Dotcom Radio

dotcom.radio aflevering 325 van 14-08-2022

Deze week in aflevering 325: FBI inval Mar-a-lago verblijf Trump – the Pit – Verzekeringsmaatschappij dodenmelding – Energie revolutie UK – Nederland wordt steeds natter – Opwarming aarde hoax – Q anon weer MSM nieuws – Wettig betaalmiddel – en meer, …

 
Aan de vooravond van ’n Nieuws Explosie, …

Het is Dinsdagmorgen wanneer we een aantal korte berichten van Clandestine voor je vertaald hebben. Hij was een van de geselecteerde genodigden van de speciale ‘The Pit’ bijeenkomst van burgerjournalisten die als eersten toegang hebben tot het aanstaande wereldnieuws

 
Hey Henkie, herkenbaar wat je schrijft. Ik vind het wel moeilijk ook om aan te zien hoe (andere) ezels zichzelf steeds aan dezelfde steen stoten. Maar ja, elk mens heeft per definitie blinde vlekken. Ik probeer er bij mezelf zoveel mogelijk vat op te krijgen, maar anderen vinden mij (vast) ook een ezel. Daarnaast: je hebt je tijd vaak ook al zo hard nodig voor jezelf. En als het zo is dat mensen vaak niet zo ontvankelijk zijn voor goedbedoelde adviezen van anderen, wat mijn persoonlijke ervaring is, zeker ook de afgelopen twee jaar, dan kun je beter met jezelf en je eigen leven bezig zijn: wat je uiteraard ook doet: dat voorbeeld is minstens zo inspirerend voor mensen.
 
Laatst bewerkt:
Hey Henkie, herkenbaar wat je schrijft. Ik vind het wel moeilijk ook om aan te zien hoe (andere) ezels zichzelf steeds aan dezelfde steen stoten. Maar ja, elk mens heeft per definitie blinde vlekken. Ik probeer er bij mezelf zoveel mogelijk vat op te krijgen, maar anderen vinden mij (vast) ook een ezel. Daarnaast: je hebt je tijd vaak ook al zo hard nodig voor jezelf. En als het zo is dat mensen vaak niet zo ontvankelijk zijn voor goedbedoelde adviezen van anderen, wat mijn persoonlijke ervaring is, zeker ook de afgelopen twee jaar, dan kun je beter met jezelf en je eigen leven bezig zijn: wat je uiteraard ook doet: dat voorbeeld is minstens zo inspirerend voor mensen.

het leuke is dat je door de herkenning van een ander zijn fouten je net zoveel leert als van de eigen fouten die je maakt
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.778
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan