Dotcom Radio

Binc, dat van die digital twins is zeker zorgwekkend. Het past in de transhumanistische agenda. Jij hebt echter de neiging om het glas als half leeg of zelfs helemaal opgedronken te zien en het is dat sentiment waar ik niet in mee ga. Het licht gaat de duisternis overwinnen, de hoogste frequentie wint. Daarvoor zul je echter eerat de duisternis in jezelf moeten overwinnen, datgene waar je zelf het meest mee resoneert zit nog het diepst in je. Je bent hier talloze keren op gewezen maar je wil het niet aan, je ego fungeert als een poortwachter naar je eigen zwartgalligheid. Hoe vaak jij niet gezegd hebt dat je reeds lang geleden dat betonnen ego van jou hebt aangepakt, terwijl overduidelijk is dat het alleen maar in kracht is gegroeid. Wie denk je voor de gek te houden? Mij in ieder geval.niet.

Tip: laat dit nu eens binnenkomen, tel tot 10 (in jouw geval is 100 misschien beter) en schiet nu eens niet meteen vanaf de heup. Ik zit niet te wachten op het zoveelste warrige stuk proza waarin je jezelf neerzet als een slachtoffer van aanvallen waar je helemaal niets van begrijpt - en mijn forumleden al helemaal.niet. Ik heb je ooit hulp aangeboden met de 12 stappen, maar inmiddels heb ik ook ervaring met een (gefeminiseerde) man die al gaat stuiteren bij de eerste stap (een lijst maken van hardnekkige en onverbeterlijke negatieve gewoontes en gedragingen), dus ik moet constateren dat sommige mensen zo'n dik ego hebben dat ze niet te helpen zijn.

Mike
 

De bevrijding van onderdrukking!

Minister betekend dienaar van het volk.

Helaas hebben we tegenwoordig ministers die opdrachtgevers hebben die er zeker niet zijn om de bevolking te dienen! Zelfs het tegenovergestelde gezien de willekeur aan maatregelen, beperkingen en dwangmaatregelen die we als bevolking moeten ondergaan.

Wanneer de politie opdracht krijgt hard op te treden tegen vreedzame demonstranten is er stront aan de knikker! Dan wil het gezag, de politici die denken de macht te hebben iets verborgen houden!

 
Sommigen worden geroepen te strijden, …

Hoe de wereld in elkaar steekt in deze verwarrende tijden is steeds minder duidelijk. Iedereen denkt het er zijne over, sommigen worden boos op de hele wereld, sommigen ook op ons, wordt deze boosheid in de juiste richting gekanaliseerd dan kan er iets positiefs uit voort komen. Sommigen worden dus boos op ons omdat wij de verkeerde richting in zouden denken, de verkeerde mensen en richting steunen (?) Mike heeft deze week extreem gedachtenvoer, …

 
Henk, gefeliciteerd met je verjaardag. En Mike, ik zie dat ook jij jarig was eerder deze week. Ook jij alsnog van harte gefeliciteerd!
 

Ik ben gezond en daarom ben ik uit de “pas”.

Ik heb het mRNA gif en daarom krijg ik ‘het pas’.

Ik ben gezond en daarom moet ik volgespoten worden met onbekend vergif, …

Dat is de dwingende eis die je rondom de wereld tot ‘wet’ ziet worden met het gezondheidspas ook wel het vaccinatiepas of COVID pas genoemd. Een nep ‘vaccin’ waar mensen van sterven en kleine tot grote bijwerkingen vertonen op de korte termijn met onbekende gevolgen op de lange termijn. Vervolgens krijgen de behandelde mensen de stempel dat het veilig is met deze genetisch gemodificeerde mensen om te gaan terwijl de gezonde mensen, die wel beter weten, als melaatsen door het leven zullen moeten gaan en uitgesloten zullen worden van de openbare samenleving. Niet alleen door de overheid maar eveneens door doodsbange medemensen die in zoverre onder mind controle staan dat ze de mogelijkheid ontnomen is om helder te kunnen nadenken geholpen door de giftige stoffen die bezit hebben genomen van de hersenen en een constante nevel veroorzaken in de ‘bovenkamer’.

 
Sommigen worden geroepen te strijden, …

Hoe de wereld in elkaar steekt in deze verwarrende tijden is steeds minder duidelijk. Iedereen denkt het er zijne over, sommigen worden boos op de hele wereld, sommigen ook op ons, wordt deze boosheid in de juiste richting gekanaliseerd dan kan er iets positiefs uit voort komen. Sommigen worden dus boos op ons omdat wij de verkeerde richting in zouden denken, de verkeerde mensen en richting steunen (?) Mike heeft deze week extreem gedachtenvoer, …

In het kader van mijn eigen artikel, wat denk je dat deze mensen toevoegen aan een betere wereld?



Mike
 
Binc, dat van die digital twins is zeker zorgwekkend. Het past in de transhumanistische agenda. Jij hebt echter de neiging om het glas als half leeg of zelfs helemaal opgedronken te zien en het is dat sentiment waar ik niet in mee ga. Het licht gaat de duisternis overwinnen, de hoogste frequentie wint. Daarvoor zul je echter eerat de duisternis in jezelf moeten overwinnen, datgene waar je zelf het meest mee resoneert zit nog het diepst in je. Je bent hier talloze keren op gewezen maar je wil het niet aan, je ego fungeert als een poortwachter naar je eigen zwartgalligheid. Hoe vaak jij niet gezegd hebt dat je reeds lang geleden dat betonnen ego van jou hebt aangepakt, terwijl overduidelijk is dat het alleen maar in kracht is gegroeid. Wie denk je voor de gek te houden? Mij in ieder geval.niet.

Tip: laat dit nu eens binnenkomen, tel tot 10 (in jouw geval is 100 misschien beter) en schiet nu eens niet meteen vanaf de heup. Ik zit niet te wachten op het zoveelste warrige stuk proza waarin je jezelf neerzet als een slachtoffer van aanvallen waar je helemaal niets van begrijpt - en mijn forumleden al helemaal.niet. Ik heb je ooit hulp aangeboden met de 12 stappen, maar inmiddels heb ik ook ervaring met een (gefeminiseerde) man die al gaat stuiteren bij de eerste stap (een lijst maken van hardnekkige en onverbeterlijke negatieve gewoontes en gedragingen), dus ik moet constateren dat sommige mensen zo'n dik ego hebben dat ze niet te helpen zijn.

Mike
Ik zie nu pas dit bericht. Ik wil hier verder ook niet meer over in discussie gaan. We komen toch niet op 1 lijn. Ik waardeer het zeer dat je hierin hulp hebt aangeboden. Maar zoals gezegd, we komen niet ook 1 lijn omdat we er anders over denken. Ik snap dat je denkt dat ik zelf in het duister verkeer. En dat klopt ook. Maar niet om de redenen die jij suggereert. Ik zie dat je dingen probeert te observeren of rationaliseren. Als ik dan ook een duit in het zakje mag doen zonder dat het mijn bedoeling is om jou of anderen te kwetsen maar rationeel gezien.

Ik merk aan jou dat je zo ontzettend bezig bent met dat hele feminisme en daar alles op gooit. Althans, wel heel veel. En je hebt echt een punt hoor. Het is echter dat duister waar ik moeite mee heb. waarom? Omdat je dingen over het hoofd ziet en meteen een oordeel hebt over mensen welke echt niet altijd terecht zijn. Soms vraag ik me af of je dingen over het hoofd ziet en daarmee wellicht teveel bij je eigen standpunten blijft vanuit ratio. Mensen het voordeel van de twijfel gunnen bv. Stel nu dat het echt zo is dat FvD al een tijdje met een strategie bezig is van opsplitsing waar het nu sterk op begint te lijken. Dan gaat dat niet om dat ik gelijk wil hebben of vast wil houden aan mijn standpunten. Maar omdat ik vind dat degenen die voor verraders weg gezet worden tekort gedaan worden in het belang van veel belangrijkere zaken. En zo is dat wel met meer dingen zo. Dan kun je zeggen dat dat duister is ik zie dat anders en kan dan gewoon niet altijd mee in jou redeneringen. Hoeft ook niet naar mij idee. Maar soms lijk je te gulzig om van dat feminisme af te komen en mag iedereen op de brandstapel. dat is pas duister!

Ik heb je meermalen horen zeggen dat je graag wilde van anderen te leren. Echter als er iemand met een tegengeluid komt of een ander beeld laat zien heb ik niet de indruk dat je daarvoor open wilt staan. Wat wil je dan nog leren als je kont in de krib gooit en het soms hopeloos lijkt.
 
En ik wil hier verder geen ruzie over. Alleen soms lijkt het of verlangen naar oplossingen haat word. En ik wil niet zover mee gaan in dat duister. Het is jou duister. Alleen heb ik het idee dat daardoor het enthousiasme ontbreekt naar het hogere doel van bewustwording door middel van mensen te attenderen op mogelijkheden daarnaar toe. Dus geen ruzie graag. Wie weet zie ik het verkeerd maar zo ervaar ik het.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.715
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan