Eieren....hoeveel is nog gezond?

Bedankt Frank en Tanja

ja het zou kunnen dat ik het nog niet goed kan verteren. Ik was namelijk ren paar maanden geleden brgonnen met veel vet eten en toen kon ik niet meer naar het toilet. Ik brn toen heel langzaam vet gaan toevoegen en begon nu net wat meer eieren te eten ipv brood. Ik eet alleen zuurdesem spelt en maximaal drie kleine sneetjes per dag. Nu ga ik ipv gebakken eieren de yoghurtsmoothie proberen. Kijken of ik dat aankan...

 
Bedankt Frank en Tanja

ja het zou kunnen dat ik het nog niet goed kan verteren. Ik was namelijk ren paar maanden geleden brgonnen met veel vet eten en toen kon ik niet meer naar het toilet. Ik brn toen heel langzaam vet gaan toevoegen en begon nu net wat meer eieren te eten ipv brood. Ik eet alleen zuurdesem spelt en maximaal drie kleine sneetjes per dag. Nu ga ik ipv gebakken eieren de yoghurtsmoothie proberen. Kijken of ik dat aankan...

 
Ik eet ongeveer 8 eieren per dag. De dooiers drink ik op in een halve liter rauwe melk. Het eiwit bak ik, zodat dit beter verteerbaar is. Eidooiers in rauwe melk zijn erg smakelijk en naast orgaanvlees ook nog eens de beste multivitamine. 8 eieren lijkt me niet te veel. Het enige wat twijfelachtig is, is of het natuurlijk is om zoveel eieren te eten. Om tekorten aan te vullen lijkt het me geen probleem. En wie heeft er in onze moderne wereld geen voedingstekorten?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.875
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan