Feminisme

Waarom lijkt Andrew Tate exact op Anton LaVey, de oprichter van de Church of Satan? De fysieke gelijjkenis is niet alleen opmerkelijk, maar ook de narcistische karakterkenmerken!

FiZBNAlXwAAaeKz.jpg
download (1).jpeg
Mike
 
Laatst bewerkt:


Het eerst dat ik iets van deze man iets zie. Dit laat goed zien hoe how far gone de gemiddelde westerse vrouw is.
 
Is een compleet draadje (zie hieronder), waar geen woord van gelogen is!


Mike
 
Archive Anon is een man naar mijn hart!

📜
You know, it's not that I don't like being instructed by women;

It's just common sense that if a woman wants to debate the Bible with a man she'll get a better response with polite questions than she will by nagging him with Bible verses, duh;

No, what I REALLY don't like being instructed by is PEOPLE WHO LIKE COCK.

Fags come in all shapes and sizes.
😘


Mike
 


Het eerst dat ik iets van deze man iets zie. Dit laat goed zien hoe how far gone de gemiddelde westerse vrouw is.

Die vrouw die commentaar levert kan er ook wat van, hoor. Zij mag dan wat meer voor rede vatbaar lijken, maar ook zij danst voortdurend om de hete brei heen. AWALT!

Mike
 
Die vrouw die commentaar levert kan er ook wat van, hoor. Zij mag dan wat meer voor rede vatbaar lijken, maar ook zij danst voortdurend om de hete brei heen. AWALT!

Mike
Precies, ik heb onderhand nog een aantal videos van hem gezien en ze vertonen allemaal hetzelfde gedrag. Vaak willen ze hem bekritiseren op zijn "toon". Wat die vrouwen dan niet doorhebben is dat hij hun gedrag spiegelt. Zodra hij zijn interview begint en langzaam aankomt bij de elephant in the room(gedrag/ niet realistisch beeld) dan gaan veel als brulapen te keer.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.373
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan