Epstein

"Zijn jullie nou echt zo dom?", schrijft de veertigjarige Geersen. "De meisjes om wie het hier gaat, regelde hij via extreem gecompliceerde constructies. En dan denken al die dombo's serieus dat hij dat via mij deed. Alsof ik het evil brein van de elite ben."

Geersen legt in haar bericht de verantwoordelijkheid bij Ghislaine Maxwell, die schuldig werd bevonden aan het ronselen van misbruikslachtoffers voor Epstein.

Epstein Files - de Nederlandse connectie.

Mike

Ik heb deze drie video's voor de volledigheid geplaatst omdat ik niet zo veel Nederlandstalige video's tegenkom op YT.

Ik heb ze alle 3 bekeken, maar word er niet vrolijk van. Dit is waarom ik niets heb met (alternatieve) Nederlanders. Het amateurisme viert hoogtij. Wat heb ik nou eigenlijk gezien in 3 video's wat niet in 1 video gezegd had kunnen worden? En welke info is nu echt nieuw en uniek Nederlands? De meest explosieve info die hij geeft is een ENGELSTALIGE videocompilatie in zijn derde video en deze gaat NIET over de Nederlandse connectie.

Hij noemt specifiek de ABN-AMRO en Nederlandse modellenbureaus, maar geeft (nog) geen concrete info of bewijsvoering hierover, anders dan "ik ga jullie exposen". En daarmee komen we bij de naiviteit waar ik het op Dotcom Radio meerdere malen over heb gehad. Arno van Kessel, Wouter Raatgever, Youri Plate en vele anderen hadden dezelfde puberale bravoure. Ze denken allemaal het systeem wel even een poepie te laten ruiken. Deze gast heeft al een rechtszaak achter de rug, maar heeft zijn lesje nog niet geleerd. Geeft niet, het systeem is geduldig en zal hem VERMORZELEN als hij ze zo blijft uitdagen. De grenzeloze naiviteit met welke vijand we werkelijk te maken hebben houdt maar aan in dit land van grote bekken. De een na de ander vecht zich kapot als een Don Quichotte tegen alle windmolens die het systeem op hun weg plaatst. Zucht. Diepe zucht.

Mike

Laatst bewerkt:
🚨🇺🇸 EPSTEIN FLEW HARVARD PROFESSOR TO ISLAND WITH WOMAN, THEN ASKED "DID YOU TORTURE HER"

Emails show Epstein arranged flights for Harvard math professor Martin Nowak and a woman named Anna Yermakova to his island in March 2014, making sure they sat next to each other on the plane.

Three days after they returned from the island, Nowak emailed Epstein saying "our spy was captured after completing her mission."

Epstein immediately replied asking "did you torture her."

Nowak was supposed to get $5 million in Epstein's will and the emails show he was deeply embedded in whatever was happening on that island.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.660
Leden
8.695
Nieuwste lid
FAGAgueda5
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan