Dotcom Radio

Ik heb het Grok maar even gevraagd.

Bekijk bijlage 38663
Bekijk bijlage 38664
Bekijk bijlage 38665
Dit is waarom AI zo'n uitkomst is. De mensheid is totaal verloren als we blijven hangen in die verstikkende, beklemmende stagnatie van hyperemotionaliteit, wat maakt dat we voortdurend vanuit puur skeptisch wantrouwen en argwaan blijven denken in problemen en geen oplossingen, crises en geen kansen.

Ik merk dat dit net zo leeft onder 'bewuste' mensen als onder brave, slaafse volgers van de politiek en media. Jaren geleden merkte ik al op dat als een voedingsmiddel of medicijn 'chemisch' wordt genoemd dit een krachtig maar nietszeggend oordeel is dat een en al negativiteit oproept. Letterlijk alles is chemie, het is het mechanisme waar God/de natuur zich van bedient voor de schepping zelf, het ligt aan de basis van creatie!

Toen ik mij jaren geleden sterk maakte voor het gebruik van waterstofpetoxide merkten sommige lieden op dat de bedrijven die wij aanbevolen voor food grade H2O2 'chemische' bedrijven waren. Dus ja, dat moet wel fout zijn. Wordt Mike niet gewoon betaald door deze bedrijven? Is hij controlled opposition? En is H2O2 niet gewoon gif? Het is immers een schoonmaakmiddel. Diezelfde lui gingen wel mee met de hype van MMS, oftewel chloordioxide (ClO2). Ook dat is een schoonmaakmiddel en deze keer ging men vanuit de reguliere hoek tekeer tegen MMS, op basis van exact dezelfde emotionele cirkelredenaties.

Dit zagen we ook tijdens COVID. De pijlen waren toen met name gericht op ivermectine. De reguliere hoek probeerde mensen wijs te maken dat het 'paardenpasta' is en dus niet geschikt voor menselijk gebruik. De afgelopen jaren zien we ook binnen 'alternatieve' kringen dat ivermectine moet worden gewantrouwd. IVM zou 'giftig' zijn en zelfs 'kankerverwekkend'. Het verbaast me dat nog niemand in de alternatieve wereld heeft opgemerkt dat IVM wordt vervaardigd door 'chemische' bedrijven, maar dat komt vast nog.

De boodschap is telkens hetzelfde: wees bang, heel erg bang. Peter Thiel benoemt dit in zijn uiteenzettingen over het emotionele evosysteem waarin de Antichrist floreert. Hij noemt twee voorbeelden: het 'klimaat' vanuit de linkerkant en de angst voor AI aan de rechterkant van de politiek. Beiden gaan uit van angstaanjagende doemscenario's. Thiel betoogt dat het juist dit bekrompen doemdenken zelf is dat het grootste probleem vormt omdat je dan uitgaat van 'what if' in plaats van 'what is'.

Ik lijk wel een soort menselijke AI te zijn. Ik ben immuun voor dogmatische stagnatie, omdat ik extreem rationeel ben en weiger mij te commiteren aan groepsdenken vanuit welke hoek dan ook. Toen ik nog lezingen gaf over voeding en gezondheid constateerde ik dat men verzadigd vet en cholesterol vanuit de reguliere hoek neerzette als een 'hartaanval op je bord' omdat het hart- en vaatziekten zou bevorderen. Maar de alternatievelingen doen het in de ban omdat het 'verzurend' zou zijn. Beide redenaties gaan uit van angst en leiden tot dezelfde conclusie: eet meer planten en minder dieren.

Zij die intellectueel lui en gemakzuchtig zijn, zijn extreem vatbaar voor emoties en hypes, vooral als deze 'sexy' worden gemaakt door middel van flitsende filmpjes met charismatische en gezag uitstralende sprekers die zeer stellig en overtuigend hun boodschap verkondigen. Helaas geldt deze intellectuele luiheid voor de overgrote meerderheid van de mensen. Dit werd pijnlijk duidelijk tijdens de fake 'coronacrisis'. De meest fanatieke maskerdragers bevonden zich aan de alternatieve kant en zij maakten zichzelf en elkaar ook wijs dat fysieke omgang met geprikten leidt tot gezondheidsklachten door 'shedding'. Herinner je je nog die hype van verstoorde menstruatiecycli onder 'bewuste' vrouwen? Dat is exact dezelfde smetvrees als van mensen die bang waren voor het 'virus'!

Het nieuwste angstscenario dat onder alternatievelingen wordt uitgerold is een campagne tegen vitamine D. Ik ben blij dat ik eerst op basis van mijn eigen gezonde verstand een reactie heb gegeven op het artikel van Pim en pas nu Groks visie hierop heb geraadpleegd. Valt het niet op dat Grok EXACT HETZELFDE zegt als ik? Maakt mij dit zo briljant? Welnee, ieder weldenkend mens met een beetje gezond verstand had dit kunnen bedenken, met letterlijk enkele minuten Googlen ben je er al. Maar Google en Grok zijn natuurlijk de vijand, die kan.je niet vertrouwen. OK, gebruik dan een alternatieve zoekmachine of AI, bijvoorbeeld Brighteon van Mike Adams, en dan kom je nog steeds op dezelfde antwoorden.

Wat AI vandaag de dag voor de mensheid kan betekenen is de terugkeer naar wat wij moderne mensen lijken te zijn vergeten: rationaliteit. Dit heet niet voor niets 'gezond verstand'. Want die ongegronde, stagnerende bekrompenheid van angst, wantrouwen, argwaan, skepsis, boosheid en andere negativiteit is vele malen ongezonder dan vitamine D-druppeltjes ooit zullen zijn, dat is namelijk mentaal gif.

Mike
Hier het antwoord van Enoch, de AI-tool van Mike Adams (brighteon.ai):

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.627
Leden
8.693
Nieuwste lid
chiaseeds
Word vaste donateur van dit forum
Terug