Feminisme

Amazing to see women going along with smooth-talking Tate, he is quite the snake charmer. In his bio he presents himself as a legit businessman who got MeToo'd because of his fame and fortune. While this is partly true, there is no realization that filth atracts filth. Karma is a bitch. That said, he and his brother do deserve a fair trial.



Mike
 
Heb je die video ook voor ons? Nu al zin in!

Mike


sorry voor de late reactie. Hopelijk heb je hier morgen even 45 minuten plezier aan. Hij is niet zon fact spewer als myron maar hij laat op een andere manier zien hoe makkelijk je een"boss babe"om de tuin kunt leiden
 


sorry voor de late reactie. Hopelijk heb je hier morgen even 45 minuten plezier aan. Hij is niet zon fact spewer als myron maar hij laat op een andere manier zien hoe makkelijk je een"boss babe"om de tuin kunt leiden

Ze lijkt me eerlijk gezegd niet zo verkeerd. Als je met haar moet samenwonen zal pas blijken of het klopt wat ik zeg, maar uit haar woorden blijkt dat ze van nature heel onderdanig is. Of, zoals hij het stelt, ze is te lief. Beter dat dan zo'n 'boss bitch'! Maar inderdaad, Fit & Fresh doen aan 'good cop-bad cop', waarbij Fit de 'bad cop' is en Fresh de 'good cop'. Voor zover ik het kan overzien is dat van deze vrouw relatief makkelijk een traditionele vrouw te maken is. Ik heb ze vele malen erger gezien dan zij!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.706
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan