Feminisme

In bovenstaande video wordt verwezen naar onderstaand artikel, waaruit hij het volgende citaat voorleest:

To modern feminist authors, Jezebel is one of the most intriguing women in the Scriptures, a bloodstained yet strong-willed, politically astute, and courageous woman. A Phoenician princess who worships Baal, the pagan god of fertility, Jezebel marries King Ahab of the northern kingdom of Israel. She persuades him to tolerate her alien faith, then becomes entwined in the vicious religious conflict that ends in her death. "She became a convenient scapegoat for misogynistic biblical writers who tagged her as the primary force behind Israel's apostasy," believes University of New Mexico biblical scholar Janet Howe Gaines, author of Music in the Old Bones: Jezebel Through the Ages. "[She] has been denounced as a murderer, prostitute, and enemy of God.... Yet there is much to admire in this ancient queen."


Let op de door mij dikgedrukte passages. De verwijzing naar 'misogynistic blblical writers' zou zo van Anna afkomstig kunnen zijn, maar let op het dikgedrukte deel daarvoor, wat eerder afkomstig was van mij: Jezebel was een duivelaanbidster (Baal). Deze duivelse feministen nemen het dus op voor een satanist die volgens hen op oneigenlijke wijze wordt neergezet door seksistische mannelijke geschiedschrijvers. Ziehier de vrouwelijke rebellie tegen God van Jezebel die haar weg heeft gevonden in het moderne feminisme. ELKE moderne vrouw is door dit maatschappelijke gif besmet, ook Anna. Durven jullie vrouwen de Jezebel in jullie onder ogen te zien? En durven zwakke mannen de Ahab in hen onder ogen te zien?

Ik zou zo graag tegenstanders van mijn 'walgelijke kijk' op vrouwen soortgelijke intellectuele verhandelingen willen zien doen als Sunrise Hoodie doet in alle video's die ik inmiddels van hem heb geplaatst, waarin alles goed is doordacht en tot in de puntjes is uitgewerkt. In plaats daarvan krijg ik korte, hevig emotionele uitbarstingen die inhoudelijk nietszeggend zijn. Als je de discussie wil aangaan, doe het dan op het niveau waarop ik ook telkens insteek. In plaats daarvan wordt van mij een 'straw man' gemaakt, een karikatuur waaraan oppervlakkige meningen, eigenschappen en houdingen worden toegeschreven zodat ik makkelijker aan te vallen ben. Dit is een bekende vrouwelijke manier van 'discussieren', een die elke man die meeleest wel bekend moet voorkomen. Ik speel dat spelletje niet mee, ik heb vrouwen 100% door, er is geen enkele truc die niet doorzie want vrouwen zijn simpele, eendimensionale wezens, het zijn helemaal geen 'mysterieuze koninginnen' maar gewoon bedrieglijke en verraderlijke hedendaagse Jezebels.

Ik ga dan ook mee met Sunrise Hoodie: de enige veilige weg in dit mijnenveld is het helemaal niet betreden. Go MGTOW! Maak jezelf niet afhankelijk van materialisme en seksuele verleiding en ga je eigen weg op financieel en spiritueel gebied, zonder voortdurende afleiding van al die vrouwen. Pas als we maatschappelijk zover zijn dat we weer terug kunnen keren naar OERCONSERVATIEVE normen en waarden (die ook vastgelegd dienen te worden in wetten!) zal de kust vrij zijn voor ons mannen om onze rechtmatige (leidende) plaats in te nemen in relaties en gezinnen. Tot die tijd zullen de Jezebels eenzaam en kinderloos moeten uitsterven. Het is niet anders, we leven in een cultuuroorlog.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Bijvoorbeeld dat hij vertelt dat 1 van zijn exen een briefje uit z'n portemonnee haalde en zei dat hij het niet meer mocht hebben. Dan kun je die vrouw de schuld geven maar uiteindelijk is hij zelf vooral zwak dat hij het accepteerde. Vrouwen vervolgens beschuldigen is ook een vorm van projectie en verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag niet nemen.

Hij zegt zelf meerdere keren dat hij hier zelf voor verantwoordelijk was, dus dat doet hij wel degelijk. Niet goed geluisterd?

Er zijn ook zat mannen die zich volkomen misdragen, vrouwen stalken en bedreigen. Excessen heb je bij beide geslachten.

De spirit of Jezebel kan zeker ook mannen treffen,. maar het is en blijft een VROUWELIJKE energie, zoals ik al talloze keren heb aangevoerd en ook aangetoond. Zwakke mannen zijn 'Ahabs', vandaag de dag 'beta's', 'simps' of 'blue-pilled men' genoemd. Dat zijn de potentiele stalkers, het zijn ook de corrupte, pedofiele politici die de kat in het donker knijpen. Ook dit heb ik steevast benoemd, deze hele topic is meer een aanklacht tegen MANNEN dan tegen vrouwen, maar vrouwen kunnen niet tegen kritiek en gaan dan op hun achterste benen staan. Welcome to our world, ladies.

Mike
 
N.a.v. de opmerking van Anna dat ik mijn 'vrouwenhaat' mee moet nemen in mijn stappenwerk voor AA deze video - MGTOW is spiritualiteit want het celibaat maakt dat je niet langer vastzit in materiele lusten en dus ook niet het daaraan verbonden ego:



Mike
 
Frans is voornamelijk gokken of iets vrouwelijk of mannelijk -zou kunnen zijn- ?

Vanmorgen in mijn Franse les


Het Ministerie van Defensie = le Ministère de ........ .



EEN FOUT ANTWOORD
0.png
Défence
EEN FOUT ANTWOORD
0.png
la Defence
GOED GEKOZEN
0.png
la Défense
EEN FOUT ANTWOORD
0.png
Defence

Ik heb gegokt op vrouwelijk dank zij de lessen van mijn Engelse leraar
 
Die 'misogyne' Bijbel scheert niet alle vrouwen over 1 kam, maar maakt onderscheid tussen godsvruchtige en goddeloze vrouwen:



Mike
 
Artikel uit januari Eindhovens dagblad. Ingezonden brief door een "gevoelige zachtaardige vrouw" als reactie op poging tot doodslag. Jonge vrouw die door waterkanon tegen beton geblazen was en schedel gebroken had.


De volledige brief van Susanne, gericht aan de vrouw die door het waterkanon werd geraakt, lees je hier:

Bericht aan de dame met het bebloede gezicht
Ik ken jou niet, jij kent mij niet.
En toch vraag ik me af...
Wat deed je in Eindhoven? Demonstreren? Was het je eerste keer? Wou je eigenlijk niet rellen, maar heb je je laten meeslepen?
Heb je zelf nooit geweld gebruikt en vind je dat je nu te hard bent aangepakt?

Ik stel deze vragen niet omdat ik me zo betrokken voel.
Ik stel deze vragen, om duidelijk te maken dat het antwoord me niets uitmaakt. Jij was erbij en je overtrad de wet. Dat is wat we allemaal hebben gezien. Heb je niets vernield, niets gegooid en niemand geslagen? Daar gaat het niet om. Je was erbij.
Ik zag hoe jij samen met vele anderen mijn stad onveilig hebt gemaakt. De stad waar ik woon en het plein waar ik dagelijks wandel voor mijn gezondheid. Vandaag moest ik mezelf opsluiten, niet pas na de avondklok, maar de hele dag. Mijn buurt werd veiligheidsrisicogebied. Door mensen zoals jij.

Er bestaat zoiets als grondrechten, maar als je gaat demonstreren ondanks een verbod, krijg je óók te maken met het strafrecht. En ondanks die paar stralen bloed op je hoofd, heb je waarschijnlijk nog geen idee wat strafrecht eigenlijk inhoudt. Dat hoop ik in ieder geval wel voor je. Je weet inmiddels wél wat goede zorg inhoudt.
Je werd namelijk verzorgd door een verpleegkundige die jou als mens kon blijven zien. Want dat is wat onze verpleegkundigen blijven doen, ongeacht ons gedrag.

Maar ik zou het niet kunnen. Van mij zou je hooguit één pleister krijgen en een schop onder je hol. Daarom werk ik dus ook niet in de zorg.

Meid, ik hoop dat je je realiseert dat jij hier niet het slachtoffer bent. En ik hoop je ook nooit tegen te komen in Eindhoven.
 
Frans is voornamelijk gokken of iets vrouwelijk of mannelijk -zou kunnen zijn- ?

Vanmorgen in mijn Franse les


Het Ministerie van Defensie = le Ministère de ........ .



EEN FOUT ANTWOORD
0.png
Défence
EEN FOUT ANTWOORD
0.png
la Defence
GOED GEKOZEN
0.png
la Défense
EEN FOUT ANTWOORD
0.png
Defence

Ik heb gegokt op vrouwelijk dank zij de lessen van mijn Engelse leraar
Vrouwen schieten vaker in verdediging (defence) bij verwijten, mannen kiezen vaker voor een tegenaanval. Wel toevallig dat NL een vrouwelijke MinDef heeft. Hoe zit dat in Frankrijk en UK?
 
Vrouwen schieten vaker in verdediging (defence) bij verwijten

Dat komt omdat persoonlijke verantwoordelijkheid de achilleshiel is van elke vrouw. Confronteer ze met wangedrag en zet ze met de rug tegen de muur op basis van logische argumentatie en dan trekken ze hun hele register aan rookgordijnen open. Dit is ook waarom er sprake is van NUL evolutie sinds Eva, want alleen door persoonlijke verantwoordelijkheid op je te nemen kun je groeien.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.670
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan