Dotcom Radio

De aanvallen op de godsdienstvrijheid in Spanje zijn het afgelopen jaar met 25% toegenomen, en bijna zeven op de tien waren gericht tegen christenen. Dit blijkt uit het rapport van het Observatorium voor Godsdienstvrijheid, gepresenteerd door María García, die de passiviteit van het ministerie van Binnenlandse Zaken en het gebrek aan politieke veroordeling van heiligschennis, vandalisme of agressie aan de kaak stelt. Volgens het onderzoek behoren de PSOE en Sumar tot de belangrijkste verantwoordelijken voor vijandige uitspraken en daden jegens gelovigen.

Bill Gates zegt dat hij zich nu meer bekommert om vaccins dan om klimaatverandering

Bill Gates heeft verklaard dat klimaatverandering niet zal leiden tot de ondergang van de mensheid, en dringt er bij wereldleiders op aan om de focus te verleggen naar het aanpakken van armoede en ziekten zoals malaria. In een open brief bekritiseerde Gates de nadruk die de Verenigde Naties leggen op kortetermijndoelstellingen voor emissies, en pleitte hij in plaats daarvan voor verbetering van de levensomstandigheden en gezondheidsresultaten wereldwijd.

Ziekte van Alzheimer: Inzicht in de controverse, oorzaken en genezingen.

Voorwoord Dit essay is geïnspireerd op het recente uitgebreide bericht van A Midwestern Doctor, “The Great Alzheimer’s Scam and The Proven Cures They’ve Buried for Billions”, waarin tientallen jaren van onderdrukt onderzoek en vergeten behandelingen op briljante wijze worden samengevat.

https://gedachtenvoer.nl/2025/11/07...cht-in-de-controverse-oorzaken-en-genezingen/

Zondag in dotcom radio

dotcom.radio aflevering 492 van 09-11-2025

09-11-2025 Deze week in aflevering 492: Geef bloed en red levens – Godsdienst vrijheid – Tucker onder attack – Rob Jette, Nu andere verantwoordelijkheid – Je telefoon doet dingen die … – Ziekte van Alzheimer – en meer, …

Met betrekking tot de link tussen verkiezingssoftware in Nederland en Engelse geheime diensten.

Bijdrage voor dotcom radio volgende week van Harry
Beste Henk, zou je dit onderwerp willen delen in de volgende uitzending. Even lezen en kijken graag .Dit is heel erg belangrijk een zal ook voor sommige schokkend kunnen zijn ! 😱

Het belangrijkste ingrediënt van Hydrogel is Chitosan (insectenkarkas), Chitosan houdt de hydrogel jarenlang gehydrateerd met een gestabiliseerde pH.

Hydrogels is voor nanotech als wat plasma is voor het bloed, als de hydrogel opdroogt, kan er niets worden gevormd.

Het geheim van Nicotine is dat dit een krachtige alkaloïde is die de pH van de hydrogel onmiddellijk verandert .Met het gevolg dat de nanotech dan onklaar mee wordt gemaakt 💥

Je kunt op de video het bewijs zien wat er gebeurt met de nanotech na toevoegen van een Nicotine oplossing en dat de nanotechnologie door de Nicotine direkt wordt vernietigd .

1+1 = 2 Ik trek hieruit een paar conclusies die volgens mij niet anders dan moeten kloppen .Ik heb dit nog nergens gelezen en ben dit ook nog nergens tegengekomen en mijn eigen inzicht via het koppelen van informatie en feiten waarvan ik op de hoogte ben door onderzoek.

Nu is mijn dus erg duidelijk waarom ze de plannen hebben om voor 2030 alle nicotine producten uit de handel te willen gaan nemen en ook de reden dat ze sigaretten zo duur maken en je je nu nota -bene moet legitimeren als je sigaretten wilt kopen . Zo kunnen ze natuurlijk alle rokers in kaart gaan brengen en dit registreren .

Alles gaat veel verder dan de meerderheid beseft 😕

Mijn conclusie is ook dat dit ook de reden moet zijn dat ze nu al insecten aan ons eten toevoegen en dit op ons menu willen hebben . Dit heeft dus niets met het milieu te maken maar dat de mensen Chitosan moeten binnenkrijgen om die nanotech in het lichaam actief te houden. Dit bewijst voor mij ook dat ALLES ruim van te voren is gepland en uitgedokterd om de Tramshumanistische agenda over ons uit te rollen zonder dat de grote meerderheid dit in de gaten heeft en dat ga ik helpen VERANDEREN . Ze doen alles zonder ons daar maar iets over te vertellen of ons ergens over in te lichten en om ons daar toestemming voor te vragen .Ze weten natuurlijk wat ons antwoord op hun plannen zouden zijn en dat wij daar nooit mee in zouden stemmen. Dit is de grootste misdaad tegen de mensheid ooit en puur het pure kwaad wat over ons wordt uitgestort

Forum statistieken

Onderwerpen
4.665
Leden
8.697
Nieuwste lid
Varanasi
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan