Dotcom Radio

Ik kreeg net dit verzoek van Thijs

Ik heb een visie ontwikkeld voor een alternatief systeem van medisch onderwijs, NUMMES genaamd. Ik neem contact op omdat ik geloof dat deze visie in harmonie is met de waarden die op gedachtenvoer.nl te zien zijn.

NUMMES staat voor Nonprofit Universal Modular Medical Education System. Ik zoek momenteel professionals die hier actief aan mee willen werken, en naar mensen die dit idee via hun netwerk of platform willen promoten.

Ik wil vragen of je alsjeblieft mijn website kunt bezoeken om een korte video van een minuut hierover te bekijken. Dit is de website: https://nummes.org/

---//---

Duik er maar eens in voor hen die willen helpen
 
dotcom.radio aflevering 348 van 22-01-2023

Deze week in aflevering 348: Ga leven – Achtergrond Klaus Schwab – Clif High, er is nog tijd – J suis terrorist – Lage opkomst WEF – Zware wapens NL naar Oekraïne – 62% NL denkt de rekening niet meer te kunnen betalen – Wat is er met je DNA – Neem je rechten – en veel meer, …

 
dotcom.radio aflevering 348 van 22-01-2023

Deze week in aflevering 348: Ga leven – Achtergrond Klaus Schwab – Clif High, er is nog tijd – J suis terrorist – Lage opkomst WEF – Zware wapens NL naar Oekraïne – 62% NL denkt de rekening niet meer te kunnen betalen – Wat is er met je DNA – Neem je rechten – en veel meer, …

Neen Henk, dat van de monster van Spanje met grafeen heb ik hier al lang ontkracht en zelf die onderzoeker in zijn eigen studie zegt dat. Daarenboven is die onderzoeker een Obama bediende geweest ivm klimaatverandering
 
Neen Henk, dat van de monster van Spanje met grafeen heb ik hier al lang ontkracht en zelf die onderzoeker in zijn eigen studie zegt dat. Daarenboven is die onderzoeker een Obama bediende geweest ivm klimaatverandering

Sinds wanneer is een enkel onderzoek wetenschap ?
 
Sinds wanneer is een enkel onderzoek wetenschap ?
Wat JVG hier zegt is dat zelfs de resultaten van dat ene onderzoek in twijfel moeten worden getrokken gezien de dubieuze achtergrond van deze professor. JVG heeft hier veel onderzoek naar gedaan, maar het angstscenario van GO in de vaccins blijft maar hardnekkig aanhouden onder paniekerige wappieschapen, gevoed door gewiekste fantasten op FB en TG met helaas een zeer grote aanhang. Wij moeten hier op Dotcom Radio nog geen millimeter in meegaan, het is een broodje aap, punt. De vaccins zijn al toxisch genoeg zonder GO, punt.

Mike
 
Wat JVG hier zegt is dat zelfs de resultaten van dat ene onderzoek in twijfel moeten worden getrokken gezien de dubieuze achtergrond van deze professor. JVG heeft hier veel onderzoek naar gedaan, maar het angstscenario van GO in de vaccins blijft maar hardnekkig aanhouden onder paniekerige wappieschapen, gevoed door gewiekste fantasten op FB en TG met helaas een zeer grote aanhang. Wij moeten hier op Dotcom Radio nog geen millimeter in meegaan, het is een broodje aap, punt. De vaccins zijn al toxisch genoeg zonder GO, punt.

Mike
Deze dan nog maar een keer onder de aandacht:

Op 44 minuten bevestigt dr. Ryan Cole dat er geen grafeenoxide in de vaccins is gevonden.
 
Deze dan nog maar een keer onder de aandacht:

Op 44 minuten bevestigt dr. Ryan Cole dat er geen grafeenoxide in de vaccins is gevonden.

Nooit meegekregen dit, ...

Als er iets is dat zo belangrijk is, kan je ook een direct mail bericht sturen voor de dotcom uitzending, onmogelijk om alles bij te houden
 
Het onderwerp van het God deeltje in de mens, en dat dat onderdrukt dient te worden door het WEF.
Daar wil ik toch ff deze aan toevoegen:
(Helemaal waanzinnig)
 
Nooit meegekregen dit, ...

Als er iets is dat zo belangrijk is, kan je ook een direct mail bericht sturen voor de dotcom uitzending, onmogelijk om alles bij te houden
Er bleven toch ook allemaal sleutels en koelkastmagneten hangen aan de gevaxte... Was dat waar? Nee toch. Echt iets uit de koker van zo'n planbureau om ons een WTF momentje te geven
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.775
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan