Dotcom Radio

Burger journalist, waarom doe ik dat en hoe begon het?

In de jaren ’90 begon mijn persoonlijke reis naar bewustzijn, niet alles zomaar aannemen voor gesneden koek. Al snel loop je dan tegen ongeloof aan, verbijstering, dat de wereld ‘er achter de schermen’ totaal anders uitziet. ‘We’ worden gemanipuleerd en je begint je daar over uit te spreken. Maar je werd steeds minder gehoord, tot het punt van, ik ben toch niet gek zeker!

Petje af Henkie!

Dick
 
dotcom.radio aflevering 336 van 30-10-2022

Deze week in aflevering 336: Hoe zit nu met de oorlog in de Oekraïne? – Een NL in feite ook in oorlog tegen Rusland – Ruim je emotionele bagage op – Galgenhumor of oorlog in je hoofd – Rioolratten – Viruswaarheid en omroep ON weer in zwaar weer – Het Twitter vogeltje in vrijheid – BRICKS landen uitbreiding – China & de CCP? – Bewustzijnszinkgat en meer, …

 
dotcom.radio aflevering 336 van 30-10-2022

Deze week in aflevering 336: Hoe zit nu met de oorlog in de Oekraïne? – Een NL in feite ook in oorlog tegen Rusland – Ruim je emotionele bagage op – Galgenhumor of oorlog in je hoofd – Rioolratten – Viruswaarheid en omroep ON weer in zwaar weer – Het Twitter vogeltje in vrijheid – BRICKS landen uitbreiding – China & de CCP? – Bewustzijnszinkgat en meer, …

Wintertijd is de officiële tijd. En.... we hebben daardoor 1 uur meer en niet minder, want de klok gaat terug!

Dorothé
 
Er zijn mensen die uitgerekend hebben dat we eigenlijk tussen de Engelse tijd en de Nederlandse tijd horen te zitten maar da's niet handig
Wat is de oorspronkelijke tijd in Nederland?


Amsterdamse Tijd, ook wel Nederlandse Tijd, was de tijdzone van Nederland van 1 mei 1909 tot 16 mei 1940. Deze tijd liep (ongeveer) 20 minuten voor op UTC. Van oudsher verschilde de tijd in Nederland van plaats tot plaats.
 
Wat is de oorspronkelijke tijd in Nederland?


Amsterdamse Tijd, ook wel Nederlandse Tijd, was de tijdzone van Nederland van 1 mei 1909 tot 16 mei 1940. Deze tijd liep (ongeveer) 20 minuten voor op UTC. Van oudsher verschilde de tijd in Nederland van plaats tot plaats.
Ja, de echte Nederlandse tijd is GMT +0h 19m 32,13s
Dit is berekend hoe de zon staat ten opzichte van de Westerkerk in Amsterdam.
Dus eigenlijk zou het in werkelijkheid nu nog eens bijna 3 kwartier vroeger moeten zijn. Zou van mij weer terug in ere hersteld mogen worden:)
 
Wanneer gaan de MSM eindelijk over het nieuws berichten?

Vroeg iemand zich vertwijfeld af doelende op wat we in de alternatieve media allemaal lezen en wat gewoon nooit terug te vinden is in de krant, de radio of TV. Berichten waar geen speld tussen te krijgen is komen komen niet in het nieuws, nooit.

Dat vraag ik me al 1000 x af. Je antwoord is zeer duidelijk. Dank weer voor het goede artikel.

..dit C19 -spook- nooit mee weggaat uit het leven van een ieder
Ja, ik denk ook dat niemand van de normies de echte waarheid ooit onder ogen durft te gaan zien en blijft vasthouden aan het verhaal. Het zal met een hele generatie meegenomen worden in het graf.

Dorothé
 
Net ontdekt en, ik heb er natuurlijk die Franse protestliedjes op staan in Nl/Eng taal maar het refrein is Frans

Schermafbeelding 2022-11-01 om 22.03.31.png
 
Rumble op dit moment geblokkeerd in Frankrijk?

De censuur heeft vandaag een nieuwe wending genomen in Frankrijk, ik kan niet meer op Rumble als content aanbieder / kijker. Of dit is omdat ik twee Franse liedjes op mijn account heb staan “On Lâche Rien”, met een Nederlandse tekst; “Ik geef niet op”, en in het Engels; “We won’t give up” dat weet ik niet, …

 
Rumble op dit moment geblokkeerd in Frankrijk?

De censuur heeft vandaag een nieuwe wending genomen in Frankrijk, ik kan niet meer op Rumble als content aanbieder / kijker. Of dit is omdat ik twee Franse liedjes op mijn account heb staan “On Lâche Rien”, met een Nederlandse tekst; “Ik geef niet op”, en in het Engels; “We won’t give up” dat weet ik niet, …


Ja ook hier geen rumble, zuid frankrijk, 01-11-2022 23.51
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.431
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan