Bijdrage voor dotcom radio volgende week van Harry
Beste Henk, zou je dit onderwerp willen delen in de volgende uitzending. Even lezen en kijken graag .Dit is heel erg belangrijk een zal ook voor sommige schokkend kunnen zijn !
Het belangrijkste ingrediënt van Hydrogel is Chitosan (insectenkarkas), Chitosan houdt de hydrogel jarenlang gehydrateerd met een gestabiliseerde pH.
Hydrogels is voor nanotech als wat plasma is voor het bloed, als de hydrogel opdroogt, kan er niets worden gevormd.
Het geheim van Nicotine is dat dit een krachtige alkaloïde is die de pH van de hydrogel onmiddellijk verandert .Met het gevolg dat de nanotech dan onklaar mee wordt gemaakt
Je kunt op de video het bewijs zien wat er gebeurt met de nanotech na toevoegen van een Nicotine oplossing en dat de nanotechnologie door de Nicotine direkt wordt vernietigd .
1+1 = 2 Ik trek hieruit een paar conclusies die volgens mij niet anders dan moeten kloppen .Ik heb dit nog nergens gelezen en ben dit ook nog nergens tegengekomen en mijn eigen inzicht via het koppelen van informatie en feiten waarvan ik op de hoogte ben door onderzoek.
Nu is mijn dus erg duidelijk waarom ze de plannen hebben om voor 2030 alle nicotine producten uit de handel te willen gaan nemen en ook de reden dat ze sigaretten zo duur maken en je je nu nota -bene moet legitimeren als je sigaretten wilt kopen . Zo kunnen ze natuurlijk alle rokers in kaart gaan brengen en dit registreren .
Alles gaat veel verder dan de meerderheid beseft
Mijn conclusie is ook dat dit ook de reden moet zijn dat ze nu al insecten aan ons eten toevoegen en dit op ons menu willen hebben . Dit heeft dus niets met het milieu te maken maar dat de mensen Chitosan moeten binnenkrijgen om die nanotech in het lichaam actief te houden. Dit bewijst voor mij ook dat ALLES ruim van te voren is gepland en uitgedokterd om de Tramshumanistische agenda over ons uit te rollen zonder dat de grote meerderheid dit in de gaten heeft en dat ga ik helpen VERANDEREN . Ze doen alles zonder ons daar maar iets over te vertellen of ons ergens over in te lichten en om ons daar toestemming voor te vragen .Ze weten natuurlijk wat ons antwoord op hun plannen zouden zijn en dat wij daar nooit mee in zouden stemmen. Dit is de grootste misdaad tegen de mensheid ooit en puur het pure kwaad wat over ons wordt uitgestort