Dotcom Radio

In de Podcast kwam aan bod dat Frankrijk een internetpagina heeft voor MKB die geen mensen uitsluiten.

Keuze Vrij Bij Mij gaat on tour en bijeenkomsten organiseren. De keuze vrij bij mij VerbindingsTour.

 
Medische Apartheid

Als ik het woord “apartheid” hoor dan denk ik gelijk aan Zuid Africa en daarmee ook aan Nederland. Het feit dat dit woord in het Engels, Frans en vele andere talen hetzelfde is duid dat apartheid een Nederlandse ‘uitvinding’ is. Met name het ontnemen van rechten van een andere groep mensen is de betekenis van het woord apartheid. In het geval van Zuid Afrika was het natuurlijk racistische apartheid. Nu in 2021 worden de tegenstellingen tussen de huidskleur van zwart en wit van mensen in het extreme getrokken tussen gevaccineerden en ongevaccineerden.

 
Aanklacht tegen Minister H.M. de Jonge ingediend.

Deze week kreeg ik een WhatsApp berichtje van een van de dotcom.radio luisteraars met uitsluitend een pdf doorgestuurd. Advocaten bureau heeft een aanklacht tegen het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport t.a.v. demissionair Minister H.M. de Jonge ingediend uit naam van Stichting Wij de Ouders. Chapeau, eindelijk denk ik dan, ….

 
Gevaccineerden voor de gek gehouden

Met het vaccin dachten ze –het normale leven– weer terug te krijgen, weer op vakantie te kunnen, naar het restaurant, de kroeg en naar festivals. Niets is minder waar en ze werden via de propaganda zoals “Dansen met Jansen verleidt een experimenteel “prikje’ te nemen dat ik en velen met mij nog voor geen miljoen willen hebben omdat, ….

 
Vanochtend een mail bericht gestuurd naar de organisatie achter https://www.tousantipass.fr/ die een groot bereik aan het opbouwen zijn in Frankrijk en de inzichten van het dotcom.radio team gedeeld.

En voor de duidelijkheid, het team zijn alle mensen die bijdragen leveren, actief of interactief via dit forum. Om het in het Frans te zeggen: Chapeau !!
 
Dr. David Martin and Dr. Reiner Fuellmich on COVID/SARS patents and Spike proteine, …

Informatie voor gevorderden maar niet minder belangrijk voor de leken die per slot van rekening onder de slachtoffers zullen zijn, de laatste groep zal het in eerste instantie als abracadabra klinken. Schakel de YouTube vertaal functie in als je de Engelse taal wat minder kan volgen. Oplichting voor gevorderden alles in naam van de plandemie, de terdege voorbereide wereldwijde onderdrukking van de wereldbevolking en erger, …

 
Dr. David Martin and Dr. Reiner Fuellmich on COVID/SARS patents and Spike proteine, …

Informatie voor gevorderden maar niet minder belangrijk voor de leken die per slot van rekening onder de slachtoffers zullen zijn, de laatste groep zal het in eerste instantie als abracadabra klinken. Schakel de YouTube vertaal functie in als je de Engelse taal wat minder kan volgen. Oplichting voor gevorderden alles in naam van de plandemie, de terdege voorbereide wereldwijde onderdrukking van de wereldbevolking en erger, …


MET DANK aan een van de regelmatig bijdragende schrijvers op gedachtenvoer die dit gevonden heeft. Mooi zoals we binnen een team zaken boven water krijgen en uit kunnen dragen. Het is namelijk taaie kost waarbij je snel geneigd bent om te stoppen met luisteren
 
dotcom.radio aflevering 269 van 25–7-2021

Deze week in aflevering 269 – Inzicht via het spoor van patenten – Protesten komen op stoom in de EU – Soros banden met rechters – Mike Lindel datadump 10 augustus? – Vaccinatie doden 30, 40, 50.000 of meer? – Aanklacht tegen minister de Jonge – hebben ze Fauci bij de ballen? – en meer, …

 
Even ter aanvulling op Mikes opmerkingen in Dotcom over het EVRM. Ik heb gezien dat Lijst30 (politieke partij van o.a. Willem Engel en dus wel verwant aan Viruswaarheid) in het partijprogramma heeft staan:
  • De Universele Verklaring van de Rechten van de Mens uit 1948 en het EVRM leidend maken en opnemen in de grondwet;
Zie https://lijst30.nl/politiek/rechtstaat/

Toch wel opmerkelijk, als je ziet wat voor kromme situaties je kunt krijgen door dit soort verdragen.
 
Even ter aanvulling op Mikes opmerkingen in Dotcom over het EVRM. Ik heb gezien dat Lijst30 (politieke partij van o.a. Willem Engel en dus wel verwant aan Viruswaarheid) in het partijprogramma heeft staan:

Zie https://lijst30.nl/politiek/rechtstaat/

Toch wel opmerkelijk, als je ziet wat voor kromme situaties je kunt krijgen door dit soort verdragen.
Dan is Willem Engel toch niet zuiver op de graat. Als je mensenrechtenverdragen leidend maakt en in de grondwet verankert, ben je als land aan de EU (EVRM) en VN (UVRM) afhankelijk. Twee communistische instituten.

Overigens zijn bepalingen uit internationale verdragen al leidend als deze iedereen inhoudelijk kunnen verbinden (art. 93 Grondwet) , dat wat dat betreft loopt Willem achter de feiten aan.

Persoonlijk vind ik dat er ten aanzien van de rechtsorde het volgende moet veranderen:
De nationale rechtsorde moet centraal staan. Nu is dat de internationale rechtsorde (art 90 GW).
Er moet een constitutioneel hof komen. (Hierin geef ik Willem gelijk).
Het op te richten CH moet wetten en verdragen ten alle tijde staven aan de GW, wat nu onmogelijk is door artikel 120 GW.
Art 92 GW afschaffen. Internationale instituten horen geen bepalende invloed in Nederland of welk land dan ook te hebben.

Vrijheid (en verantwoordelijkheid) hoort centraal te staan op zowel nationaal als op individueel terrein en de GW en de burgers moeten dat beschermen.
 
Heren mooie uitzending weer gisteren, echter heb ik er wel een kanttekening bij.
Dit zal een beetje een lange post worden, maar ik hoop hiermee in elk geval een stukje historische awareness te kweken.

Jullie bespreken op een zeker moment het woord "apartheid", en hoe dit een wereldwijd bekend woord is.
Daarbij wordt ook gezegd dat het gegeven van apartheid een Nederlandse uitvinding zou zijn...

Dit is niet waar! Helaas vallen hier in Nederland nog te veel mensen voor deze historische propaganda die afkomstig is vanuit het BRITSE RIJK!

Is het die kleine 480 jaar Calvinisme die Nederlanders zo'n zelfhaat heeft gegeven waardoor de propaganda nu nog steeds zo goed werkt?
Is dat nou het zaadje dat geplant is en heeft geleid tot de oikofobie?

Het enige Nederlandse aan "apartheid" is het woord zelf.. De rest ervan is volledig Brits, met Cecil Rhodes (Aan wie de kolonie van Rhodesië/Zimbabwe zijn naam dankte) en de veel bekendere Winston Churchill aan de wieg van deze beweging.

Gedurende de 19e eeuw was het Afrikaans continent, net als nu boordevol natuurlijke rijkdom. Diamanten, hardhout, en vooral ook goud...

In de zuidpunt hadden de Nederlanders een succesvolle handelskolonie gesticht bij Kaap de goede hoop, en in tegenstelling tot het hedendaagse narratief, is dit vrij lang een relatief vreedzame plek geweest. Er werd handel gedreven met de naburige Xhosa en Khoi-San stammen, en boeren begonnen zich er te vestigen vanwege het gunstige klimaat. Kaap de goede hoop was ook een tussenstop tussen het Nederlandse thuisland en zowel de oost als west indische koloniën.
Daarnaast was het een tijd lang een beetje een soort van "beloofd land" geworden voor mensen die vrijer wilden leven omdat Europa een tijd van religieuze onderdrukking en revoluties door ging.

Voor de Britse Kroon was deze Nederlandse enclave een doorn in het oog. Zij zagen in Kaap de goede hoop wel een mooie strategische doorsteek naar hun Indiase koloniën, en al die diamanten en goud wisten ze ook wel raad mee. En zo begonnen de Britten met een destabilisatie campagne.

In eerste instantie hebben de Britten de Zulu's bewapend, zodat deze op rooftocht konden naar het zuiden, en daar de Xhosa en Khoi-San en naburige boeren konden aanpakken. Dit dreef veel boeren vanuit de Kaap juist verder het land in.. Later voegden de Britten zichzelf bij de strijd en hebben ze de Nederlandse boeren op de meest brute wijze geprobeerd uit te roeien in de diverse Boeren oorlogen.

Het zijn de Britten die in Zuid Afrika als echte pioniers op het gebied van wreedheid, concentratiekampen hebben uitgevonden. Ondanks dat de Boeren hard voor hun vrijheid hebben gevochten, hebben de Britten uiteindelijk wel aan het langste eind getrokken. Kaap de goede hoop werd Brits grondgebied, en de boeren werden een verslagen groepering. Het is op deze fundamenten dat het Engelse rijk zijn apartheidspolitiek is gaan uitrollen.

Voor de Britse Kroon werd op een zeker moment het beschermen van het grondgebied in Zuid Afrika te duur. Zodoende werd vanuit de Britse aristocratie geopteerd om Zuid Afrika een semiautonome regio te maken onder de Britse Kroon.
De was de precedent voor de zogenaamde "Glen Grey Act", die zorgde dat vooral de Xhosa, maar later ook Khoi-San werden buitengesloten in de nieuwe landsverdeling. Dit alles zijn de fundamenten voor een systeem waarbij de Britten hebben toegewerkt naar een totale Anglo-Saksische controle over de landen en daarin wonende volkeren van Zuid Afrika.

Maar hoe komt het dan dat uiteindelijk de Nederlandse boeren hier de schuld in de schoenen geschoven hebben gekregen? Dat antwoord is eigenlijk vrij simpel.. historische propaganda en projectie vanuit het Britse rijk.

Engeland kreeg het op een zeker moment in Europa namelijk erg moeilijk, want hoewel nieuws toentertijd natuurlijk erg langzaam de wereld rond ging, ging het nog steeds wel de wereld rond.

De Engelse wandaden in Zuid Afrika, en de segregatiepolitiek werden langzaamaan in Europa ook steeds meer bekend, en diverse Europese landen zoals Spanje, Italië en ook Nederland stelden zowel diplomatieke als handelssancties in tegen het Britse rijk. Dit was economisch een klap voor het Britse rijk, aangezien de Britse Kroon ook toen al heel erg in het krijt stond bij de Rothschild Bankiers, die uiteraard op de achtergrond van veel van deze zaken gewoon een vinger in de pap hebben gehad.

De Britten trokken zich in steeds grotere mate weer terug, en de Afrikaners erfden de puinhoop.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan