Dotcom Radio

Ze hebben tegenwoordig wel een patienten dossier maar mijn ervaring met mijn broer is dat er niet naar wordt gekeken zeker niet als je alternatief onder behandeling bent. Dan wordt je behandeld zonder enige consent. Bijvoorbeeld met een bloedtransfusie

Gevalletje twee. De generatie die denkt aan kinderen worden dat geen mRNA tweederangsburgers voor niet mRNA geïnjecteerde
 
De generatie die denkt aan kinderen worden dat geen mRNA tweederangsburgers voor niet mRNA geïnjecteerde

Als dat zo is hebben we niets geleerd en krijgen we nooit een betere wereld. Daarom kon ik je ook niet volgen, want zo denk ik niet en wil ik ook niet denken. Ik werd niet voor niets zo boos toen die berichten over 'besmetting' via gevaccineerden de ronde deden. Als wij deze MEDEMENSEN niet in ons midden willen opnemen en nieuwe 'melaatsen' creeren, is er geen hoop voor de mensheid en zal Het Kwaad ons eeuwig uit elkaar blijven drijven. Vandaar dat ik Jezus er ook bij haalde, laten we daar een voorbeeld aan nemen!

Mike
 
Als dat zo is hebben we niets geleerd en krijgen we nooit een betere wereld. Daarom kon ik je ook niet volgen, want zo denk ik niet en wil ik ook niet denken.

We zitten nu met een klein brandje dat zo een uitslaande brand kan worden, hoe ga je dat verwoorden voor al die mensen die we nu ook al niet konden bereiken?
 
Hoezo uitslaande brand? Voor iemand die dagelijks artikelen schrijft ben je vandaag onvolgbaar, Henk, in ieder geval voor mij. Verklaar je nader.

Mike
 
Momenteel verschijnen de berichten overal dat je besmet kan raken van van mRNA behandelde mensen, daar geloof ik niet in, dat is het brandje. Maar iedereen kan ook wel bedenken dat je met kinderen verwekken wel iets meer door kan geven, dat wordt de uitslaande brand.

Die stelling van bloed geven is satanisch, dat is nieuw voor mij en dan ook voor velen denk ik.

En ik ben voor velen onnavolgbaar anders waren er niet zoveel mensen die lieten mRNA'en
 
Maar iedereen kan ook wel bedenken dat je met kinderen verwekken wel iets meer door kan geven, dat wordt de uitslaande brand.

Ik weet nog steeds niet zeker of ik volg wat jij wil zeggen, maar laat ik het volgende zeggen in reactie op het bovenstaande:

Wat we nu zien is exact dezelfde NSB-mentaliteit als in '40-'45. Met deze mensen is na de bevrijding nooit afgerekend, dus via hun genen hebben zij hun eigen lafheid doorgegeven aan hun nakomelingen. Daar hebben wij nu nog steeds mee te maken. Deze lafbekken zijn echter nu de grootste deugers en staan vooraan in de rij om dit potentieel DODELIJKE en ONVRUCHTBAARHEIDSBEVORDERENDE 'vaccin' te laten inspuiten.

Het klinkt misschien hard maar deze mensen voegen werkelijk niets toe aan de nieuwe wereld van MOEDIGE en ZELFDENKENDE mensen die ons wacht en misschien is dit wel de natuurlijke selectie die de white hats voor ogen hadden in The Plan. Let wel, deze deugende lafaards doen dit UIT EIGEN VRIJE WIL, dat is de spirituele prijs die betaald dient te worden voor MEDEPLICHTIGHEID aan Het Kwaad. Wat we nu meemaken is een EINDAFREKENING en voor deze lui is er GEEN TOEKOMST.

Helaas laten ook goedbedoelende mensen zich slachtofferen, evenals de wilsonbekwamen die uiteraard buiten hun schuld om worden geofferd aan Moloch. Dit is een grens die we middels de Neurenberg Code nooit meer zouden overschrijden en de prijs die hiervoor betaald zal worden is de allerhoogste, nl. eeuwig branden in de hel, geen zielsrust voor dit tuig. Deze woorden zijn in ieder geval prima te volgen, lijkt me zo.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Veroorzaakt de genetische COVID-injectie een orkaan in de cellen van het lichaam?

Stel je dit eens voor: in tegenstelling tot wat vaak wordt beweerd, dwingt de genetische injectie die “COVID-vaccinatie” wordt genoemd, cellen van het lichaam in om niet één, maar honderden VERSCHILLENDE eiwitten te produceren. Sommige van deze eiwitten veroorzaken ernstige en fatale allergische reacties. Andere vreemde eiwitten stimuleren het lichaam om een krachtige en aanhoudende immuunrespons te produceren die te lang aanhoudt; de persoon wordt ernstig ziek of overlijdt. Weer andere eiwitten, die inherent nodig zijn door het lichaam, worden nu gezien als kwaadaardige indringers die moeten worden geneutraliseerd …

 
COVID Geïnjecteerde / Geïnfecteerden, de cijfers op een rij bijgewerkt to 5 mei

De afgelopen tijd bleken de actuele cijfers altijd ver achter te lopen en op het vlak van doden en bijwerkingen is dat nog steeds zo. Gisteren vond ik echter deze bijgewerkte lijst van mRNA Geïnjecteerde / Geïnfecteerden. Ik spreek hier niet meer over een vaccin wat dat is het niet, ik spreek ook over Geïnfecteerden want de ziekenboeg is voor bijna tweederde gevuld met reeds COVID Geïnjecteerden / Geïnfecteerden !!

 

Binnenkort: “AUSWEIS BITTE!!”​

Het COVID vaccinatiepas is exact dit: “AUSWEIS BITTE!!”

Alleen wordt het niet gevraagd aan je maar de slagboom gaat niet open als je voor de poort staat. De politie komt je opsporen als je een “verboden gebied” hebt betreden. Voor elke overtreding krijg je een strafpunt, of meerdere. Bij een bepaald aantal strafpunten wordt je uit de wedstrijd gehaald, die wedstrijd heet in dit geval “het leven”.

 

dé Neurenberg Code schending, er is geen weg meer terug voor de misdadigers !​

De nieuwe processen van Neurenberg 2021

Een team van meer dan 1.000 advocaten en meer dan 10.000 medische experts onder leiding van Dr. Reiner Fuellmich zijn een gerechtelijke procedure begonnen tegen de CDC, de WHO en de Davos Group voor misdaden tegen de menselijkheid. Fuellmich en zijn team presenteren de defecte PCR-test en de opdracht voor artsen om elke comorbiditeitssterfte als een Covid-sterfte als fraude te bestempelen. De PCR-test is nooit ontworpen om ziekteverwekkers te detecteren en is 100% defect na 35 cycli. Alle PCR-tests die door de CDC worden gecontroleerd, zijn ingesteld op 37 tot 45 cycli. De CDC geeft toe dat tests van meer dan 28 cycli niet toelaatbaar zijn voor een positief betrouwbaar resultaat. Dit alleen al maakt meer dan 90% van de vermeende covid-gevallen / “infecties” ongeldig die worden opgespoord door het gebruik van deze foutieve test.


 
dotcom.radio aflevering 258 van 9-05-2021

Deze week in aflevering Meerderheid Fransen is er klaar mee met dit bewind – Aanklacht tegen NL regering – Rutte EIST vertrouwen – Wat kost zo’n pandamietje? – Florida bekeurd bedrijven die vaccinatie paspoort eisen – Er zijn nog 98 andere mRNA vaccinaties in ontwikkeling – Wat kan je nog doen als je spijt hebt? 2024 wordt de snelheid van je auto op afstand geregeld !! en meer

 
Henk,

als reactie op je artikelen en verhalen die elders geplaatst waren over vrouwen die beweren tegelijk ongesteld te worden na aanleiding van dat vaccin. Hoe raar wij die verhalen ook vinden en typisch de psyche van de vrouw noemen, zou het toch goed mogelijk zijn dat ze iets in die vaccin hebben gedaan. Ze willen tweelingen maken van van alles en er word eveneens gesproken over band breedte en frequenties in hun eigen technologie. Ik begin me af te vragen of we dit verhaal echt uit moeten sluiten of dat technologie hier aan het werk is na die vaccinaties.
 
Ja, ik had er ook filmpjes van gezien. Ik hoop dat het fantasie is. Feit is wel dat de artikelen via gartner gevonden zijn. Gartner is de site voor alle technologie van toekomstige technologie zodat grote succesvolle bedrijven daarop kunnen anticiperen om vooruit te kijken en aan Ta passen aan de toekomst. Wanneer er gesproken word over toekomstige pandemieën of digital twins en vaccins met bandbreedte hoeven we ons dan geen zorgen te maken?
 
En wat moeten we o.a van deze stelling denken?

AI and Me
Reimagine the business through human and AI collaboration
Take a new approach
that uses artificial intelligence
to bring out the full power of people. Move beyond deploying AI for automation alone and push into the new frontier of co-creation between people and machines.


In onderstaande link terug te vinden. Hadden we niet al eerder gelezen dat ze meer met AL bezig willen zijn?




Rare dingen zijn erover te lezen met wat ze van plan zijn.
 
Mike

In de aflevering bespreek je dat gouverneur DeSanctis VP-materiaal is voor Trump.
Ideologisch klopt het, maar constitutioneel is het onmogelijk zolang Trump in Florida woont. VP en POTUS moeten uit verschillende staten komen.
 
En wat moeten we o.a van deze stelling denken?

AI and Me
Reimagine the business through human and AI collaboration
Take a new approach
that uses artificial intelligence
to bring out the full power of people. Move beyond deploying AI for automation alone and push into the new frontier of co-creation between people and machines.


In onderstaande link terug te vinden. Hadden we niet al eerder gelezen dat ze meer met AL bezig willen zijn?




Rare dingen zijn erover te lezen met wat ze van plan zijn.
Dat is transhumanisme, vermenging van mens en machine, al heel lang een wensdroom van de 'elite'.

Mike
 
Dus dat is het. Ik lees dat er al mensen zijn die zichzelf zo noemen en het zou iets te maken hebben met niet dood gaan als ik het tenminste goed begrijp. Zijn die al vermengd met een machine? Is dat de digital twin? Ik vind het gewoon zorgwekkend om te lezen wat ze allemaal met die technologie willen. En hoe de focus ligt op de gezondheidszorg. Zo kunne ze ook natuurrampen creëren. Organen, nieuwe virussen en zelfs mensen.

Of denk aan de volgende grote pandemie: Met digitale tweelingen van steden, ziekenhuizen en patiënten - en zelfs van het virus zelf, of potentiële vaccins om het te bestrijden - zou het de volgende keer dat een dodelijke ziekte de mensheid bedreigt, mogelijk zijn de overdracht ervan te modelleren, de verspreiding ervan te voorspellen en volksgezondheidsmaatregelen uit te werken die de ziekte in de kiem smoren. Vergelijkbare modellen zouden nuttig kunnen zijn in de nasleep van een natuurramp of te midden van een humanitaire crisis. Op die manier kunnen digitale tweelingen individuen op een zeer persoonlijk niveau raken door een betere en veiligere wereld mogelijk te maken.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)


Ook zomaar even een stukje uit onderstaande link wat ze hiermee kunnen. Het blijft niet beperkt tot machines.

Het gebruik van digitale tweelingen in de gezondheidszorg zorgt voor een revolutie in de klinische processen en het ziekenhuisbeheer door de medische zorg te verbeteren met digitale tracking en geavanceerde modellering van het menselijk lichaam.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.684
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan