verschoven is (ook 2 keer van zijn kant uit, hoor). Nu gaat het dan toch 21 juni door. Ik vermoed dat hij dan wel al uit het ziekenhuis is. Ik zal ook nog wat dagen daarna bij hem zijn. Alles loopt nu zo'n beetje moeilijk, omdat mijn vriend dus al zijn reis geboekt had en dit niet kan gaan annuleren. Dat snap ik ook. Ik heb verder iemand nodig die de katten verzorgd etc. Dus als alles goed gaat, en ik kan mijn vader die dag alleen laten, dan ben ik er zeker bij. Ik ga daar wel van uit.

Dorothé
 
@Johnny dank! @mike je hebt gelijk, ik zal uit mijn comfortzone stappen en mij aanmelden. Mijn man heeft die dag oproepdienst dus als hij gebeld wordt moet ik weg ivm zoon die niet alleen thuis kan zijn. Ik kijk er naar uit om iedereen te ontmoeten!
 
Wij zouden graag komen maar rijden wrsch voor t eind vd maand naar Portugal om daar ons te gaan vestigen. Mocht de planning wat uitlopen dan komen wij heel graag! We zitten in Culemborg dus erg dichtbij de ontmoetingsplek vlgs mij. Kan een last minute opgeef actie ook? 😬🙏🏼
das dichtbij zeg!
 
Hierbij nogmaals een oproep. We hebben ruimte voor wel 80 mensen, dus geef je op via mikedonkers(at)protonmail(punt)com.

Mike
 
Uit de reacties in de mail blijkt dat sommigen van jullie zitten te wachten op bevestiging. Simpelweg je opgeven is voldoende en als je geen reactie van mij ontvangt komt dat omdat ik nu alleen nog maar de aanmeldingen aan het verzamelen ben. Alle mails verstuurd naar mijn Proton Mail komen aan en dit betekent dat je op de lijst staat, dus hierbij je bevestiging.

Mike
 
Wij zouden graag komen maar rijden wrsch voor t eind vd maand naar Portugal om daar ons te gaan vestigen. Mocht de planning wat uitlopen dan komen wij heel graag! We zitten in Culemborg dus erg dichtbij de ontmoetingsplek vlgs mij. Kan een last minute opgeef actie ook? 😬🙏🏼
Waar in Portugal ?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.777
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan