Duitsland

Ik ben er gewoonweg euforisch over. Geweldig. Verder heb ik de laatste uitzending nr. 56 van R. Fuellmich via telegram beluisterd, meer dan 3 uur. Alles wat wij eigenlijk al weten, maar in totaal toch zeer interessant.
Hier een klein deel

Dorothé
 
Wat ik werkelijk bijzonder vind, is dat de aantal positieve pcr testen in Nederland omhoog gaan en in Duitsland op een laag niveau blijven. Terwijl je in beide landen voor heel wat dingen de test moet doen. (wat een hoop mensen doen). Beide landen hebben een zelfde klimaat en zelfde soort populatie), dus dat kan niet het verschil maken. Iemand een idee?
 
Wat ik werkelijk bijzonder vind, is dat de aantal positieve pcr testen in Nederland omhoog gaan en in Duitsland op een laag niveau blijven. Terwijl je in beide landen voor heel wat dingen de test moet doen. (wat een hoop mensen doen). Beide landen hebben een zelfde klimaat en zelfde soort populatie), dus dat kan niet het verschil maken. Iemand een idee?

Stoppen met luisteren naar wat de media bericht omtrent tests? Allemaal gebakken lucht namelijk. Bovendien is de PCR test onbetrouwbaar.

Arie
 
Wat ik werkelijk bijzonder vind, is dat de aantal positieve pcr testen in Nederland omhoog gaan en in Duitsland op een laag niveau blijven. Terwijl je in beide landen voor heel wat dingen de test moet doen. (wat een hoop mensen doen). Beide landen hebben een zelfde klimaat en zelfde soort populatie), dus dat kan niet het verschil maken. Iemand een idee?
Wellicht zijn de Duitsers meer gehoorzaam en moet dat zo afgestraft worden?
 
Stoppen met luisteren naar wat de media bericht omtrent tests? Allemaal gebakken lucht namelijk. Bovendien is de PCR test onbetrouwbaar.

Arie
Dat weten wij, de gemiddelde Duitser is zeer gehoorzaam.... Hele aardige mensen, maar denken niet zelf na. Bovendien nog steeds een schuldgevoel vanuit 40-45 dat heel diep zit.... PCR onbetrouwbaar is nog een brug te ver op dit moment
 
Wellicht zijn de Duitsers meer gehoorzaam en moet dat zo afgestraft worden?
Zeker weten, niet te geloven, hoe diep hun schuldgevoel zit. Is serieus echt pijnlijk hoe verantwoordelijk ze ze zich voelen voor 'foute' mensen in het verleden. Ook al hebben zij er niks mee te maken
 
Terwijl politici de ramp in Duitsland voor eigen gewin gebruikten, waren er hele dorpen die aan het verhongeren waren omdat er geen hulp kwam voor 4+ dagen. Lokale bewoners hebben te voet eten naar de afgesneden dorpen gebracht, wat volgens de politiek "niet te doen was", terwijl de politiek het al in de klimaat frame gooide en zichzelf met modder insmeerden om zo te laten lijken alsof ze iets gedaan hadden.

 
Diskussion über Corona-Einschränkungen für Ungeimpfte – Lauterbach und Habeck dafür, Laschet dagegen
....Das kann auch bedeuten, dass gewisse Angebote wie Restaurant-, Kino- und Stadionbesuche selbst für getestete Ungeimpfte nicht mehr möglich wären, weil das Restrisiko zu hoch ist"
...Geimpften mehr Freiheiten zu geben als Nicht-Geimpften.
...dass Geimpfte und Genesene zukünftig "unter Umständen mehr Möglichkeiten und Zugänge haben können als Menschen, die sich gegen eine Impfung entschieden haben"
....Baden-Württembergs Ministerpräsident Winfried Kretschmann (Grüne) dagegen hält auch eine Impfpflicht inzwischen für denkbar

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.759
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan