Dotcom Radio

Er ontstaat een -andere- nieuwe wereldorde

De speciale militaire operatie in Oekraïne heeft gediend als een keerpunt in de ontwikkeling van nieuwe internationale betrekkingen. Het Westen, geleid door de Verenigde Staten, kon zich scharen achter het opleggen van ongekend brede sancties tegen Rusland. Tegelijkertijd oefenden onze tegenstanders enorme druk uit op opkomende economieën, door hen te dwingen zich aan te sluiten bij hun inspanningen tegen Rusland, schrijft Veniamin Popov.

 
Meme’s week 30-04-’23 tot 07-05-2023

De eerste meme die we deze week maakte gaat over de grooste valse vlag ooit geproduceerd en al bekend voordat hij plaats gaat vinden. Het aansturen op een Nucleaire wereldoorlog. De mensen die al weten wat er gaat gebeuren hoeven niet in angst te zitten, maar de rest van de wereld wordt gedwongen zich bij te scholen.

 
dotcom.radio aflevering 362 van 07-05-2023

Deze week in aflevering 362: Guardians of the Pedophiles – Oekraïne voorjaar offensief – Luchtvaart vluchten uitval – SV40 in vaccins – Medische moorden – De wapens opnemen voor vrijheid – Opwarming YES, maar, – Parijs mayday, mayday, – Zelensky bij dodenherdenking – Opwarming aarde – en meer, veel meer, …

 
The internationally recognised radio distress signal, 'Mayday', came into the English language in 1923 in response to increased air and naval traffic over the Channel. Replacing the S.O.S call, Mayday, the phonetic pronunciation of M'aidez, French for 'Help me', is recognised by seafarers today.

The "mayday" procedure word was conceived as a distress call in the early 1920s by Frederick Stanley Mockford, officer-in-charge of radio at Croydon Airport, England. He had been asked to think of a word that would indicate distress and would easily be understood by all pilots and ground staff in an emergency.

There was a lot of air traffic between England and France in those days, and evidently there were enough international problems over the English Channel that both parties wanted to find a good distress signal that everyone would understand.
 
DE WAARHEID IS BIJZAAK EN WEGKIJKEN HOOFDZAAK‼️

Een overlevende van Westerbork verteld in een podcast dat het ergste van alle ellende was dat niemand het geloofde en de massa wegkeek …. dit maakte het voor de Duitsers erg makkelijk om door te gaan met Joden uit hun huizen halen om er miljoenen te doden …. dat wegkijken, het niet willen weten zie ik nu weer gebeuren en voor velen zullen deze woorden zwaar overtrokken klinken …. hoe overtrokken dat zal de tijd ons leren.

 
Dit zag ik vandaag opduiken in mijn links naar site waarvan ik bezoekers ontvang
Zie in de lijst een site opduiken die ik niet kan traceren

Scherm­afbeelding 2023-05-10 om 08.15.20.png
 
OVERHEID EN ELITE BLIJF MET JULLIE POTEN AF VAN ONZE KINDEREN

Het is al ruim over twaalf dat “wij” door wegkijken en ontkennen de toekomst van onze kinderen gitzwart laten worden omdat de wegkijker, de ontkenner maar blijft geloven in de goedheid van de politiek, maar de huidige politiek is rot zo rot dat de stank niet meer te harden is.

 
@henkie tijdje geleden plaatste je artikeltje op gedachtenvoer over toevoegen van koperdraad(simpele kabels) in de moestuingrond. Heb je dat gedaan en zoja merk je er al wat van?

Lastig te beoordelen om dat de planten net een kop boven de grond uitsteken en we de laatste weken veel regen hebben, in de kas bij wat snijbiet van eind vorig jaar zou ik zeggen JA
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.601
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan