EU

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Waarom hebben wij in Nederland geen verstandige figuren als Nigel Farage van de UK Independent Party (UKIP)?

http://www.prisonplanet.com/britains-ukip-leader-warns-of-unpleasant-end-to-eu.html

Hier waarschuwt Farage voor de toenemende neo-nazionalisering van Europa, voortkomend uit een oprecht anti-Europa-sentiment onder de Europeanen. Helaas werkt dit sentiment de opkomst van idioten als LePenn en Wilders in de hand. Ik zou willen dat ik zou kunnen stemmen op Farage!

Mike

 
Inderdaad erg dat Wilders de enige is die hier anti-europese gevoelens aankaart.

Ik zet de uitzending van tegenlicht hier even neer, ging niet alleen over de EU, maar wel werd het leger aan lobbyisten dat werkzaam is in Brussel aangehaald.
http://tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/2013-2014/we-zijn-het-zat.html

Russel Brand kwam hierin ook voorbij:


 
Filmmaker Peter Vlemmix gaat op een zoektocht naar het echte verhaal achter het Europese project. Wie bepaalt de agenda's en waarom worden steeds meer mensen euro-kritisch?

Zorgt Brussel voor een beter leven voor alle Europeanen, of bevoordeelt het juist een kleine groep? Dit is de vraag die gesteld wordt in Euromania.

Wereld Première online op 11 mei - Trailer: http://www.euromaniadocu.nl/nl/index.html

 
Het wordt allemaal zo in ons gezicht geduwd, hoezeer bepaalde lieden die aan de touwtjes trekken neerkijken op menselijkheid en de boodschap lijkt zelfs: ga niet stemmen.
Een absolute subliminale rotvideo (ook zo'n fijn muziekje!): je mag gaan stemmen en dan flikkert men je uit het raam en dan kom je tussen een groep schapen waar je thuishoort.

Normaal zou ik dan juist wel gaan stemmen ware het niet dat het in mijn ogen zowiezo een farce is.



And then came a lot of sheep. #EP2014 #myfirsttime
European Parliament European Parliament ·1,781 videos

Published on May 6, 2014

Voting for the first time can be a real adventure. Who knows what might happen... Take a look for yourself and share the video.

De opzet van deze video doet denken aan een video met ook zoiets zo'n satanisch filmpje over orgaandonatie waarin ook de kettingreacties terugkomen.

 
Michael Hastings (journalist) deed onderzoek naar CIA-directeuren en die was op een boom gecrasht. Toeval zeker!

 
Als mensen nu nog niet door hebben waar het heen gaat met de EU namelijk de EUSSR dan komt dat besef nooit meer. Voor de praktijken van deze EU zou hun Russische tegenhanger de opperste sovjet zich dood hebben geschaamd.

En dan nog wat, het is nu duidelijker dan ooit dat onze parasitaire 'elite' naar een verenigde staten van Europa toe wil. Dat blijkt uit alles, iedereen die enigszins nadenkt weet dat het alleen op die manier nog een beetje kan werken voor een tijdje althans. Het wordt zelfs steeds vaker zo tussen neus en lippen gewoon gezegd alsof dat iets is waar de gemiddelde Nederlander het mee eens is.

Maar als ik zie hoe populair D66 is dan lijkt het inderdaad wel alsof heel veel mensen dat inderdaad willen.
Is er hier iemand die voor D66 stemt? En wil jij echt een VS van Europa?

 
Mensen zeggen dan wel vaak dat ik geen recht heb op klagen.Ik zeg dan 'so do you(stupid idiot)'.

Precies andersom. Als je WEL stemt heb je geen recht om te klagen

:mrgreen:

 
Ik wilde eigenlijk deze keer voor d verandering wel eens gaan stemmen Tanja.
Op een anti- "4e Reich" partij maar ik weet nog niet welke.

 
Tof filmpje Janse

:mrgreen: Ja die Carlin is echt goed! Lekker politiek incorrect!
Er staat nog heel veel meer goed materiaal van hem op YouTube.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan