Dotcom Radio

Plan: Het internet gaat al snel ‘op slot’ !

Het World Economic Forum heeft op 29 juni aangekondigd dat het een nieuw “publiek-private samenwerking” zal starten met Big Tech en regeringen over de hele wereld om alle meningen van internet die het als “schadelijk” beschouwt, te identificeren en te verwijderen.

Noot: Samenvatting in korte bewoordingen: Als ik iets geleerd heb de afgelopen 1,5 jaar. Als de NWO / WEF naar buiten komt met een plan dan ligt het gehele draaiboek al klaar, punt, komma uitgewerkt in detail. We hebben dus weinig tijd meer om onze vrije meningsuiting te beschermen. Daarom is Trump nu de processen tegen de sociale media gestart die jouw aan het verleiden zijn om NSBer te worden. Schrijf in je agenda “Augustus 2021” gaat de bom barsten. Vanaf september begint dit jaar het griep seizoen, vroeger als normaal want de “powers that be” hebben haast en het voorspel is al begonnen, Delta, Lambda, variant en de ongevaccineerden krijgen de schuld. Wordt wakker verdomme, want de ongevaccineerden gaan je anders als ‘onbewuste’ vijand negeren als tweederangs burgers en mijden als de zwarte pest. De “C” moorden vinden al 1,5 jaar plaats, de zelfmoorden in alle lagen van de bevolking idem dito aan massa. Vanaf eind september verwacht ik ook vele doden onder de gevaccineerden, er zijn voor hen “WELLICHT” (?) nog reddingsmiddelen zoals je kunt lezen in “Als de dokter een leraar zou zijn” Daarna zullen ook de zelfmoorden drastische vormen aannemen. Al snel in het najaar gaat internet op slot voor websites als gedachtenvoer en de dotcom.radio podcast. Vandaar mijn voorspelling, kom in actie of ga dood. Het nwo plan is al jarenlang bekend de wereldbevolking terug brengen naar 500 miljoen slaven. HET IS OORLOG, en jij weet het verdomme nog niet !! HAAL DIEP ADEM schiet niet in de angst, dan ben je al verloren !!

 
Plan: Het internet gaat al snel ‘op slot’ !

Het World Economic Forum heeft op 29 juni aangekondigd dat het een nieuw “publiek-private samenwerking” zal starten met Big Tech en regeringen over de hele wereld om alle meningen van internet die het als “schadelijk” beschouwt, te identificeren en te verwijderen.

Noot: Samenvatting in korte bewoordingen: Als ik iets geleerd heb de afgelopen 1,5 jaar. Als de NWO / WEF naar buiten komt met een plan dan ligt het gehele draaiboek al klaar, punt, komma uitgewerkt in detail. We hebben dus weinig tijd meer om onze vrije meningsuiting te beschermen. Daarom is Trump nu de processen tegen de sociale media gestart die jouw aan het verleiden zijn om NSBer te worden. Schrijf in je agenda “Augustus 2021” gaat de bom barsten. Vanaf september begint dit jaar het griep seizoen, vroeger als normaal want de “powers that be” hebben haast en het voorspel is al begonnen, Delta, Lambda, variant en de ongevaccineerden krijgen de schuld. Wordt wakker verdomme, want de ongevaccineerden gaan je anders als ‘onbewuste’ vijand negeren als tweederangs burgers en mijden als de zwarte pest. De “C” moorden vinden al 1,5 jaar plaats, de zelfmoorden in alle lagen van de bevolking idem dito aan massa. Vanaf eind september verwacht ik ook vele doden onder de gevaccineerden, er zijn voor hen “WELLICHT” (?) nog reddingsmiddelen zoals je kunt lezen in “Als de dokter een leraar zou zijn” Daarna zullen ook de zelfmoorden drastische vormen aannemen. Al snel in het najaar gaat internet op slot voor websites als gedachtenvoer en de dotcom.radio podcast. Vandaar mijn voorspelling, kom in actie of ga dood. Het nwo plan is al jarenlang bekend de wereldbevolking terug brengen naar 500 miljoen slaven. HET IS OORLOG, en jij weet het verdomme nog niet !! HAAL DIEP ADEM schiet niet in de angst, dan ben je al verloren !!

Wef klausje is goed bezig op weg naar de nazi dictatuur, de vacinazis in nsbderland vinden dat prima, de groep wakkere mensen moet zich voorbereiden, dat het internet plat gaat is het kleinste probleem, de voedselvoorziening loopt ook niet lekker en de prijzen rijzen de pan uit. En Klaus had al gemeld dat er voedsel tekorten zouden komen al met al komt er een warme winter aan als er niets veranderd.
 
Wef klausje is goed bezig op weg naar de nazi dictatuur, de vacinazis in nsbderland vinden dat prima, de groep wakkere mensen moet zich voorbereiden, dat het internet plat gaat is het kleinste probleem, de voedselvoorziening loopt ook niet lekker en de prijzen rijzen de pan uit. En Klaus had al gemeld dat er voedsel tekorten zouden komen al met al komt er een warme winter aan als er niets veranderd.
je hebt iets gemist augustus 2021
 
Vanochtend even mijn stats nagekeken

Mijn Frankrijk blog wordt meer en meer bezocht

5 bezoeken uit Being China de laatste drie dagen
22 bekende bezoekers met IP adres totaal 550
robot bezoeken van Google in dezelfde tijd 50 x

gedachtenvoer deze maand 39.305 pagina bezoeken
diverse robots 74.632

BIG brother is watching YOU
 
je hebt iets gemist augustus 2021
Niet gemist, is wel het laatste waar ik me druk om maak, communicatie black-out was al voorspeld in de Qposts, en dat Klaus de SD de SS en de Grüne Polizei weer activeert als digitale opsporings organisaties zal hem als het goed is weinig helpen hooguit worden er meer schapen wakker (ok wensdenken)
Ze kunnen proberen te censureren maar dat lukt ze alleen met volledige black-out van het net omdat ze nooit alles kunnen stoppen zelfs niet als de grote jongens zich ermee bemoeien.
Stel dat ze de "wappie" Kanalen allemaal uit de lucht krijgen, dan zouden de "wappies " Voorbereid moeten zijn omdat het al lang bekend was, de schapen daarin tegen raken in paniek.... Weer een complottheorie die waarheid blijkt te zijn.
Trust the plan.
 
Vanochtend even mijn stats nagekeken

Mijn Frankrijk blog wordt meer en meer bezocht

5 bezoeken uit Being China de laatste drie dagen
22 bekende bezoekers met IP adres totaal 550
robot bezoeken van Google in dezelfde tijd 50 x

gedachtenvoer deze maand 39.305 pagina bezoeken
diverse robots 74.632

BIG brother is watching YOU


Wist je dat Robot in het Tsjechisch ' Slaaf ' betekend!
 
Quatorze juillet, krijgt de Franse Revolutie het gewenste gevolg?

14 juli dat is de datum waarmee in 1789 de Franse Revolutie begon, als het aan de gele hesjes (Gilets Jaunes) ligt dan wordt er weer volop gedemonstreerd tegen de verplichte vaccinaties, en, … dat is keihard nodig !!


Voor het eerst in lange tijd weer eens op twitter gekeken

#GiletsJaunes #14juillet

Wordt het een ouderwets dagje ?
of
Wordt het le meilleur jour pour les gilets jaunes
 


De politie heeft de opdracht gele kledingstukken en voorwerpen te verbieden, alles wat verwijst naar de Gilets Jaunes
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.746
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan