Facebook, Twitter, YouTube en andere social media

G

Guest

Guest
Hallo allemaal,



Ik zat er aan te denken om een facebookgroup voor weston price Nederland of zo iets op te richten. Volgens mij is er geen een, ik kan het in ieder geval niet vinden. Is dit een goed idee? Mag dit?



In ieder geval voor wie het leuk vind om niet een facebook vriendinnetje te hebben mijn naam daarop is Kavana Liberty.

 
Toen ik de titel al zag, dacht ik opeens: dat is een goed idee! Dat biedt naast het forum ook een mogelijkheid om wat persoonlijker dingen met elkaar te delen voor wie daar behoefte aan heeft.

 
Iedereen mag een eigen groep maken. Net als een eigen pagina. Ik merk bij mijn facebook-vrienden dat ze de groepen een beetje moe zijn. Is een pagina die je leuk kan vinden en volgen misschien niet handiger?

 
een pagina is ook een goed idee, dat bedoelde ik eigenlijk ook. Ik was nog niet helemaal wakker.

 
HELEMAAL TOP!!!!!! Ik doe mee. Zo wordt Western Price nog echt beroemd in Nederland!!!!!!

 
ik heb mezelf al half jaar geleden afgemeld bij FB omdat ik er niets mee deed en geen behoefte om alles maar te melden op een social media.

Misschien dat ik me toch weer aanmeld als WP daar op komt, goed voor het verspreiden van positieve info!

Leuk idee..

 
Niet om van dit forum kwaad te spreken, maar sommige zaken delen gaat hier niet eenvoudig. En dat is jammer.

Verder is het idee bij FaceBook om gebruik te maken van 'karma' (de likes) erg prettig om animo te peilen. Dat kan hier niet en dat is in sommige gevallen ook jammer.

Een nadeel kan zijn, dat wat er op Facebook voorbij komt niet hier gevolgd zal worden en vice versa.

FaceBook als fuik voor deze site lijkt me wel een goed idee. Dat is hoe veel organisaties FaceBook ook gebruiken in hun internetstrategie.

 
Facebook is handig om info te verspreiden, bekend te worden, te delen enz... daarentegen de mensen die echt interesse hebben vinden WP toch wel. Belangrijkste lijkt me de kwaliteit van dit forum hoog te houden en ben er niet zeker van of FB daaraan bijdraagt..

 
Ik sluit me mij de woorden van rinolo aan, maar ben wel blij met het enthousiaste idee, omdat hier een drang uit spreekt om hier alsmeer meer mensen bij te betrekken. Dit forum wordt alsmaar groter en ik geef alsmaar meer lezingen, dat is goed genoeg voor mij.

Mike

 
het is wel leuk dat je het wat persoonlijker

maakt denk ik. en ik moet eerlijk zeggen dat ik

best wel benieuwd bent naar wat foto's van wp forumleden.

ook is het leuk om te zien wat wp forumleden nog meer bezig houdt.

ik vind het in ieder geval een leuk initiatief, en ik zal me er bij

aansluiten. :)

 
Ik sluit me aan bij Rinolo en Mike.

Ook heb ik me vorig jaar uitgeschreven bij FB, om meer hier en nu te zijn in alle rust. Forum's en FB kunnen zoveel tijd kosten.

Wat vrysuyver zegt hierboven lijkt me ook een nadeel:
Quote:
Een nadeel kan zijn, dat wat er op Facebook voorbij komt niet hier gevolgd zal worden en vice versa.


zou jammer zijn als er n tweedeling ontstaat. Daarnaast ben ik natuurlijk ook nieuwsgierig om meer gezichten te leren kennen. Echter het prettige aan dit forum vind ik dat het anoniem is. Niet heel Nederland hoeft me te herkennen en op de hoogte te zijn van gezondheidsklachten ;)

 
Bij het topic 'passie' kun je iets over je hobby's schrijven, dat is een leuk idee.

Ik doe niet aan facebook, en dat zal zo blijven. Ik snap het op zich wel, het is net als de markt in de stad, logisch dat je daar een kraampje wilt opzetten met echte voeding, foto's van echte voeding. Wie weet wie er allemaal langsloopt.

Maar op lange termijn, ik denk dat die hele virtuele werkelijkheid zijn langste tijd nu al heeft gehad. Alles online te koop, iedereen online op z'n mobieltje in de trein of wachtruimte, inchecken, uitchecken, toevoegen, liken. Het is zo bedrieglijk echt allemaal dat je bijna zou denken dat dit nu eenmaal de nieuwe werkelijkheid is.

Als ik jonge mensen in Nederland observeer, en ik vergelijk dat met dorpen in Azie waar helemaal geen computers zijn... of met de verhalen van onze ouders over de melkboer die de melk komt brengen... En als je dan begint te praten met mensen die 40 jaar ouder zijn en zelfs zij zeggen te geloven dat Zuckerberg de toekomst vertegenwoordigt... heel onwerkelijk allemaal.

We maken nu het hoogtepunt mee van het beeldschermpjes-tijdperk. Want het is natuurlijk een doodlopende weg, en gelukkig maar.

 
Ik heb me 2 jaar geleden al afgemeld voor FB. Op mijn werk willen ze dat ik het gebruik, maar daar pas ik voor. Het kost teveel tijd en ik heb ook helemaal geen zin om maar altijd met de hele wereld connected te zijn. Ben blij als ik het geregeld krijg om heel af en toe een bericht op dit geweldige forum te plaatsen. Desalniettemin ben ik ook wel benieuwd naar forumleden (naar Dennis met zijn altijd waardevolle bijdragen, naar Danielle die ik bewonder voor al 10 jaar BV geven, naar Haydarpasa die met zijn gezin liters rauwe melk en kilo's roomboter in een week wegwerkt, naar Ufo die mij een keer muggenzifter noemde maar dit zelf ook kan zijn en naar Caveman die ik overigens allang niet meer gelezen heb). Maar FB is geen optie voor mij. Laten we liever een keer allemaal tegelijk naar een lezing van Mike gaan. Wordt voor mij sowieso weer eens tijd! En Dirtsa, Dirtsa had ik ook graag nog ontmoet! En Janse om over earthing te praten. En Jenneke om over Buteyko te kletsen. Lijkt me ook zo intetessant. Ik wil jullie allemaal ontmoeten, haha, maar niet op FB. Truste!

 
Geen facebook voor mij. Heb me er nog nooit mee bezig gehouden maar het heeft me dan ook nooit aangesproken.

Ik zou het ook bijzonder jammer vinden als er een tweedeling ontstaat. En wie ziet er op toe dat het daar goed gaat, Mike heeft geen tijd maar wel de knowhow. Volgens mij is het geen lang leven beschoren.

Vind het wel prima zo.

Ik vind het idee van Lay wel leuk, een ontmoeting met z'n allen, kan ook buiten een lezing van Mike om.

Lia

 
ik heb heel bewust geen facebook, om verschillende redenen.

Ik zie het ook niet als toevoeging, vooral omdat er nu al veel mensen zijn die het niet begrijpen of er toch niet voor willen gaan, ik zou de energie er niet voor hebben om steeds maar mensen te moeten overtuigen van waar ik mee bezig ben. In mijn prive leven heb ik het daar al druk genoeg mee.

Maar dat is mijn mening. Een ontmoeting met z'n allen lijkt me erg leuk.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan