Dotcom Radio

Surrealistisch: Als zwijgen beter is als spreken, …

Afgelopen vrijdag avond had vele ingrediënten van een zombie samenleving en ik had er vrede mee. De andere optie was immers heel de avond ruzie zitten maken, ik hoor het wel wat er gaat gebeuren met al die mensen de komenden weken / maanden, …

Erg herkenbaar wat je schrijft.. pff het bewustzijnsgat is enorm.
 
Laatst bewerkt:
Surrealistisch: Als zwijgen beter is als spreken, …

Afgelopen vrijdag avond had vele ingrediënten van een zombie samenleving en ik had er vrede mee. De andere optie was immers heel de avond ruzie zitten maken, ik hoor het wel wat er gaat gebeuren met al die mensen de komenden weken / maanden, …

Herkenbaar.
Laatst was ik in de natuurwinkel en die hebben bij de kassa een geel/blauw doosje staan om te doneren aan Oekraine🤢 een oudere dame ik schatte haar rond 75jr, begon erover tegen de kassa jongen van denk 21jr. Ze probeerde hem wakker te krijgen maar zijn reactie: ach ja ik weet niet wat ik wel en niet moet geloven en volg niet meer echt nieuws. Ze zei nee je moet eens de andere kant gaan volgen, alternatief nieuws, zoeken en onderzoeken ipv alles zomaar aannemen. Ze liep weg en de jongen bleef beduusd en verward achter hij keek haar nog lang na. Ik twijfelde nog even, zal ik er een schepje bovenop doen? Dacht nee, arm kind hij moet nog bijkomen van de info vd oudere dame.
Maw, ze hebben gewoon geen idee wat er speelt, NOG steeds niet! Wie weet heeft de dame toch een zaadje gepland..
 
Dankzij PA Triot hier het bewuste citaat van Orban over rasaenvermenging:

The internationalist left employs a feint, an ideological ruse: the claim – their claim – that Europe by its very nature is populated by peoples of mixed race. This is a historical and semantic sleight of hand, because it conflates two different things. There is a world in which European peoples are mixed together with those arriving from outside Europe. Now that is a mixed-race world. And there is our world, where people from within Europe mix with one another, move around, work, and relocate. So, for example, in the Carpathian Basin we are not mixed-race: we are simply a mixture of peoples living in our own European homeland. And, given a favourable alignment of stars and a following wind, these peoples merge together in a kind of Hungaro-Pannonian sauce, creating their own new European culture. This is why we have always fought: we are willing to mix with one another, but we do not want to become peoples of mixed-race. This is why we fought at Nándorfehérvár/Belgrade, this is why we stopped the Turks at Vienna, and – if I am not mistaken – this is why, in still older times – the French stopped the Arabs at Poitiers. Today the situation is that Islamic civilisation, which is constantly moving towards Europe, has realised – precisely because of the traditions of Belgrade/Nándorfehérvár – that the route through Hungary is an unsuitable one along which to send its people up into Europe. This is why Poitiers has been replayed; now the incursion’s origins are not in the East, but in the South, from where they are occupying and flooding the West. This might not yet be a very important task for us, but it will be for our children, who will need to defend themselves not only from the South, but also from the West. The time will come when we have to somehow accept Christians coming to us from there and integrate them into our lives. This has happened before; and those whom we do not want to let in will have to be stopped at our western borders – Schengen or no Schengen. But this is not the task of the moment, and not a task for our lifetime. Our task is solely to prepare our children to be able to do this. As [House Speaker] László Kövér has said in an interview, we must make sure that good times do not create weak men, and that those weak men do not bring hard times upon our people.


Wat ik zei in Dotcom Radio is het tegenovergestelde: Orban is voor vermenging van volkeren van dezelfde of een soortgelijke culturele, ethnische origine maar verwerpt vermenging van rassen, in de zin van dat hij geen incompatibiliteit wenst, zoals bijv. islamieten vermengd met christenen (waar hij m.i. gelijk in heeft). Het woord 'ras' is hier een rekbaar begrip, want technisch gezien zijn islamieten eveneens blanken. Er zijn maar 3 rassen: blank, geel en zwart. Maar als joden zichzelf een 'ras' mogen noemen, dan mag Orban dit ook zeggen. Bovendien ontbreekt de historische context die je heel vaak bij dit soort Oost-Europese sprekers ziet (denk ook aan de lange toespraken van Poetin). Maar ja, dat past niet in de korte sound bytes van het westerse 'nieuws'.

Mike
 
Mijn intuitie is gebaseerd op de voorspelling van Kim Clement, deze:



Ik geef in de uitzending toe dat het speculatie is, dat ik hier geen concreet bewijs voor heb en dat ik er dus naast kan zitten. Ook geef ik aan dat Gates en Fink dit waarschijnlijk niet uit eigen beweging hebben gedaan maar hiertoe zijn gedwongen door de white hats. Als straks het stof is opgetrokken zul je versteld staan van wie er aan welke kant heeft gestaan: mensen waarvan je dacht dat het goede waren bleken toch slechte zijn, maar ook andersom.

Mike

ik kan niet helemaal begrijpen/verstaan (ondanks ondertitels) wat deze Kim Clement zegt maar wel kippenvel weer hoe hij over Trump spreekt.
 
Mijn intuitie is gebaseerd op de voorspelling van Kim Clement, deze:



Ik geef in de uitzending toe dat het speculatie is, dat ik hier geen concreet bewijs voor heb en dat ik er dus naast kan zitten. Ook geef ik aan dat Gates en Fink dit waarschijnlijk niet uit eigen beweging hebben gedaan maar hiertoe zijn gedwongen door de white hats. Als straks het stof is opgetrokken zul je versteld staan van wie er aan welke kant heeft gestaan: mensen waarvan je dacht dat het goede waren bleken toch slechte zijn, maar ook andersom.

Mike

En dan deze : Devolution : https://t.me/praying_medic/3825
 

Nog nooit waren er zo velen ziende blind en horende doof,
de tegenstellingen een grotere kloof,
maar de waarheid is nog steeds geen ‘geloof’.​

 
Nancy Pelosi in Taiwan, Rusland steunt China, spanning te snijden !!

Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken geeft een verklaring uit in verband met de aankomst van Nancy Pelosi in Taiwan. Rusland steunt China in zijn verklaring dat het bezoek van Pelosi “agressief” en een duidelijke “provocatie” is, en steunt China in zijn recht om “maatregelen ter bescherming van zijn soevereiniteit” te nemen.

 
Schrap de woorden “Ik hoop het” uit je communicatie want, …

Je bent je eigen toekomst al om zeep aan het helpen alleen al omdat je de toekomst al definieert als “hopen op”. Ik vertaal dat wel even voor je, “Hopen op”, is veelal een uitgestelde teleurstelling en voor mij de definitie dat een ander voor jou de kooltjes uit het vuur moet gaan halen dan loop je zelf geen gevaar en hoef je geen eigen verantwoording te nemen.

 
Fuck de bank, gebruik cash geld

We hebben deze week gezien in Nederland hoe de RABO bank in de persoon van Barbara Baarsma het Sociaal Krediet Systeem promoot met haar Co2 carbon credits, dit is slechts een klein onderdeel van het plan.

Vergeet ABN-Amro & ING niet
En hoe spijtig ook... Triodos (mijn beste van de slechtste) staat er ook bij. Slechts nog als voordeel op de anderen: o.a. algehele blokkade voor automatische incasso's en zelf uitzonderingen kunnen maken.

CASH is king. 💸🤑🪙
 
Hoor allerlei berichten over de enorm stijgende energie kosten. We stoken volledig op hout met twee kachels en hebben voor de winter 9 m2 hout nodig. De prijs is 25 euro totaal gestegen vanwege de brandstof, ik betaal voor de hele winter 495 euro. 55 euro per m2 Alleen je moet -nu- alles sjouwen bij 35 C.. Heb het nu al warm en de winter moet nog beginnen
 
Hoor allerlei berichten over de enorm stijgende energie kosten. We stoken volledig op hout met twee kachels en hebben voor de winter 9 m2 hout nodig. De prijs is 25 euro totaal gestegen vanwege de brandstof, ik betaal voor de hele winter 495 euro. 55 euro per m2 Alleen je moet -nu- alles sjouwen bij 35 C.. Heb het nu al warm en de winter moet nog beginnen
Nou dan heb je mazzel Henk, de prijs hier is inmiddels 90 euro per kuub! Volgens mij ben ik voordeliger uit met petroleum voor mijn zibrootje. Maar ja ook de prijzen voor petroleum zullen ongetwijfeld omhoog vliegen. :cry:
Succes met het verslepen van zoveel hout in de hitte!
 
Dé nieuws-werkvoorbereiders van de onvoltooide verleden tijd.

Het internet staat boordevol “nieuws” dat al lang geleden opgeschreven is, opgeschreven door “de complotdenkers” werkvoorbereiders. Nieuws wat echter voor velen nog steeds brand nieuw is en nog nooit ontdekt door de massa. Uitgezocht door het wereldwijde leger complot-onderzoekers, de nieuws-werkvoorbereiders van de onvoltooide verleden tijd.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.798
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan