Hoi, zal me zelf even voorstellen,
ik kom uit Landgraaf, ben 46 jaar, getrouwd, 1 zoon van 12 jaar.
Ik ben hier ook terecht gekomen doordat ik eerst op het forum van Marja heb gezeten en daar de info van Mike zéér interessant vond.Ik ben al een tijdje met jullie aan het meelezen en vond het tijd dat ik me zelf eens deed voorstellen.
Ik ben bij Marja terecht gekomen omdat ook ik (net als velen onder jullie) met bijnier uitputting kampte(nog steeds maar minder)en hashimoto en mijn hormonen helemaal in de war waren.
Ik neem hier hydrocortisone(ben ik aan het afbouwen) en Thyroid voor. Ben nu ook met Cytozyme-AD begonnen.
Voor mijn hormonen neem ik duphaston en Dim. NPC créme kan ik niet verdragen. Mijn hormoon huishouding is nog steeds niet wat het moet zijn, heb elke maand erge pijnlijke borsten en migraine.
Verder neem ik Jodium, magnesium, ijzer,zink, vit.C, selenium,DHEA(deze wil ik ook afbouwen als ik de HC afgebouwd heb) vit. D en A totdat deze op zijn en dan ga ik op die van jullie over.
Sole
mijn (eet)dag :
begin 's morgens met Thyroid
na half uur kleine leverreiniging
na half uur H2O2 met sole in glas water (zit nu op 6 druppels 3%)
na 1 uur een yoghurtrauwe melk shake (Mike)
's middags spek en ei of soep (beestenbotten bouillon)
rauwe melk tussendoor
's avonds vlees of vis met groente(af en toe in kokosmelk)en 100 gr rijst
's avonds nog yoghurt met slagr. honing en kaneel
en voor het slapen gaan een zuurdesem boterham met dikke roomboter en pindakaas of kaas
(anders wordt ik tegen 3-4 uur wakker ivm onstabiele bloedsuiker, helpt niet altijd hoor)
Laat het hier maar ff bij,
enne geweldig forum hier !!
Groet Jolanda
oh ja gebruik nog kokosolie ook als gezichtscrème en bodylotion.
ik kom uit Landgraaf, ben 46 jaar, getrouwd, 1 zoon van 12 jaar.
Ik ben hier ook terecht gekomen doordat ik eerst op het forum van Marja heb gezeten en daar de info van Mike zéér interessant vond.Ik ben al een tijdje met jullie aan het meelezen en vond het tijd dat ik me zelf eens deed voorstellen.
Ik ben bij Marja terecht gekomen omdat ook ik (net als velen onder jullie) met bijnier uitputting kampte(nog steeds maar minder)en hashimoto en mijn hormonen helemaal in de war waren.
Ik neem hier hydrocortisone(ben ik aan het afbouwen) en Thyroid voor. Ben nu ook met Cytozyme-AD begonnen.
Voor mijn hormonen neem ik duphaston en Dim. NPC créme kan ik niet verdragen. Mijn hormoon huishouding is nog steeds niet wat het moet zijn, heb elke maand erge pijnlijke borsten en migraine.
Verder neem ik Jodium, magnesium, ijzer,zink, vit.C, selenium,DHEA(deze wil ik ook afbouwen als ik de HC afgebouwd heb) vit. D en A totdat deze op zijn en dan ga ik op die van jullie over.
Sole
mijn (eet)dag :
begin 's morgens met Thyroid
na half uur kleine leverreiniging
na half uur H2O2 met sole in glas water (zit nu op 6 druppels 3%)
na 1 uur een yoghurtrauwe melk shake (Mike)
's middags spek en ei of soep (beestenbotten bouillon)
rauwe melk tussendoor
's avonds vlees of vis met groente(af en toe in kokosmelk)en 100 gr rijst
's avonds nog yoghurt met slagr. honing en kaneel
en voor het slapen gaan een zuurdesem boterham met dikke roomboter en pindakaas of kaas
(anders wordt ik tegen 3-4 uur wakker ivm onstabiele bloedsuiker, helpt niet altijd hoor)
Laat het hier maar ff bij,
enne geweldig forum hier !!
Groet Jolanda
oh ja gebruik nog kokosolie ook als gezichtscrème en bodylotion.