Even voorstellen l-lady

Lady ik zag gisteren dat er verspreid op dit forum van alles en nog wat staat over je sores. Dat is niet handig.
ranitidine
Heb je gezien wat dat voor bijweringen kan geven?
Heb je zeker van een reg. arts voorgeschreven gekregen.
Wat zegt je lichaam? Dat wil ik niet.
Je hebt 2x voedselvergiftiging gehad. Is er daarna een ontlasting-onderzoek geweest? Doe je wel eens zo,n onderzoek?
Moet je iedere dag werken en heb je kinderen?
Wat je in al die jaren hebt opgebouwd aan ziektes ben je niet zomaar kwijt.
Melk moet je dus helemaal niet meer nemen. Misschien geitenmelk van een geitenboerderij. (zie mijn eigen voorstellen)
En je hebt een orthomoleculaire arts nodig.
Behalve mijn ortho.arts ben ik ook nog wel eens naar anderen gegaan die zogenaamd veel over darmen wisten maar eigenlijk wist niemand iets te zeggen waar ik wat aan had.

 
Lady maak eens een lijst van voeding waar je wel tegen kunt?
 
Romagi, ik zie je bericht nu pas.

Ik heb inmiddels al twee orthomoleculaire artsen gehad, waarvan de eerste met mestcelproblematiek kwam maar niet met oplossingen. Sterker nog, het werd erger daar. De 2e op zich goede ervaringen mee, oa een magnesium en zink tekort geconstateerd + bijnieruitputting (doorgemeten enzo) Maar ook een auto immuunprobleem waarvan ze niet wist of dat om te keren was. Momenteel heb ik problemen met de verzekering, die wil het niet meer vergoeden dus kan daar even niet verder.

Ranitidine reageer ik echt zo slecht op, nog 1 keer 1 millimeter geprobeerd en nee..voelt niet goed.

Ik heb in al die jaren verschillende ontlastingsonderzoeken gehad, wat er uit kwam was een laag Siga gehalte in m'n darmen. Tekort aan lacto en bifido bacterieen, beta defensine verhoogd. Gluten intolerant. Ook getest op parasieten (negatief) verschillende malen en ook zelf wat laten onderzoeken. Hormonen..hormonale onbalans, oestrogeendominantie, tekort aan DHEA. Laag progesteron/ testosteron.

Ik heb een carnitine tekort getest, SIBO test gedaan..deze was schoon. Serotonine getest, dit was goed.

Momenteel geen geld meer voor testen, dit was wat m'n ouders wilden betalen.

Op dit moment kan ik tegen: Glutenvrije havermout, rijst, 1 beker bottenboullion, snijbonen, sperziebonen, witlof, wortels en beperkte mate aardappels. Kabeljauw uit de diepvries (gelijk ingevroren), kip uit de diepvries. (hoe langer vlees bewaard wordt hoe meer histamine en biogene aminen er in waar ik op reageer) Chlorella gaat goed hier.

En dat was het wel zo'n beetje.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.849
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan