Dotcom Radio

Dandelion / paardebloem blokkeren Spike Eiwitten

Covid-geneesmiddelen groeien letterlijk als onkruid, maar de meeste mensen kopen gazon gif om ze te doden, waardoor ze zichzelf doden


Mike Adams liet in filmpje zien hoe die dat maakte met Rozemarijn. Dan heb je dus rozemarijnzuur in je extract. Ik heb het even opgezocht, het zit ook in de essentiële olie. Maar voor wat betreft de paardenbloemen, ik dacht leuk, ik gooi ze door de salade maar zie geen paardenbloem meer in de tuin staan, tijd is al voorbij 😊
 
Dé Massa


Een schok evenement kan in een zeer korte tijd een totale omslag teweeg brengen waarbij de “Powers That Be” en hun marionetten aanhang nu alles in de strijd hebben geworpen, zich totaal bloot hebben gegeven en er geen enkele weg terug meer is.

Op dat moment in tijd zijn we nu aangeland

 
Goed dat er weer COVID maatregelen zijn!

Vrijdag was er weer een Corona / COVID 19 / SARS CoV-2 / China virus journaal. Chapeau. Geweldig zou ik in euroforie willen uitroepen (als iemand dit überhaupt leest), zo gaan er weer minder mensen dood in de toekomst. En ik meen dit uit de bodem van mijn hart, niet omdat ik in het virus geloof maar om een andere reden, …

 
De aantekeningen doorgelezen voor de uitzending van dotcom.radio, pfff wat is er veel gebeurd in lslechts een week tijd. Bij de RSS feed loop ik nog +200 berichten achter, dagelijks gaan er +- 40 email berichten ongelezen in de digitale vuilnisbak.

Dit komt niet in de uitzending maar wel interessant

25K Applicants In First Week After Indiana Offers Free Gun Carry Licenses
 
Simpel dat is al lang bekend, geen betalingen geen voedsel geen informatie voor de MSM volgers, alleen maar chaos en de wappies zijn redelijk voorbereid, mijn vangen ze niet eigen tuin en meer dan voldoende voorraad aan eten incl eigen bron met filters, verwarmen voor een winter ook prima te doen 10 kuub hout en zonneboilers daarbovenop nooit zonder stroom gewoon zelf opslaan in accu's nooit terug leveren.
Ben heerlijk onafhankelijk van alles indien nodig.
 
De aantekeningen doorgelezen voor de uitzending van dotcom.radio, pfff wat is er veel gebeurd in lslechts een week tijd. Bij de RSS feed loop ik nog +200 berichten achter, dagelijks gaan er +- 40 email berichten ongelezen in de digitale vuilnisbak.

Dit komt niet in de uitzending maar wel interessant

25K Applicants In First Week After Indiana Offers Free Gun Carry Licenses
Kun je mij misschien wat informatie doorsturen dat anders verloren zou gaan?
 
dotcom.radio aflevering 267 van 11-07-2021

Deze week in aflevering 267 – voedseltekorten – A status COVID – Nieuwe COVID maatregelen – Worden wij getrainde bangmakers? – NSBers? – Paardebloemen tegen spike eiwitten – Biden, we gaan deur tot deur – Nieuwe COIVID dictatuur – Vier staatshoofden in Afrika dood – Peter R de Vries en meer, …

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.549
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan