(financiële) toestand in de wereld


Investeerder vermomd als wanhopige starter probeert woningen te kopen: ‘Schandalige praktijken’​


NIJMEGEN - Nijmegen moet keihard optreden tegen investeerders die vermomd als starters woningen proberen op te kopen. Dat zegt coalitiepartij SP. Steeds vaker krijgen Nijmegenaren briefjes in de brievenbus van ‘wanhopige starters’.

Ruben Biemond, Stephen Friedrichs 6 nov. 2021

Daarin schrijven de zogenaamde starters dat ze op zoek zijn naar een woning en die graag ‘voor een marktconform bod en zonder voorbehoud van financiering’ overnemen zonder tussenkomst van een makelaar. Ook zijn ze bereid alle bijkomende kosten, van onder meer de notaris, op zich te nemen.

1636186356987.png
 
Schitterende analyse over gedrag van Elon Musk en de voortvloeiende consequenties als hij, nav twitter poll, 10 procent van zijn aandelen op de markt gooit.

 
Schitterende analyse over gedrag van Elon Musk en de voortvloeiende consequenties als hij, nav twitter poll, 10 procent van zijn aandelen op de markt gooit.

Elon Musk met zijn vieze auto's en raketten.....
Al krijg ik de aandelen gratis weiger ik ze, als ik een e Vehicle wil rijden ga ik wel naar de kermis voor botsauto's.....
 
Elon Musk met zijn vieze auto's en raketten.....
Al krijg ik de aandelen gratis weiger ik ze, als ik een e Vehicle wil rijden ga ik wel naar de kermis voor botsauto's.....

Ja, ok, maar het ging in het stuk niet over zijn belachelijke producten of rare hobbies maar over de invloed als hij opeens 10% verkoopt.
Sowieso heeft tie dan opeens veel geld, hij kan tegenover de SEC aannemelijk maken waarom hij verkoopt (normaliter mag dat niet zomaar), de koers dondert in dus veel mensen met aandelen TSLA zijn pissed of :)

Kortom: hilariteit en altijd lachen met Elon
 
Zou kunnen, ik neem de moeite niet om te lezen.....
Musk stinkt
Ja, ok, maar het ging in het stuk niet over zijn belachelijke producten of rare hobbies maar over de invloed als hij opeens 10% verkoopt.
Sowieso heeft tie dan opeens veel geld, hij kan tegenover de SEC aannemelijk maken waarom hij verkoopt (normaliter mag dat niet zomaar), de koers dondert in dus veel mensen met aandelen TSLA zijn pissed of :)

Kortom: hilariteit en altijd lachen met Ellon
 



Boeiend, (eerste minuut overslaan wegens reclame) Superinflatie ipv hyperinflatie

Met de moeilijk engels sprekende Willem MIddelkoop :)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.889
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan