Er klopt niks van.

Ah, het is alweer een poosje terug.
Als de aarde met zo'n hoge snelheid rond zou draaien en ik blijf met een helikopter op dezelfde plaats hangen, zie je de aarde toch draaien?Of draait de lucht boven de aarde ook mee?
Volgens mij klopt het niet.
De aarde is ook plat.. daar komt het door denk😉
 
Het is toch mooi om te zien dat elke keer dit weer in een verdomhoekje raakt, terwijl als je rationeel gaat nadenken de ronddraaiende aarde niet klopt.
Kwam deze weer tegen.https://www.bitchute.com/video/OyU1YQVwgpu7/
Wonen nu 95% v/d mensen in the matrix?
Prof. Desmet heet hier een mooie verklaring over.Maar heeft nooit benoemd de matrix.
Dus we missen hier wat, naar mijn eigen mening.
 
Ah, het is alweer een poosje terug.
Als de aarde met zo'n hoge snelheid rond zou draaien en ik blijf met een helikopter op dezelfde plaats hangen, zie je de aarde toch draaien?Of draait de lucht boven de aarde ook mee?
Volgens mij klopt het niet.
Uiteraard draait de lucht om de aarde ook mee. (vooropgesteld dat de aarde een draaiende bol is) Als je in een rijdende auto een drone zou laten vliegen, gaat deze ook met dezelfde snelheid mee.
 
Uiteraard draait de lucht om de aarde ook mee. (vooropgesteld dat de aarde een draaiende bol is) Als je in een rijdende auto een drone zou laten vliegen, gaat deze ook met dezelfde snelheid mee.
Maar als je een heliumballon in de auto hebt hangen en je gaat de bocht om dan gat tie duidelijk wel naar het middelpunt van de bocht.

Anders gezien:

De rook van de vulkaan gaat recht omhoog:
1664536092038.png

en de rook van de trein blijft achter:
1664536142961.png
 
Uiteraard draait de lucht om de aarde ook mee. (vooropgesteld dat de aarde een draaiende bol is) Als je in een rijdende auto een drone zou laten vliegen, gaat deze ook met dezelfde snelheid mee.
Afhankelijk van de hoogte zou deze drone verschillende snelheden hebben , immers hoe hoger je komt neemt de snelheid toe, dit klopt dus niet.
 

Ook boeiend
 
Point made, maar hoe gaan we de schaapjes hierover vertellen?
Deze verklaren jou als de gekkie.
Je zou er maar achter komen dat na je 4e boostershot er helemaal niks van waar was.
Dus hoe kunnen we ooit deze mensen bereiken?
 
Point made, maar hoe gaan we de schaapjes hierover vertellen?
Deze verklaren jou als de gekkie.
Je zou er maar achter komen dat na je 4e boostershot er helemaal niks van waar was.
Dus hoe kunnen we ooit deze mensen bereiken?
Niet! Lekker laten creperen..al vaak genoeg gewaarschuwd! Wie niet luisteren wilt moet maar voelen zei mijn moeder altijd!
 
Maar als je een heliumballon in de auto hebt hangen en je gaat de bocht om dan gat tie duidelijk wel naar het middelpunt van de bocht.

Anders gezien:

De rook van de vulkaan gaat recht omhoog:
Bekijk bijlage 15654

en de rook van de trein blijft achter:
Bekijk bijlage 15655
Dat is ook logisch omdat je te maken hebt met verschillende massa's en een richting verandering. ik denk als je de lucht in de auto een kleurtje zou geven en je rijdt hard weg, zal deze naar achteren worden gedrukt. Maar als de versnelling constant blijft, neemt de lucht uiteindelijk dezelfde snelheid aan. Als je in een emmer water roert, gaat ook aanvankelijk je roerstaaf sneller dan de vloeistof, maar uiteindelijk beweegt de gehele hoeveelheid water mee.
 
Dat is ook logisch omdat je te maken hebt met verschillende massa's en een richting verandering. ik denk als je de lucht in de auto een kleurtje zou geven en je rijdt hard weg, zal deze naar achteren worden gedrukt. Maar als de versnelling constant blijft, neemt de lucht uiteindelijk dezelfde snelheid aan. Als je in een emmer water roert, gaat ook aanvankelijk je roerstaaf sneller dan de vloeistof, maar uiteindelijk beweegt de gehele hoeveelheid water mee.
Quote:
-----
NASA and modern astronomy say the Earth is a giant globe spinning 1,000 mph around its central axis, traveling 67,000 mph circles around the Sun, spiraling 500,000 mph around the Milky Way, while the entire galaxy rockets a ridiculous 670,000,000 mph through the Universe, with all of these motions originating from an alleged “Big Bang” cosmogenic explosion 14 billion years ago. That’s a grand total of 670,568,000 mph in several different directions we’re all supposedly speeding along at simultaneously. No one has ever seen, felt, heard, measured or proven such motion, yet the vast majority of people unquestioningly accept that the clearly motionless Earth beneath their feet is actually moving over six hundred million miles per hour!
----------

Dat is nogal een roerstaafje :ROFLMAO:
 
Wat iedereen in zijn schoolboekjes hebben geleerd, het klopt niet.
Als ik in een helicopter op dezelde paalts blijf hangen, moet die aarde onder mij wel draaien en wel met ong. 1600 Km. p.u. als je op de evenaar woont.Ditzeflde zou gelden voor vliegtuigen.
Met een snelheid van max. 1000Km. per uur kan je niet invliegen tegen 1600Km. per uur.
Als je zegt dat de wind daarboven ,,meedraait'' is dat volledige niet onderbouwbde info.Dit afhankelijkl v/d hoogte.
Leg het mij maar uit,Ik sta open voor alles.
 
Wat iedereen in zijn schoolboekjes hebben geleerd, het klopt niet.
Als ik in een helicopter op dezelde paalts blijf hangen, moet die aarde onder mij wel draaien en wel met ong. 1600 Km. p.u. als je op de evenaar woont.Ditzeflde zou gelden voor vliegtuigen.
Met een snelheid van max. 1000Km. per uur kan je niet invliegen tegen 1600Km. per uur.
Als je zegt dat de wind daarboven ,,meedraait'' is dat volledige niet onderbouwbde info.Dit afhankelijkl v/d hoogte.
Leg het mij maar uit,Ik sta open voor alles.
Gelukkig ben ik een flat earther en is alles al helemaal duidelijk voor mij😁
 
Wat iedereen in zijn schoolboekjes hebben geleerd, het klopt niet.
Als ik in een helicopter op dezelde paalts blijf hangen, moet die aarde onder mij wel draaien en wel met ong. 1600 Km. p.u. als je op de evenaar woont.Ditzeflde zou gelden voor vliegtuigen.
Met een snelheid van max. 1000Km. per uur kan je niet invliegen tegen 1600Km. per uur.
Als je zegt dat de wind daarboven ,,meedraait'' is dat volledige niet onderbouwbde info.Dit afhankelijkl v/d hoogte.
Leg het mij maar uit,Ik sta open voor alles.
Even een gedachtenkronkel:

Stel dat je recht omhoog springt. Een meter bijvoorbeeld. Dat kan met een trampoline best wel.
Dan ben je laat ik zeggen 1 seconde in de lucht.
In die tijd is de aarde al een kleine 4,5 km onder je doorgedraaid.
Kom je best pijnlijk terecht. 🤕

Dick
 
Ik ben er nog niet over uit.

Argumenten voor platte aarde zijn wel overtuigender
Behalve dan dat de zon en de maan niet veel kleiner of groter worden als ze opkomen en onder gaan. Dat moet toch wel op een plat oppervlak gebeuren neem ik aan? Dan worden het stipjes :unsure:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.798
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan