Duitsland

Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat in Duitsland. Ik verwacht een burgeroorlog, burgers tegen de politie. Er zullen dagelijkse protesten in Berlijn zijn, verwacht ik, die alsmaar zullen aanzwellen. Uiteindelijk zullen de politiemensen de helmen en wapenstokken neerleggen en zich bij de demonstranten voegen. Merkel is te ver gegaan, ze heeft haar hand overspeeld.

Mike
 
Ik zie steeds meer websites komen met een bescherming tegen vijandelijke aanvallen. Alles na het vraagteken weglaten wat voorheen goed werkte gaat nu niet meer op zag ik. Een link maken wordt moeilijk gemaakt
 
Alles van de Telegraaf is NIET te lezen als je geen abonnement hebt.
Gezocht op dit onderwrep geeft verschillende andere kranten die probleemloos te lezen zijn.

Merkel verhoord door parlementaire commissie ...

1 dag geleden · De Duitse bondskanselier Angela Merkel wordt vrijdag verhoord door de parlementaire commissie die in Duitsland onderzoek doet naar het schandaal rond het failliete fintechbedrijf Wirecard
 
Zo, dit doen we dan maar met rechtvaardige rechters.....
Advocaat Reiner Fuellmich laat via Telegram weten dat de politie gisteren een huiszoeking bij hem heeft gedaan. Volgens de eerste berichten zijn de privéauto, de woning en het kantoor van de rechter doorzocht. Zijn mobiele telefoon is door de politie in beslag genomen. Het heeft er alle schijn van dat er een politiek motief achter de huiszoeking zit, schrijft weekblad Wochenblick, dat spreekt van ‘overheidsrepressie’.
 
Een kritisch netwerk van rechters en officieren van justitie (KRiStA) heeft dan ook scherpe kritiek geuit op de huiszoeking. “Nu zal een rechter niet meer een besluit durven nemen dat kritisch is over de maatregelen,” aldus een woordvoerder. “We zijn geschokt. Naar onze mening is het een flagrante inmenging in de onafhankelijkheid van de rechterlijke macht. Bovendien is de huiszoeking waarschijnlijk illegaal”.
 
Missachtung der Ausgangssperrebis zu 25.000 €
vorsätzliches Missachten der Ausgangssperre und dadurch Verbreiten von CoronaGeldstrafe oder Freiheitsstrafe von bis zu fünf Jahren

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.670
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan