(financiële) toestand in de wereld

Ik hen een alternatieve munt gevonden die goedkoop is maar snel in prijs stijgt....
Speciaal voor de crypto fanatici

Bekijk bijlage 5324
€0, 75 voor 50 gram aan munten
Hema coins speciale actie tegen 5 december zijn ze 300% gestegen
Kijk Sailor, wij zijn het erover eens dat het geld stuk is, en dat dat serieus problemen op kan gaan leveren.

We zijn het er ook over eens dat je op meerdere paarden moet wedden. Want 1 paard is niet genoeg.

Alleen goud, is ruk want dan heb je niet te eten.

Alleen eten, niet goed, want geen store of value.

Ik zie bitcoin niet als de oplossing, ik zie het als een onderdeel wat in sommige scenario's kan werken.

Sommige ook niet, geef ik gelijk toe.

Bitcoin staat bij mij niet heel hoog in maatschappelijke shtf scenario's. In dat gegeven staat water, voedsel, verdediging, zilver, goud.

In het economische shtf scenario, dus stroom blijft, maar geld is stuk, staat btc wel hoog (goud ook overigens)

Iemand die al zijn vermogen in 1 ding stopt is dom bezig.

Als de stroom uitvalt heb ik geld voor niks in btc gestopt, is waar. Als de inflatie omhooggevallen gaat, ben ik gedekt door PM en BTC.

We gaan het zien, ik weet ook niet wat er gaat gebeuren......


Der is hier iig genoeg eten om 10 days of darkness te overleven met een rond buikje:)
 
Kijk Sailor, wij zijn het erover eens dat het geld stuk is, en dat dat serieus problemen op kan gaan leveren.

We zijn het er ook over eens dat je op meerdere paarden moet wedden. Want 1 paard is niet genoeg.

Alleen goud, is ruk want dan heb je niet te eten.

Alleen eten, niet goed, want geen store of value.

Ik zie bitcoin niet als de oplossing, ik zie het als een onderdeel wat in sommige scenario's kan werken.

Sommige ook niet, geef ik gelijk toe.

Bitcoin staat bij mij niet heel hoog in maatschappelijke shtf scenario's. In dat gegeven staat water, voedsel, verdediging, zilver, goud.

In het economische shtf scenario, dus stroom blijft, maar geld is stuk, staat btc wel hoog (goud ook overigens)

Iemand die al zijn vermogen in 1 ding stopt is dom bezig.

Als de stroom uitvalt heb ik geld voor niks in btc gestopt, is waar. Als de inflatie omhooggevallen gaat, ben ik gedekt door PM en BTC.

We gaan het zien, ik weet ook niet wat er gaat gebeuren......


Der is hier iig genoeg eten om 10 days of darkness te overleven met een rond buikje:)
The value of money is declining, serieuze quote uit dat filmpje :-(

(Hedge accordingly!)
 
Als de stroom uitvalt heb ik geld voor niks in btc gestopt
Stel de stroom valt over de hele wereld uit, wat haast ondenkbaar is, want er zijn altijd plekken waar er wel wat draait: bijv. in El Salvador heb je mining op aardwarmte; dat is er altijd. Om de blocks te sinken kan het ook via korte golf, satelieten en mash van telefoons: maar goed stel dat dat allemaal om de 1 of andere reden niet kan, wat al redelijk ondenkbaar is dus, dan heb je nog steeds de blockchain-informatie op de harddisks.
 
Laatst bewerkt:
Stel de stroom valt over de hele wereld uit, dan heb je nog steeds de blockchain-informatie op de harddisks.
Klopt maar 10 Days off Darkness gaat ook over communicatie black-out internet weg, en het is niet de bedoeling dat het oude systeem terug komt dus ook de blockchain niet, de backup is er al, BTC verdwijnt gewoon.
 
Stel de stroom valt over de hele wereld uit, dan heb je nog steeds de blockchain-informatie op de harddisks.
Dat is natuurlijk waar, en als de stroom weer aangaat begint de handel weer te horren.

Maar als de stroom 2 maanden uitvalt en dan weer aangaat weet ik niet wat er nog over is. Denk wel een hoop mensen minder na 2 maanden geen stroom. Dat is echt een horror situatie
 
Kijk Sailor, wij zijn het erover eens dat het geld stuk is, en dat dat serieus problemen op kan gaan leveren.

We zijn het er ook over eens dat je op meerdere paarden moet wedden. Want 1 paard is niet genoeg.

Alleen goud, is ruk want dan heb je niet te eten.

Alleen eten, niet goed, want geen store of value.

Ik zie bitcoin niet als de oplossing, ik zie het als een onderdeel wat in sommige scenario's kan werken.

Sommige ook niet, geef ik gelijk toe.

Bitcoin staat bij mij niet heel hoog in maatschappelijke shtf scenario's. In dat gegeven staat water, voedsel, verdediging, zilver, goud.

In het economische shtf scenario, dus stroom blijft, maar geld is stuk, staat btc wel hoog (goud ook overigens)

Iemand die al zijn vermogen in 1 ding stopt is dom bezig.

Als de stroom uitvalt heb ik geld voor niks in btc gestopt, is waar. Als de inflatie omhooggevallen gaat, ben ik gedekt door PM en BTC.

We gaan het zien, ik weet ook niet wat er gaat gebeuren......


Der is hier iig genoeg eten om 10 days of darkness te overleven met een rond buikje:)
Ik heb grond huis goud en eten voor jaren en nieuwe oogst wild om te schieten verdediging is prima geregeld
 
Klopt maar 10 Days off Darkness gaat ook over communicatie black-out internet weg, en het is niet de bedoeling dat het oude systeem terug komt dus ook de blockchain niet, de backup is er al, BTC verdwijnt gewoon.
We zijn het dus eens dat het "Systeem" op instorten staat.

We gaan het zien hoe het daarna opstart:)

In dat eerder geposte filmpje gaat Willem wel echt pro gold
 
Crypto trollen zijn net gevaccineerden luisteren nooit naar mensen die het weten
🤣🤣🤣🤣
 
Zo sla je de discussie wel een beetje stuk....

Ook best, maar niet leerzaam lijkt me

Kijk, ben ik een cryptotroll? misschien wel. Maar dan ben ik ook een kachelhouttroll, zilvertroll, vlees in blik troll, 357 magnum troll etc etc etc :)
 
Nou, wat denken jullie, analisten voorspellen boom. Gaan goud en zilver de lucht in????

#askingforafriend natuurlijk
 
Nou, wat denken jullie, analisten voorspellen boom. Gaan goud en zilver de lucht in????

#askingforafriend natuurlijk
Nee goud en zilver blijft stabiel rustig stijgen..
Boom betekend BTC terug naar reële waarde, 0,00 dollar
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.972
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan