Epilepsie aanvallen

simone

New member
Is er er een natuurlijke manier om van epilepsie te genezen?

Ik weet dat erfelijke ziektes, welvaartsziektes dus zo goed als alle ziektes onstaan door een foute voeding wat zich na jaren in een lichamelijke klacht uit en vaker van generatie naar generatie gaat en elke volgende generatie meer ondervoedt raakt waardoor klachten zich bij elke generatie zich op steeds jongere leeftijd manifesteren.

Bedankt.

 
Het heeft allemaal met ondervoede hersenen te maken. Je kent mijn artikel over hersenvoer. Daarnaast is, net als bij hepatitis b/c, zuurstof van groot belang, dus opnieuw kom ik uit op ozon of waterstofperoxide. Email mij even.

Mike

 
Hoi Mike,

Dank je voor je reactie, ik wist je e-mail adres niet meer maar heb dit via hersenvoer weer gevonden, tevens ook meteen jou site gevonden en bij mijn collecite bookmarks in Opera gezet. Zie ik meteen hoe je er uit ziet.

Heb net een e-mail gestuurd.

 
Hallo Ik ben in 1995 voor mijn epilepsie geopereerd wat tot heden goed ging echter heb ik nu op 23 juli een zware aanval gekregen en lig ik tot heden in het ziekenhuis wat er precies aan de hand is en hoe het komt weet ik niet zeker ook omdat ik me juist wel aan het westen Price dieet houd mochten jullie hier iets over weten dan hoor ik het graag hoe ik het op kan lossen, op dit moment gaat het niet goed veel hoofdpijn en duizelig eet veel rauwe melk/yoghurt en weinig brood de enige granen die ik eet zijn rijst als avond maal.

Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen zodat ik beter worden niet via dokters die me medicatie willen geven. Mochten jullie vragen hebben dan hoor ik het graag kan alleen niet snel antwoorden omdat mijn concentratie slecht is ook omdat ik links gekneusde hersens heb.

Groet Remco

 
Ik denk dat je te snel wit gaan Je hersenen zijn overduidelijk gewend op glucose te draaien e nu krijgen ze te weinig glucose, zonder dat ze de omschakeling te maken naar ketonen als energiebron. De koolhydratenval dus! Neem max. 100 gr. kh per dag en vermijd gluten en nachtschades,omdat deze neurologische schade aanrichten en dit betreft direct de hersenen.

Mike

 
Ik heb net het boek besteld van Dr marianne Mousain-Bosc : anders denken over magnesium

Hierbij wordt epilepsie specifiek genoemd, daarbij heb ik wat magnesiumprodukten besteld bij www.zechsal.eu

Misschien kun je dit boek eens lezen? te bestellen via www.succesboeken.nl

 
blz 25; zowel bij mensen als dieren vertaald een daling van magnesium in het hersenvocht en in de hersenen zich in epileptische aanvallen en stuiptrekkingen.

 
Magnesiumtekort is een secundair verschijnsel. De primaire oorzaak ligt in bijnieruitputting. Veel stress vreet magnesium!

Mike

 
Nachtschade eet ik niet meer nu zo'n 4 weken en ervoor ook maar heel weinig. Avond eet ik vaak rijst (soms zilvervlies en soms witte) ochtend en middag eet ik rauwe melk/yoghurt smoothie met daarin diverse vitamines en mineralen.

Sinds 3 weken eet ik Magnesiumcitraat poeder 250gram via Ron Fonteine http://www.leefbewust.com/webwinkel/alleprodukten/.

Ik mag nu zaterdagochtend naar proefverlof en dan maar kijken hoe het gaat.

Remco

ps Dirtsa ik ga het boek bestellen wanneer ik thuis ben alvast bedankt.

 
Ja ik heb in het verleden jullie topic over zilvervliesrijst gelezen daarna ben ik er zelf ook achter gekomen dat witte rijst net goed is (vooral bij Aziaten) omdat die niet goed/volledig functioneert dit gaf een Tai zelf aan waardoor hun maag niet goed genoeg functioneert, om die reden weet ik dus niet zeker wat werkelijk goed of beter is naast rijst en rode aardappels en granen.

Voor mij is het totaal plaatje niet helemaal duidelijk wel minder/geen zilvervliesrijst en witte rijst maar wat ik de andere dagen mag/moet eten is me niet helemaal duidelijk waarschijnlijk glutenvrije producten.

Op dit moment lig ik nog steeds in ziekenhuis en mag nu en gisteren 2 uurtjes naar huis om te kijken hoe dat bevalt.

Groet Remco

 
Ok ik ben nu sinds donderdagochtend weer thuis het gaat iets beter maar waarschijnlijk (hoe het er nu uit ziet) ben ik nu nog 2 a3 maanden ziek, zeker omdat de hersenschade nu nog niet minder is en de klachten zijn (bijna) hetzelfde als eerdere post (waarin ik begin over 1995)

Het is vooral weer wennen en aanpassen voor dit en komende momenten korte, midden en lange termijn.

Mochten jullie tips of advies hebben dan hoor ik het graag wat ik misschien juist wel of niet moet eten in deze situatie.

Eventueel per mail remengoATyahoopuntcom (AT en punt vervangen)en anders i topic.

Bedankt Remco

 
Remco, even laten weten dat ik je topic lees hoor, en dat ik het fijn voor je vindt dat je weer thuis bent. maar nog een lange weg te gaan.

Ik weet niet meer precies wat je eerder hebt geschreven, ik zou adviseren wp te eten, dat is voor iedereen goed. Vermijd alles waar gif in zit, ook deo/creme etc.

Poets zonder fluor, liefst met zout/kokosolie.

Heb je al een het artikel over hersenvoer gelezen van Mike?

En geen nachtschades ivm neurotoxines. Verder de magnesiumolie, tenminste zou ik doen, zeker na het boek wat ik gelezen heb. Overigens werkt zij met magnesium en vit B6, staat wel in het boek waarom dit zo is.

En vergeet niet dat het tijd nodig heeft, veel tijd.

 
Hoi Dirtsa Ja ik eet vrijwel geheel wp/biologische , daarnaast vermijd ik gif op alle manieren bv zeep tandpasta deoen ook levensmiddelen in winkels in brede zin (ik noem het wel"geen pakjes of zakjes") Het stuk hersenvoer heb ik inderdaad al eerder gelezen en nog eerder ook iets wat bijna een tegenovergesteld bericht was, dus ja ik pas me aan op het hersenvoer van Mike.

Ook eet ik nu rond de 7 weken geen nachtschade alleen als ik bv uit eten ga dan heb ik vaak niet heel veel keus alleen dat ik het dan beperk.

Ik heb rond de 6 weken bij Ron Fonteine Magnesiumcitraatpoeder wat ik dmv theelepel hoeveelheid in glas water moet oplossen op ongeveer 1uur voor slapen,heb hierover nog geen echte ervaring mee. Mijn vraag is dan wel wat is het werkelijke verschil tussen magnesium tabletten poeder en olie, daarnaast eet ik in smoothie 2 pd voor ongeveer 300 of 400mg (hangt van het moment af ochtend en in middag rond 15uur) rauwe melk of volle bio yoghurt.

Rozenbottelpoeder vit C of

Acerola bes poeder vit c of

Acai bes poeder vit c

Biologische kokosolie koude persing.

sole (van keltisch zeezout) rauwe ei en melk

Daarnaast drink ik water met soms rond de 10 h2o2 druppels peer keer, vind dat water wel een geheugen heeft namelijk dat nu bijna al het water nu naar water met h2o2 smaakt en ik vind dat nu niet echt lekker. :idea:

Ik heb vandaag 3 boeken besteld 1 Dr marianne Mousain-Bosc : anders denken over magnesium. (wat je me eerder adviseerde)

2 brain preskin over het verzwegen verhaal van kanker.

3 De ongelooflijke lever- en galblaaszuivering

Mocht je nog vragen hebben ik hoor het graag tot heden heb ik het gevoel dat ik ze heb beantwoord. Of kijk anders naar eerdere post bv waarin ik bijna begin met 1995.

 
Remco,

Heb je het boek al van Weston Price: voeding en fysieke degeneratie?

Dat vind ik persoonlijk 'de bijbel' wat betreft goede voeding.

 
Ik ben erg benieuwd wat jij vindt van het boek over magnesium, ik had het binnen 2 dagen uit.

Ik heb ook regelmatig magnesium geslikt, ook nooit iets van gemerkt.

Ik heb nu sinds kort de magnesiumolie van zechsal en ik smeer dit 's avonds op mijn buik, en slaap sinds die tijd ongelooflijk diep en wordt zelfs uitgesdlapen/fit wakker. Dat ken ik al jaren niet meer.

(ik ben wel benieuwd hoe dit over ruim een week is, dan zit ik weer een week voor de mesntruatie, en normaal gesproen is dit voor mij een heel slechte week)

Verder wordt ik 's ochtend altijd wakker met zware benen die ook onrustig aanvoelen(erg vervelend gevoel), nu smeer ik dan de olie erop en gan weer half uurtje of zo dommelen, de onrust en het zware gevoel trekken dan weg(het wordt ook wat warm ) en daardoor sta ik veel gemakkelijker op en de stappen die ik nog kan zetten zijn wat steviger en het gaat gemakkelijker.

 
@Poekie ja dat boek heb ik zeker met een heleboel meer oa water het goedkoopste medicijn, je bent niet ziek je hebt dorst ,het boek feiten en fabels over cholesterol en bijnier uitputting en nog enkele (hopelijk vind je dat genoeg). :wink: Een aantal heb ik gelezen en met een aantal ben ik bezig of liggen op de plank voor komende tijd alleen heb ik nu wel wat moeite met lezen (concentratie en geheugen).

 
Oren insuffleren met ozon:

Quote:
From: "Saul Pressman"

Date: Wed Jun 19, 2002 8:32 am

Subject: Re: [oxyplus] Epilepsy

Dear Charles,

We had one case in 1993 of a 38 year old fellow with epilepsy since childhood. His partner bought a generator to self-treat for HIV, and he began to use it himself, since it was available.

5 minutes per ear daily, and in a year he had no seizures.

He applied for his driving license and was able to get it for the first time in his life.

By the way, his partner is now HIV negative, hale and hearty.

Best of health!

Dr. Saul Pressman

http://www.o3center.org/ConditionsCenter/Head-CNS-PNS/Epilepsyandozonetherapy.html

 
Als candida in je hersenen komt (als het lichaam uit balans raakt) en het komt in je hersenen opdat je zenuwen ongecontroleerd kunnen gaan triggeren, dan noemt men dat epilepsie.

Bill Rich zegt dit bij 7 minuten

 
Quote:
'Butter and cheese saved my son':

Boy, 6, who used to have 300 fits a DAY has his life transformed by a high fat diet

Charlie Smith is epileptic and used to have hundreds of debilitating seizures

Medication failed to control them and his parents were losing hope

Then a doctor suggested they try putting him on the ketogenic diet

This is a high fat, low carbohydrate diet than can help prevent seizures

It works by forcing the body to burn fat instead of sugar as fuel

It is not currently clear why this can prevent seizures but has helped Charlie



Read more: http://www.dailymail.co.uk/health/a...huge-amounts-butter-cheese.html#ixzz34eXzjL5u

Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan