EU

Uit het programma van de Partij voor de Dieren.

Voedsel
Geen voedselverspilling.
Er wordt in de wereld meer dan genoeg verbouwd om de groeiende wereldbevolking te kunnen voeden, maar er wordt veel te veel verspild. Als we voedsel eerlijk willen delen, dienen we minder dierlijke en meer plantaardige producten te eten. In het belang van dieren, natuur en milieu – maar óók van onze eigen gezondheid.

En

De grootste voedselverspilling zit in het voeren van dieren met voedsel dat ook geschikt is voor mensen.

Oh ja? Is gras geschikt voor mensen?

 
Als je goede kwaliteit dierlijke producten eet, heb je toch niet zo veel nodig?

De grootste voedselverspilling zit in het voeren van dieren met voedsel dat ook geschikt is voor mensen

Ze doelen daar natuurlijk op granen. Maar jij bedoelt het waarschijnlijk zo, dat granen niet geschikt zijn voor mensen?

Wat ze dus zeggen is, geef dieren eten dat ze horen te eten. Gras dus!

 
Als de vegetariers het voor het zeggen gaan krijgen in Nederland of in Europa, ga ik emigreren!

Mike

 
Dit is geen partij voor vegetarisme, maar partij voor de dieren. Dus geen megastallen, bio-industrie etc. en, on topic, tegen een ondemocratisch Europa.

 
Maar wel een partij die het liefst extra belasting op vlees, zuivel en eieren wil omdat ze zogenaamd ongezond voor je zijn. En voor het milieu natuurlijk. Althans zoiets heb ik die Thieme wel eens horen zeggen.

 
Zon, dat lijkt misschien zo, maar het staat toch bol van de plantaardige praatjes? Meer subsidie voor landbouw, meer plantaardige vleesvervangers, minder vlees eten. Ik heb ook weleens op de partij voor de dieren gestemd in het verleden, maar als je van het verdoven bij castreren van varkens een halszaak maakt, maar de varkens verder in hun kleine hokjes in de kelders laat zitten dan heb je het in mijn ogen echt niet begrepen.

 
Zien jullie dan niet dat het een valstrik is? Natuurlijk is het antwoord op je vraag de Partij voor de Dieren. Maar jouw eventuele stem op deze partij is tevens een erkenning van de pseudo-wetenschap van global warming, waarbij vee specifiek wordt aangewezen als massaproducent van het broeikasgas methaan, en ecofascisme als vleestaks, botertaks en uiteindelijk zelfs ademtaks omdat je CO2 uitademt! Houdt deze partij werkelijk het lot en welzijn van dieren hoog als niemand meer dieren opeet? Er zal een overpopulatie van dieren plaatsvinden (die zelf niet zo nauw kijken om ons op te eten of te verdrijven), waardoor ze uiteindelijk bezwijken aan honger en/of ziekte. De PvdD wil ook niet dat het overschot aan wilde zwijnen in Nederland wordt afgeschoten. Laat ze maar liever creperen van de honger of door ziekte, dat is veel beter voor die dieren! :twisted:

Mike

 
Zien jullie dan niet dat het een valstrik is? Natuurlijk is het antwoord op je vraag de Partij voor de Dieren. Maar jouw eventuele stem op deze partij is tevens een erkenning van de pseudo-wetenschap van global warming, waarbij vee specifiek wordt aangewezen als massaproducent van het broeikasgas methaan, en ecofascisme als vleestaks, botertaks en uiteindelijk zelfs ademtaks omdat je CO2 uitademt! Houdt deze partij werkelijk het lot en welzijn van dieren hoog als niemand meer dieren opeet? Er zal een overpopulatie van dieren plaatsvinden (die zelf niet zo nauw kijken om ons op te eten of te verdrijven), waardoor ze uiteindelijk bezwijken aan honger en/of ziekte. De PvdD wil ook niet dat het overschot aan wilde zwijnen in Nederland wordt afgeschoten. Laat ze maar liever creperen van de honger of door ziekte, dat is veel beter voor die dieren! :twisted:

Ja dat snap ik en ben ik ook met jou eens Mike. Mijn vraag was dus: Is er wel een partij die op een realistische manier rekening houdt met dieren welzijn?

 
Nee, we zitten helaas in de politiek allemaal vast aan valse doctrines, of je nu links stemt of rechts. In Engeland hebben ze een overstijgende partij, de UKiP. Helaas heeft de rest van Europa geen intelligente mensen als Nigel Farage, maar idioten als Wilders, LePenn en DeWinter. :?

Mike

 
Opkomen voor dierenrechten op basis van foute theorieen gaat ten koste van mensenrechten:



Mike

 
als je op wilt komen voor de dieren koop dan gericht dat haalt meer uit dan stemmen.
Ik ga voor het eerst heel bewust niet stemmen. Ik kan inderdaad stemmen op iemand waarvan ik denk dat hij zijn best gaat doen, maar eigenlijk ben ik gewoon klaar met die shit. Iedereen verdiept zich het meest in zijn eigen werk/ding en als ik dan zie wat voor boeren allemaal voor hun kiezen krijgen en op wat voor manier. Sorry hoor maar dat valt onder onbehoorlijk bestuur. Ik kan mijn stem niet meer geven aan dit systeem.

En zo zie ik het op dit moment het zwaarst, een stem, is een stem voor het systeem, dus ik stem niet.

 
Nog een reden om de EU niet te ondersteunen met je stem:

http://news.yahoo.com/cars-could-drive-themselves-sooner-expected-european-push-113959388--finance.html

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.998
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan