Er klopt niks van.

Het is dus inderdaad misschien niet de meest belangrijke discussie maar wat de Cult (dixit Icke) ons de laatste eeuwen voorgelogen heeft is aanzienlijk.

Covid is een wezenlijk onderdeel van het bedrog en de onderdrukking.
Het chronische liegen over alles en nog wat. De echte geschiedenis itt wat er verteld wordt. Of het nu gaat over Kennedy, 9/11, nordstream, Mexicaanse griep, aids, kanker, covid, piramides, oude tempels.

Er klopt niks van is een zeer goeie titel voor al deze onderwerpen :)
En vergeet de klimaat hoax niet!!
 
1664634635328.png

Net zoals de rotatie van de aarde zelf. Zou de snelste manier van transport dan niet zijn dat je gewoon springt? Door de rotatie van de aarde zou je op een andere plek landen dan waar je de sprong begon.

Zwaartekracht geldt ook alles, behalve wolken gevuld met water natuurlijk.
 
:ROFLMAO: Zwaartekracht? Of verschil in densiteit?

Ja dat zeg ik ook steeds... springen! Als de aarde 3000km/h (830 meter per seconde) in het rond draait en je een gat in de lucht springt van vreugde betekent dat feitelijk zelfmoord als je in de woonkamer staat .... als de platgeslagen vlieg op de muur.
Motto: ga dus als een chagerijn door het leven want vreugde = kans op zelfmoord. o_O :LOL:
 
Bekijk bijlage 15687

Net zoals de rotatie van de aarde zelf. Zou de snelste manier van transport dan niet zijn dat je gewoon springt? Door de rotatie van de aarde zou je op een andere plek landen dan waar je de sprong begon.

Zwaartekracht geldt ook alles, behalve wolken gevuld met water natuurlijk.

Deze afbeelding begrijp ik niet goed. Waarom zou na een half jaar dag nacht zijn en nacht dag?
 
Deze afbeelding begrijp ik niet goed. Waarom zou na een half jaar dag nacht zijn en nacht dag?
Omdat na een half jaar nacht dag wordt en dag nacht wordt daar het omgekeerd wordt aangezien half ook 1/2 is dus de 1 tegenover de 2 staat en bijgevolg omgedraaid wordt zodat nacht dag wordt en dag nacht zodat ze beiden meewerken aan de diversiteit van dag en nacht en nacht en dag. Moest dag geen nacht worden en nacht geen dag worden na een 1/2j zou de klimaatsverandering nog veel erger zijn en zou er nog meer ijs water worden ipv water ijs. En als er dus meer ijs water wordt ipv water ijs, kunnen al die elekrische autos niet meer rijden omdat er teveel water is ipv ijs en moeten ze elektrische boten gaan maken en waar gaan ze dan die laadpalen zetten ?
 
Omdat na een half jaar nacht dag wordt en dag nacht wordt daar het omgekeerd wordt aangezien half ook 1/2 is dus de 1 tegenover de 2 staat en bijgevolg omgedraaid wordt zodat nacht dag wordt en dag nacht zodat ze beiden meewerken aan de diversiteit van dag en nacht en nacht en dag. Moest dag geen nacht worden en nacht geen dag worden na een 1/2j zou de klimaatsverandering nog veel erger zijn en zou er nog meer ijs water worden ipv water ijs. En als er dus meer ijs water wordt ipv water ijs, kunnen al die elekrische autos niet meer rijden omdat er teveel water is ipv ijs en moeten ze elektrische boten gaan maken en waar gaan ze dan die laadpalen zetten ?
Dank voor deze zeer heldere uitleg (y)
 
🤷‍♂️

Ik heb van een hoop dingen verstand, maar dit is voor mij 1 grote 'word salad'. Maat doe geen moeite om het uit te leggen, ik heb belangrijkere zaken om me mee bezig te houden

Mike
 
Omdat na een half jaar nacht dag wordt en dag nacht wordt daar het omgekeerd wordt aangezien half ook 1/2 is dus de 1 tegenover de 2 staat en bijgevolg omgedraaid wordt zodat nacht dag wordt en dag nacht zodat ze beiden meewerken aan de diversiteit van dag en nacht en nacht en dag. Moest dag geen nacht worden en nacht geen dag worden na een 1/2j zou de klimaatsverandering nog veel erger zijn en zou er nog meer ijs water worden ipv water ijs. En als er dus meer ijs water wordt ipv water ijs, kunnen al die elekrische autos niet meer rijden omdat er teveel water is ipv ijs en moeten ze elektrische boten gaan maken en waar gaan ze dan die laadpalen zetten ?

Bedankt voor de opheldering. :ROFLMAO:
 
Wat is het belang van de elites om ons te bedriegen over de vorm van de Aarde?
Van heel veel dingen begrijp ik wel waarom erover wordt gelogen.
Maar ik begrijp niet waarom wij niet zouden mogen weten of de Aarde een bol of een pannenkoek is. Of misschien wel een kubus of een piramide. Kunnen "ze" een bepaalde vorm van controle over ons hebben als we denken dat de Aarde een bol is?
 
Wat ik als oud zeeman, nog met sextant leren varen, vreemd vindt:

Loxodroom- en grootcirkelnaviegatie (bol...cirkel).

mbv bolgoniometrie en hemelsfeer, zon..maan..sterren met een boog graden sextant dmv hoogtelijnen een positie kunnen bepalen.

Kimduiking, op zee zie je de kim..horizon naar beneden, als een bol, verlopen.

Dus ik vind een , bijna, ronde aarde nog niet zo gek
 
Wat is het belang van de elites om ons te bedriegen over de vorm van de Aarde?
Van heel veel dingen begrijp ik wel waarom erover wordt gelogen.
Maar ik begrijp niet waarom wij niet zouden mogen weten of de Aarde een bol of een pannenkoek is. Of misschien wel een kubus of een piramide. Kunnen "ze" een bepaalde vorm van controle over ons hebben als we denken dat de Aarde een bol is?
Ze draaien vanalles om om controle te houden. Ik denk dat het verwarring schept wanneer innerlijk weten en wat je verteld wordt/denkt te kunnen aannemen als waarheid niet met elkaar overeenkomt. Dat mensen daar al dan niet bewust onzeker van worden, en dan sneller volgzaam zijn?
 
Bekijk bijlage 15689
Wat is het belang van de elites om ons te bedriegen over de vorm van de Aarde?
Van heel veel dingen begrijp ik wel waarom erover wordt gelogen.
Maar ik begrijp niet waarom wij niet zouden mogen weten of de Aarde een bol of een pannenkoek is. Of misschien wel een kubus of een piramide. Kunnen "ze" een bepaalde vorm van controle over ons hebben als we denken dat de Aarde een bol is?

Hele goede vraag denk ik : stel dat het zo is dat de aarde een platte pannenkoek is, dan denk ik toch echt wel dat er een reden is dat wij moeten denken dat het een bol is.
Misschien heeft het ermee te maken dat wij niet naar die polen mogen gaan o.i.d.?
En van een pannenkoek val je toch af als je aan het einde komt?
 
Die extra diameter op 10 km is verwaarloosbaar. Het zou ook onmogelijk zijn om te lopen gezien je OP. De aarde draait met 107 duizend km per uur om de zon, met 828 duizend km per uur om het centrum van de melkweg, en uiteindelijk 2,16 miljoen km per uur door de ruimte. Als jij in een rijdende trein omhoog springt blijf je niet boven dezelfde spoorbiels hangen maar je springt met 140 km per uur (zo snel als de trein rijdt) ten opzichte van de aarde. De topic starter redeneert dat het onmogelijk is om vanuit stilstand 140 km per uur te kunnen springen maar je springt niet vanuit stilstand. Zo snel kun je natuurlijk normaal niet springen maar in een rijdende trein kun je dat in 1x wel. En dat is niet omdat jij zo goed bent maar omdat de trein zo snel is. En dat geldt ook voor een vliegtuig die boven de aarde vliegt. De atmosfeer draait namelijk net zo hard met de aarde mee. En je moet je snelheid berekenen ten opzichte van de atmosfeer en het aardoppervlak.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan