Dotcom Radio

Nog steeds willen de MSM ons doen geloven dat de Oekraïne de winnende partij is. In werkelijkheid heeft Rusland gewonnen, maar dat past niet in het plaatje van die oorlogszuchtige NATO.
 
Meer en meer komen nu de vragen, …

Twee vragen van een dotcom.radio podcast luisteraar die we hier maar eens in dit artikel gaan verwerken omdat meerdere mensen zich die vragen gaan stellen. Twee vragen van Huub, …

https://gedachtenvoer.nl/2023/06/03/meer-en-meer-komen-nu-de-vragen/
Over de vaccins in dit artikel, naast de spike eiwitten zou het interessant kunnen zijn als er een onderzoek gedaan word naar de aanwezigheid van antidepressiva in de vaccins. Uiteindelijk is dat funest voor het immuunsysteem. Ze hebben nogal bijwerkingen en voor het bewustzijn is het al helemaal funest. Ik heb er een gedachte over. Oa over de effecten die het heeft op gevaccineerden. De 1 overlijd binnen no time. De ander heeft slechts een kwaaltje. Weer een ander bloedklonters waar dan ook in het lijf. Bij overdoseren van antidepressiva bestaat kans op ernstige bloedklonters. Stel dat er idd antidepressiva in zit en Wanneer iemand al antidepressiva slikt en ook gekozen heeft voor vaccin ben ik niet verbaasd dat op deze manier mogelijk is dat mensen bloedklonters krijgen en overlijden.
 
Over de vaccins in dit artikel, naast de spike eiwitten zou het interessant kunnen zijn als er een onderzoek gedaan word naar de aanwezigheid van antidepressiva in de vaccins. Uiteindelijk is dat funest voor het immuunsysteem. Ze hebben nogal bijwerkingen en voor het bewustzijn is het al helemaal funest. Ik heb er een gedachte over. Oa over de effecten die het heeft op gevaccineerden. De 1 overlijd binnen no time. De ander heeft slechts een kwaaltje. Weer een ander bloedklonters waar dan ook in het lijf. Bij overdoseren van antidepressiva bestaat kans op ernstige bloedklonters. Stel dat er idd antidepressiva in zit en Wanneer iemand al antidepressiva slikt en ook gekozen heeft voor vaccin ben ik niet verbaasd dat op deze manier mogelijk is dat mensen bloedklonters krijgen en overlijden.

maakt niet uit wat er in zit. Onderliggende gebreken heeft bijna iedereen met de huidige voedingsstatus en giftige stoffen overdosis
 
Meme’s week 29-05-2023 tot 04-06-2023

Ken jij ze ook, die mensen die zeggen dat demonstreren en protesteren totaal geen nut heeft, met de bankzitters voorop !! Demonstreren doe niet alleen tegen het bewind maar voor de bewustwording van je medeburgers. Zo komen die massa demonstraties tot stand. En de massale censuur bewijst dat de bewindvoerders er wel degelijk mee in hun maag zitten omdat ze weten dat ze het verliezen als de massa bewust is van de feiten.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.320
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan