Ik ben vanaf deze zomer alleen maar ziek geweest. Ten eerste kwam ik van vakantie terug en bleef er een sluipende vermoeidheid de kop op steken. Dit duurde tot november. Eind oktober kreeg ik de griep waarbij werkelijk alles mij pijn deed. Net of alles blauw was. Een week in bed gelegen... Eind november kreeg ik enorme verkoudheid, holtes vol en maar snuiten. Duurde ook een week. Nu heb ik de griep van de genoemde griepepidemie. Hoge luchtweginfectie, hoesten en alles doet pijn... Vooral alles in en aan mijn gezicht.
En iedereen zegt maar: jij bent vaak ziek.... En je leeft nog we ZO gezond... Ze geloven niet in mijn gezonde leefstijl, en dit bevestigt het maar weer.... Valt me op dat sinds ik o.a. aan de levertraan ben, nog nooit zo vaak ziek ben geweest. Levertraan is toch weerstandverhogend?
Ik kruip mijn warme bedje maar WEER in.....
En iedereen zegt maar: jij bent vaak ziek.... En je leeft nog we ZO gezond... Ze geloven niet in mijn gezonde leefstijl, en dit bevestigt het maar weer.... Valt me op dat sinds ik o.a. aan de levertraan ben, nog nooit zo vaak ziek ben geweest. Levertraan is toch weerstandverhogend?
Ik kruip mijn warme bedje maar WEER in.....