Dotcom Radio

Ja Sylvia was er rond de 14 de een paar dagen. Ik denk dat anderen het werk van de stakende vuilnismannen waarnemen in het centrum. Daarbuiten komen de toeristen toch niet, ze horen alleen de sirenes van de hulpdiensten en politie
 
Meme’s week 16-04-’23 tot 23-04-2023

Deze week beginnen we met een Twitter meme, wat betekent het nu eigenlijk om activisme te voeren. Is dat een hartje, een like geven, of komt er meer bij kijken? Ik verbaas me eigenlijk dat veel mensen erg verbaal zijn als ‘iets’ ze niet aanstaat. Maar als een voor een hun vrijheden afgenomen worden, ze zich letterlijk ‘blauw’ van de koude betalen, houden ze hun “BEK”, ik snap het niet, totaal niet !!

 
dotcom.radio aflevering 360 van 23-04-2023

Deze week in aflevering 360: Bezoek Parijs: Geen crisis zichtbaar – De stamtafel – WIJ, zijn het probleem – EU Co2 belasting – De waarheid vertellen wordt bestraft – Dé 20 miljoen ‘vaxperiment’ doden verspreking? – Pentagon document lekken – Fauci Twitter files – Tegenstanders van C19 maatregelen uit de weg geruimd – Apeel stickers – en veel, veel meer, …

 
In het konijnenhol van ‘the White Rabbit’, …

White Rabbit, een liedje uit 1967 van Jefferson Airplane album Surrealistic Pillow. Schrijfster van het nummer Grace Slicks; “White Rabbit” “gaat over het volgen van je nieuwsgierigheid. The White Rabbit is je nieuwsgierigheid. Met zijn raadselachtige tekst werd “White Rabbit” een van de eerste nummers die drugsreferenties langs de censuur op de radio smokkelde.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
504.005
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan