Dotcom Radio

Zoals eerder gezegd, jammer dat je lezing vandaag niet doorging. Wij hadden weer met zn 3-en opgegeven om te komen. Frans Heslinga, Janneke Monshouwer en jij gingen helaas niet door.

Mensen vertikken het zelfs de Pandemie wet poster uit Andere Krant of print hiervan achter het raam te hangen. In een heel groot dorp waar wij wonen, nog niet 1 andere poster tegengekomen !

Verder, zeker gezien het Bijbelse verhaal van Hemel-kameel-en oog van de naald, vraag ik mij af of Q : 4 to 6 % lost forever klopt.
Gezien het feit van wegkijken, doorfeesten, geen actie van zichzelf wakker noemende mensen in mijn omgeving denk ik zelf: 4 tot 6 % blijft behouden.

Als je dit afzet tegen de wereldbevolking, kom je op een getal beneden de half miljard, genoemd in:
Georgia Guidestones en
Jaques Attalli 1981
Dat is lost forever. En dat getal is bv meer dan de gehele Europese bevolking of meer dan de bevolking van de VS.
Bevolking van Afrika, India en China is al de helft van de wereldbevolking.

Er is volgens mij nog steeds geen percipice voorval zoals een vinger net boven de nucleare knop of boven het knopje van de bankrekeningen.
 
En precies dit is dus de redenatie van een gedemoraliseerde.

Mike
Dat kan. Mensen hebben ook het recht om op te mogen te laden. Dat lijkt mij menselijk iplv continue die afgedwongen agressie. Persoonlijk ben ik er zat van en wil nu ook met andere dingen bezig zijn. Ik ben blij met mensen die alternatieven zien. Ik weet ook niet wat sommige demo’s voor toegevoegde waarde hebben behalve bij elkaar komen.
 
Ja dat kan. Persoonlijk wil ik op andere manieren bijdragen. Samen met iemand bezig een project te starten met betrekking tot verduurzamen. Niet energie of gas gerelateerd. Maar aks we het dan toch hebben over verspilling is er nog zoveel wat een goed doel kan dienen en andere mensen of bedrijven weer wat mee kunnen. Zo zie ik mijn eigen bijdrage. Ik weet niet wat de rest verder wel of juist niet doet eerlijk gezegd.
 
Zoals eerder gezegd, jammer dat je lezing vandaag niet doorging. Wij hadden weer met zn 3-en opgegeven om te komen. Frans Heslinga, Janneke Monshouwer en jij gingen helaas niet door.

Mensen vertikken het zelfs de Pandemie wet poster uit Andere Krant of print hiervan achter het raam te hangen. In een heel groot dorp waar wij wonen, nog niet 1 andere poster tegengekomen !

Verder, zeker gezien het Bijbelse verhaal van Hemel-kameel-en oog van de naald, vraag ik mij af of Q : 4 to 6 % lost forever klopt.
Gezien het feit van wegkijken, doorfeesten, geen actie van zichzelf wakker noemende mensen in mijn omgeving denk ik zelf: 4 tot 6 % blijft behouden.

Als je dit afzet tegen de wereldbevolking, kom je op een getal beneden de half miljard, genoemd in:
Georgia Guidestones en
Jaques Attalli 1981
hoe kan ik weten wanneer je lezing organiseerd ?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.754
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan