Dotcom Radio

Je schat me verkeerd in, Binc. En met jou vele anderen die onterecht denken dat ik altijd gelijk wil hebben of zelfs geen tegenspraak duld. Niet alleen verwelkom ik een goede discussie, maar ik bloei er zelfs bij op! Helaas ontmoet ik vandaag de dag veel intellectuele luiheid en gemakzucht, mensen nemen bijna geen moeite meer om inhoudelijk op door mij ingebrachte gesprekspunten in te gaan.

Het heeft ook niet noodzakelijk met mij te maken, maar is een maatschappelijk verschijnsel. De mislukking van mijn initatief tot het oprichten van een Telegram-groep met als doel om met elkaar op lokaal/regionaal niveau FYSIEK (dus niet virtueel) in contact te komen en in gesprek te gaan is illustratief voor deze maatschappelijke tendens, waardoor mijn streven naar inhoudelijke verdieping en gemeenschapszin helaas onvoldoende tot uitdrukking komt. Het zij zo, het is wat het is.

Dat ik er echt zo in sta blijkt wel uit het feit dat ik.je eerder deze week nog gelijk gaf en zei dat deze eer jou toekomt. Ik geef eigenlijk heel makkelijk mijn ongelijk toe, heb dat in het verleden ook hier op dit forum gedaan, meestal schrijf ik dan: I stand corrected. Wel heb ik m'n hele leven lang al het gevoel niet of niet volledig begrepen te worden, soms zelfs niet door mijn eigen familie of vriendin. Ook jij begrijpt me niet of niet goed als je stelt dat ik alles maar op dat feminisme gooi. Ik heb nu niet meer tijd, dus daar zal ik.nog apart op in gaan.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Nergens heb ik gezegd dat je altijd gelijk wil hebben of geen tegenspraak accepteert.

ook heb ik niks aan te merken op je initiatief voor de telegram groep. Het hangt allemaal wel van de mensen zelf af en die zullen daarin zelf initiatief moeten nemen. Ik mag toch aannemen dat mensen in hun eigen omgeving in gesprek gaan over maatschappelijke issues. Als je fysiek bij elkaar wilt komen dan kan dat toch ook gewoon door middel van het organiseren van een lezing, of net zo een dag als bij Marijan?

in elk geval doe ik een poging om je te begrijpen en begrijp ik zeker dat het allemaal maatschappelijke problemen zijn. Niet voor niks zeg ik dat je een punt hebt. Wellicht had ik het woord feminisme beter kunnen vervangen voor satanische agenda. De feministische agenda komt echter best vaak weer terug in vele topics. Ik begrijp dat het niet is zoals het behoort te zijn. Maar wil je mensen mee krijgen is enige terughoudendheid misschien op zijn plaats.

ik weet ook dat je mij gelijk gaf in dat FVD verhaal. Overigens niet de reden dat ik dit voorbeeld aan haalde maar lag meest recent op mijn netvliezen. Ik heb nu zoveel hier gelezen en kan het onmogelijk allemaal onthouden. Het is allemaal niet om vrolijk van te worden in elk geval.
 
Serieus Binc, je hebt zo nu en dan waardevolle bijdrages, je bent al jaren lid van het forum en toch lijkt het vaak alsof je net nieuw bent met de feiten en het forum. Nu start je een discussie die al jaren geleden werd gevoerd door Mike en uitgebreid is besproken in het topic Feminisme, met als gevolg dat vele vrouwen vertrokken (niet Mike's schuld). Btw, satan is een feministe.

Joost
 
ook heb ik niks aan te merken op je initiatief voor de telegram groep. Het hangt allemaal wel van de mensen zelf af en die zullen daarin zelf initiatief moeten nemen. Ik mag toch aannemen dat mensen in hun eigen omgeving in gesprek gaan over maatschappelijke issues. Als je fysiek bij elkaar wilt komen dan kan dat toch ook gewoon door middel van het organiseren van een lezing, of net zo een dag als bij Marijan?

De maatregelen maakten dit telkens niet mogelijk. Dat is ook het hele punt van die maatregelen: voorkomen dat mensen zich kunnen verenigen. Als het niet centraal kan bij 1 persoon, dan dus decentraal bij meerdere personen in verschillende regio's. Althans, dat was het idee. Dit is slechts mondjesmaat opgepikt en zonder grote frequentie. Ik heb het geprobeerd, alles is en blijft vrije wil.

Wellicht had ik het woord feminisme beter kunnen vervangen voor satanische agenda. De feministische agenda komt echter best vaak weer terug in vele topics. Ik begrijp dat het niet is zoals het behoort te zijn. Maar wil je mensen mee krijgen is enige terughoudendheid misschien op zijn plaats.

Terughoudendheid staar niet in mijn woordenboek, ik ben niet zo van het zoete broodjes bakken. De reden waarom het feminisme een steeds terugkerend thema is, is omdat de satanische energie vrouwelijk is en ook grotendeels via de vrouw wordt uitgerold. De 'mannen' die door deze Jezebel Spirit worden bevangen zijn gefeminiseerd.

Er was een tijd dat zwakke betamannen relatief zeldzaam waren, nu zijn het de alfa's die zeldzaam zijn. Dat is het slechte nieuws, het goede nieuws is dat 100 beta's 10 alfa's nog niet kunnen verslaan. Zelfs als we in de minderheid zijn zullen we winnen, zo krachtig is pure mannelijkheid en hoe meer deze op de proef wordt gesteld, hoe krachtiger deze wordt.

Het zal.uiteindelijke de mannelijke correctie zijn die deze wereld weer in balans gaat brengen. In tegenstelling tot wat het feminisme ons wil laten geloven is de verhouding tussen yang (mannelijk) en yin (vrouwelijk) niet 50-50 maar 70-30, in het voordeel van yang welteverstaan. Dit betekent dat de vrouwelijke energie ONDERDANIG hoort te zijn, dat is de natuurlijke, goddelijke orde. Momenteel is de verhouding omgedraaid, 70-30 in het voordeel van yin, en dat is waarom we in deze massapsychose zitten, het is de vleesgeworden vrouwelijke waanillusie die altijd ontstaat door ongeremde vrouwelijke energie.

Vrouwen moeten tegen zichzelf beschermd worden, door krachtige mannen. Maar zelfs als 30% van ons moeten opboksen tegen een schijnbare overmacht van 70%, dan nog gaan we dit winnen. Kijk naar Trump, hoe meer je hem tegenwerkt hoe sterker hij wordt. Het is het lot van sterke mannen om op de proef gesteld te worden, daar groeien we van in de wedstrijd. Bedenk dat God onze Vader is die in de Hemel zijt en als vaders met de vuist op tafel slaat heeft moeders niets te vertellen.

In de Noorse mytholigie heeft Thor, de god van de donder, een hamer. Deze hamer staat op het punt om te vallen. De Q-groep waar Trump deel van uitmaakt bestaat uit alfamannen met een groot incasseringsvermogen en een hoge mate van intelligentie, geduld en planning. Deze groep is door God gezonden en zal de mannelijke correctie middels militaire tribunalen teweegbrengen.

Er is dus wel degelijk hoop, Binc, de keuze om het glas half leeg te zien is precies dat, een keuze. Ook dat is en blijft vrije wil.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Serieus Binc, je hebt zo nu en dan waardevolle bijdrages, je bent al jaren lid van het forum en toch lijkt het vaak alsof je net nieuw bent met de feiten en het forum. Nu start je een discussie die al jaren geleden werd gevoerd door Mike en uitgebreid is besproken in het topic Feminisme, met als gevolg dat vele vrouwen vertrokken (niet Mike's schuld). Btw, satan is een feministe.

Joost
Het is idd een soort groundhog day, zucht.

Mike
 
De afgelopen jaren heb ik best wel ingelezen idd. Ik was en ben nog steeds niet helemaal bekend met alle feiten hoor. Jammer dat dit zo aangenomen word. De vraag is of het überhaupt nog wel zinvol is om er zi serieus mee bezig te zijn. Mij houd het dagelijks bezig In die zin dat het ongezond begint te worden. Ik maak hierin mijn eigen keuze en laat het hierbij
 
Heel verstandig Binc.
Laat je niet verleiden tot de MGTOW vallen die Mike voor je spant.
 
Typisch vrouwengedrag. Als je het niet aan kunt of aan wil afhaken. Daarom gaan we met jullie de oorlog niet winnen.

Mike
 
Anna, klaar nu met de vingers wijzen. Ik ga geen partij kiezen.

Eveneens ben ik alle beschuldigingen naar mij toe zat. Net als Mike ging ik altijd graag de discussie aan en had ik een drive om oplossingen aan te dragen en dingen uit te zoeken om anderen suggesties en mogelijkheden voor oplossingen aan te dragen. Uiteindelijk blijkt het allemaal niet goed. Is men van mening dat ik dat moet veranderen. Haast gedwongen want ik ervaar hier sturing wat bij mij argwaan geeft. Laat me gewoon me eigen gang en op basis van eigen wil de weg van verandering in slaan. Niet op basis van sturing. De wens is om weg te blijven. Prima. Ik zal de laatste zijn die zich niet aan kan passen.
 
Dat heeft precies een halve avond en een hele nacht geduurd, Binc. Zoals ik al schreef, je blijft terugkomen omdat je hier nog veel te leren hebt, je bent alleen te koppig om het toe te geven.

Mike
 
Ik heb deze vragen gekopieerd uit het draadje Feminisme..

Waarom bevestigen vrouwen elkaar voortdurend in elkaars wanen?.

Waarom bestaat er in het hoofd van vrouwen een voortdurende slachtoffermentaliteit die hen verhindert om werkelijk 'sterk en onafhankelijk' te zijn?

Kijk wat hierboven gebeurd. Waarom zien jullie dit niet?
 
dotcom.radio aflevering 259 van 16-05-2021

Deze week in aflevering 259 – De eerste beroemde vaccin spijtoptant – gezond en uit de ‘pas’ – 11 VS staten bannen “V” paspoort – Ivermectine tabletten in beslag genomen door ‘de Post’ – Sommigen worden geroepen te strijden – Inflatie, wat een verrassing – en meer, …

Mike, 4-6% van 7,5 mld is 300 mln- 450 mln.
 
Nog even iets rechtzetten hoor. Kevin heeft zelf geen ivermectine in het buitenland besteld maar plaatste alleen deze tweet:


Ik was wel zo dom om in het buitenland te bestellen en reageerde op Kevin's bericht met:
Het wordt verdorie steeds gekker! Ik heb ook wat in het buitenland besteld voor 'jeweetmaarnooitwiehetnodigheeft'. Vrees dat deze ook bij de douane blijven hangen want nog steeds niet binnen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.568
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan