Dotcom Radio

Oorlog tegen ons

Establishment media en staatskanalen hebben het publiek naar behoren gevoed met deze en andere alarmerende profetieën. Alles bij elkaar komt het neer op een gigantische PR-campagne om sympathie en acceptatie te krijgen voor de jaarlijkse bijeenkomst van het internationale misdaadsyndicaat dat denkt dat het de wereld regeert.

 
Koninklijke signalen onderstrepen het script

Dit is een interessant artikel omdat hier duidelijk is wat er met de koningshuizen aan het gebeuren is. Het is nog niet echt duidelijk zichtbaar, maar voor de mensen die hier iets meer van weten zijn dit duidelijke tekenen aan de wand!

Spaanse koningin :

Letizia Ortiz utilizó a su cirujano plástico para comunicarse con Pedro Sánchez:
La reina, que recomendó al Presidente del Gobierno a su propio cirujano estético y dermatólogo (Pedro Jaén) y que ha utilizado también en diversas ocasiones, comunicó en su centro de calle Serrano número 143 (Madrid) la intención de mantener encuentros privados con Pedro Sánchez fuera de agenda oficial.
Tales encuentros han estado fuera de toda fiscalización pública, y Casa Real jamás los reflejó en agenda.

Letizia Ortiz heeft haar plastisch chirurg gebruikt om te communiceren met Pedro Sánchez:
De koningin, die de voorzitter van de regering heeft aanbevolen bij haar eigen cosmetisch chirurg en dermatoloog (Pedro Jaén) en die ze ook bij verschillende gelegenheden heeft gebruikt, heeft in haar centrum in Calle Serrano nummer 143 (Madrid) het voornemen gecommuniceerd om privé-ontmoetingen met Pedro Sánchez te houden buiten de officiële agenda om.
Dergelijke ontmoetingen zijn niet openbaar en het Koninklijk Huis heeft ze nooit op de agenda gezet.



Agentes del CNI desvalijaron la casa de Jaime del Burgo para eliminar material audiovisual de Letizia Ortiz: La operación en cubierta ocurrió en el domicilio del n°6 de la rue de Villsge en Genthod, a las afueras de Ginebra. El amante de la Reina conservó copia de los mismos en diversos dispositivos móviles.

Agenten van het CNI hebben het huis van Jaime del Burgo geplunderd om audiovisueel materiaal van Letizia Ortiz te verwijderen: De operatie vond plaats in het huis op 6 rue de Villsge in Genthod, aan de rand van Genève. De minnaar van de koningin bewaarde kopieën op verschillende mobiele apparaten.



Letizia Ortiz abortó de su novio David Tejera 10 días después de conocer al Rey Felipe VI; La Consorte Real tomó la decisión tras saber el 17 de octubre de 2002, día en el que se conocieron, que Felipe tenía interés en ella.

Letizia Ortiz heeft 10 dagen na haar ontmoeting met koning Felipe VI een abortus gehad van haar vriend David Tejera; de koninklijke gemalin nam de beslissing nadat ze op 17 oktober 2002, de dag dat ze elkaar ontmoetten, had gehoord dat Felipe in haar geïnteresseerd was.



Fuentes cercanas a Casa Real niegan que Letizia Ortiz defendiera 'como Reina' la Ley de Amnistía; “Los comentarios de índole privada y personal que se puedan realizar en el trascurso de una cena no son representativos de la posición institucional de la Casa, representada en exclusiva por el Rey Felipe VI, ni se expresaron en calidad de Reina Consorte”.

Bronnen dicht bij het Koninklijk Huis ontkennen dat Letizia Ortiz de Amnestiewet verdedigde 'als Koningin'; "Opmerkingen van privé en persoonlijke aard die gemaakt kunnen worden tijdens een diner zijn niet representatief voor de institutionele positie van het Huis, uitsluitend vertegenwoordigd door Koning Felipe VI, noch werden ze geuit in haar hoedanigheid als Koningin Consort".



..... etcetera .....
 
dotcom.radio aflevering 399 van 28-01-2024

Deze week in aflevering 399. Hamas kijk op 7 oktober – NOS kan wel inpakken – Trump niet begrepen bij FvD – omstreden uitspraken van Máxima – Cash loze maatschappij – Wie is jouw eigenaar? – Eigen voedsel kweken slecht voor de planeet – en meer, …

Nergens in de grondwet staat dat het Koningshuis zich niet politiek uit mag spreken.
Wel is vermeld;
De Koning is onschendbaar; de ministers zijn verantwoordelijk. (artikel 42 lid 2)
Dus als de Koning(in) zich onacceptabel uitlaat, moeten ministers worden uitgesproken.

De ministerraad beraadslaagt en besluit over het algemeen regeringsbeleid en bevordert de eenheid van dat beleid. (Artikel 45 lid 3)
Dus het Koningshuis niet per sé te waken over de eenheid van regeringsbeleid.
 
Nergens in de grondwet staat dat het Koningshuis zich niet politiek uit mag spreken.
Wel is vermeld;
De Koning is onschendbaar; de ministers zijn verantwoordelijk. (artikel 42 lid 2)
Dus als de Koning(in) zich onacceptabel uitlaat, moeten ministers worden uitgesproken.

De ministerraad beraadslaagt en besluit over het algemeen regeringsbeleid en bevordert de eenheid van dat beleid. (Artikel 45 lid 3)
Dus het Koningshuis niet per sé te waken over de eenheid van regeringsbeleid.

DUS DE MINISTERS KUNNEN AANGESPROKEN WORDEN WAT FvD ook doet en dat wordt geweigerd
sorry voor de hoofdletters
 
Franse radio

Vanmorgen email verzonden aan de radio manager
Naar aanleiding van onze ontmoeting gisteren

Heb je mijn mail berichten niet ontvangen?


Geen reacties gehad dus graag een leesbevestiging

Dit bericht kan schokkend zijn.

Ik heb dus het liedje “Start a revolution in your heart” met een boodschap geschreven

De boodschap is voor een ieder, is het niet onze VERANTWOORDELIJKHEID onze mede mensen te beschermen?

In het kort. In 2009 ontdekten wij al dat een levend virus niet bestaat. Daar is een uitspraak over geweest bij het Duitse Hoge Gerechtshof in december 2016 in de zaak van viroloog Stefan Lanka

Met name de mRNA vaccinaties staan te boek als bio-wapens en Rusland heeft daar diverse aanklachten over gedeponeerd bij de VN.

Alle “virussen”, allemaal hebben ze een US patent en Sars-Cov is reeds in 1951 gepatenteerd dus in een laboratorium gecreëerd !!

Waarom mijn mail ?

Er worden nu vaak 2 jaar na vaccinatie nog mensen ziek van dit vaccinatie experiment Sommige mensen hebben geluk gehad als ze niet voldoende gekoelde injecties kregen die niet werkzaam meer waren. Maar velen hebben een tijdbom in hun lichaam.


Ik snap dat dit groter is dan jij en niet alleen kunt behappen.

Voorstel, een gesprek met o.a de burgermeester en voor mij een goede tolk om een plan van aanpak te maken om mensen te waarschuwen wat ze kunnen doen om die gevaren te verminderen

Bevestig even dat je de mail hebt ontvangen
Met vriendelijke groet Henk

Dit was de reactie na 2 uurtjes

Hallo Henk,

Ik heb je brief ontvangen.

Ik wil niet deelnemen aan dit soort discussies.
Ik vind het niet mijn zaak en het is niet mijn verantwoordelijkheid om mijn medemensen te beschermen.
En ik kan u niet in contact brengen met de burgemeester.

Hoogachtend
 
Franse radio

Vanmorgen email verzonden aan de radio manager
Naar aanleiding van onze ontmoeting gisteren

Heb je mijn mail berichten niet ontvangen?


Geen reacties gehad dus graag een leesbevestiging

Dit bericht kan schokkend zijn.

Ik heb dus het liedje “Start a revolution in your heart” met een boodschap geschreven

De boodschap is voor een ieder, is het niet onze VERANTWOORDELIJKHEID onze mede mensen te beschermen?

In het kort. In 2009 ontdekten wij al dat een levend virus niet bestaat. Daar is een uitspraak over geweest bij het Duitse Hoge Gerechtshof in december 2016 in de zaak van viroloog Stefan Lanka

Met name de mRNA vaccinaties staan te boek als bio-wapens en Rusland heeft daar diverse aanklachten over gedeponeerd bij de VN.

Alle “virussen”, allemaal hebben ze een US patent en Sars-Cov is reeds in 1951 gepatenteerd dus in een laboratorium gecreëerd !!

Waarom mijn mail ?

Er worden nu vaak 2 jaar na vaccinatie nog mensen ziek van dit vaccinatie experiment Sommige mensen hebben geluk gehad als ze niet voldoende gekoelde injecties kregen die niet werkzaam meer waren. Maar velen hebben een tijdbom in hun lichaam.


Ik snap dat dit groter is dan jij en niet alleen kunt behappen.

Voorstel, een gesprek met o.a de burgermeester en voor mij een goede tolk om een plan van aanpak te maken om mensen te waarschuwen wat ze kunnen doen om die gevaren te verminderen

Bevestig even dat je de mail hebt ontvangen
Met vriendelijke groet Henk

Dit was de reactie na 2 uurtjes

Hallo Henk,

Ik heb je brief ontvangen.

Ik wil niet deelnemen aan dit soort discussies.
Ik vind het niet mijn zaak en het is niet mijn verantwoordelijkheid om mijn medemensen te beschermen.
En ik kan u niet in contact brengen met de burgemeester.

Hoogachtend
Goed dat je blijft proberen Henk!
Maar deze mensen zijn er gewoon nog niet klaar voor. Wel een spijtige reactie vind ik.
 
Nieuw liedje

That’s why I sing about nothin’



If you sing about the ladies,

you’re getting trouble at home

Sing about your mother in law

she leaves you all alone

I can sing about the weather

It’s changing all the time

I can’t sing about working

for a nickel and an dime



Refr: That’s why I sing about nothing,

nothing, nothing, nothing at all

That’s why I sing about nothing,

nothing, nothing, nothing at all

That’s why I sing about nothing,

nothing, nothing, nothing at all

That’s why I sing about nothing,

Just havin’ a ball



If can’t sing about the trouble,

I’m having every-day

Tell you about this and that

I’m not havin’ my way

I can’t talk about the news

It’s more fake by the day

You find it out yourself

Just nothing to say



refrein;



Sing about being a slave

Don’t have to be brave

Sing about paying my tax

only makes me sad

Pretending some craziness

Can bring you happiness

Just being kind

and free my mind
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.481
Berichten
507.240
Leden
8.638
Nieuwste lid
maartje.1234
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan