Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
"Zijn jullie nou echt zo dom?", schrijft de veertigjarige Geersen. "De meisjes om wie het hier gaat, regelde hij via extreem gecompliceerde constructies. En dan denken al die dombo's serieus dat hij dat via mij deed. Alsof ik het evil brein van de elite ben."
Geersen legt in haar bericht de verantwoordelijkheid bij Ghislaine Maxwell, die schuldig werd bevonden aan het ronselen van misbruikslachtoffers voor Epstein.
Sylvia Geersen ontkent op Instagram opnieuw op enige wijze betrokken te zijn geweest bij misbruikzaken rond Jeffrey Epstein. Het model reageert daarnaast gefrustreerd op de suggestie dat ze de zedendelinquent aan meisjes heeft geholpen.
Ik heb deze drie video's voor de volledigheid geplaatst omdat ik niet zo veel Nederlandstalige video's tegenkom op YT.
Ik heb ze alle 3 bekeken, maar word er niet vrolijk van. Dit is waarom ik niets heb met (alternatieve) Nederlanders. Het amateurisme viert hoogtij. Wat heb ik nou eigenlijk gezien in 3 video's wat niet in 1 video gezegd had kunnen worden? En welke info is nu echt nieuw en uniek Nederlands? De meest explosieve info die hij geeft is een ENGELSTALIGE videocompilatie in zijn derde video en deze gaat NIET over de Nederlandse connectie.
Hij noemt specifiek de ABN-AMRO en Nederlandse modellenbureaus, maar geeft (nog) geen concrete info of bewijsvoering hierover, anders dan "ik ga jullie exposen". En daarmee komen we bij de naiviteit waar ik het op Dotcom Radio meerdere malen over heb gehad. Arno van Kessel, Wouter Raatgever, Youri Plate en vele anderen hadden dezelfde puberale bravoure. Ze denken allemaal het systeem wel even een poepie te laten ruiken. Deze gast heeft al een rechtszaak achter de rug, maar heeft zijn lesje nog niet geleerd. Geeft niet, het systeem is geduldig en zal hem VERMORZELEN als hij ze zo blijft uitdagen. De grenzeloze naiviteit met welke vijand we werkelijk te maken hebben houdt maar aan in dit land van grote bekken. De een na de ander vecht zich kapot als een Don Quichotte tegen alle windmolens die het systeem op hun weg plaatst. Zucht. Diepe zucht.