Wie hier lang genoeg heeft rondgehangen weer dat ik nadat ik in 2016 door de WAPF gesommeerd werd mijn forum om te dopen van Weston Price Forum naar Fa(c)ts Forum de topics LGTBQ+ en Feminisme ben gestart, omdat dit twee onderwerpen waren die tijdens de tweede termijn van Obama een enorme vlucht namen en snel overwaaiden naar deze kant van de plas.
Zoals altijd liep ik op de muziek vooruit en landde mijn boodschap maar slecht, vooral bij vrouwen. Menigeen is hier stampvoetend weggestormd, omdat ik aangaf niet aan "vaginaverering" te doen en zei dat vrouwen "van hun voetstuk" gestoten moesten worden. Waar de vrouwen het meest aanstoot aan namen was mijn opmerking dat mannen zowel fysiek als mentaal SUPERIEUR zijn aan vrouwen. Ik was een groot voorstander van MGTOW (Men Going Their Own Way) en zette hier uiteen hoe vrouwen tikken, iets wat ik hun "grote geheim" noemde. Ik haalde de mystiek weg van vrouwen en had ze feilloos door. Hierdoor kon ik hun reacties voorspellen en geen enkele boze vrouw voldeed niet aan dit voorspelbare gedrag, waardoor ze mijn gelijk zelf bevestigden.
Fast forward naar 2025, maar liefst 9 jaar later. Myron Gaines van Fresh & Fit tourt nu door Amerika om op universiteitscampussen of gewoon op straat exact dezelfde boodschap te verkondigen. Er zijn talloze video's op YT te zien van hoe deze interactie met moderne vrouwen verloopt. Uiteraard leren ze niets van wat sterke mannen te vertellen hebben, we moeten deze generatie jonge vrouwen als verloren beschouwen. Onderstaande video is vooral voor jonge mannen, want een gewaarschuwd man telt voor twee. In de afgelopen 9 jaren landt deze boodschap namelijk alsmaar meer bij mannen, de vrouwen hebben het nakijken en zullen eenzaam zonder man en kinderen uitsterven.
Mike