Dotcom Radio

Angst, Woede, of toch beter een andere emotie?

Als na angst, woede je geen stap verder brengt, … Als de angst voor het ‘virus’ door de nieuw verworven onderdrukte kennis gaat leiden tot woede, wat is het dan het alternatief als je eigenlijk van tevoren al weet dat die woede je tot niets gaat leiden?

 
Ik praatte gisteren weer met zo'n schaap. Zit je moeite te doen over neutrale onderwerpen te praten. En dan gelijk ook weer dat gelul over die en die had twee keer covid en is nog niet de oude. Ik heb maar gewoon gezegd van dat op mijn werk ook veel uitval was, wat ook zo was. Ik ga maar niet zeggen, wat ik natuurlijk wel denk: ''Ik heb nergens last van gehad'', voor je het weet ontketen je een enorme discussie.
 
Ik praatte gisteren weer met zo'n schaap. Zit je moeite te doen over neutrale onderwerpen te praten. En dan gelijk ook weer dat gelul over die en die had twee keer covid en is nog niet de oude. Ik heb maar gewoon gezegd van dat op mijn werk ook veel uitval was, wat ook zo was. Ik ga maar niet zeggen, wat ik natuurlijk wel denk: ''Ik heb nergens last van gehad'', voor je het weet ontketen je een enorme discussie.
soms is het wel leuk de knuppel in het hoenderhok te gooien, kijken wat er gebeurd en wat hun verweer is
 
soms is het wel leuk de knuppel in het hoenderhok te gooien, kijken wat er gebeurd en wat hun verweer is
Voor jou kan ik me voorstellen dat het misschien leuk is, maar ik ben allergisch voor stupide reacties. Dan krijg ik last van emosies. Ik zie mijn buurvrouw er voor aan dat ze zegt dat het aan geprikten ligt dat ik nergens last van heb. Vriendin zei net dat de gemiddelde geprikte gewoon verkracht is in feite en een soort ‘loverboycomplex’ heeft waar je niet meer uit komt.
 
Laatst bewerkt:
Het voordeel van discussie is, dat een klein deel van de mensen die nu toch wel vaker "plotselinge/onverwachte" overlijdens zien en vragen beginnen te stellen. Als je aangeeft dat het door de prik komt, is er niet tijd meer-zoals voorheen- een afwijzing. Ieder geplant zaadje is er 1
 
Het voordeel van discussie is, dat een klein deel van de mensen die nu toch wel vaker "plotselinge/onverwachte" overlijdens zien en vragen beginnen te stellen. Als je aangeeft dat het door de prik komt, is er niet tijd meer-zoals voorheen- een afwijzing. Ieder geplant zaadje is er 1
Dat vragen stellen is cruciaal in jouw voorbeeld @liesarie Mijn buren zijn daar nog bij lange na niet aanbeland en komen daar waarschijnlijk misschien in dit leven ook niet meer bij uit. Te confronterend en ik zou het begrijpen ook nog. Veel boomers hebben zichzelf al opgegeven onder het mom van: na mij de zondvloed. Maar mijn buren hebben wel een kleinkind. Vraag je je ook af hoe ze denken bij te dragen aan een goede toekomst 🔮 voor haar. Stemmen op de VVD helpt niet in elk geval.
 
dotcom.radio aflevering 327 van 28-08-2022

Deze week in aflevering 327; Bewijs C19 gefinancierd en gepland door de NIH in de VS [halsmisdrijf] – VS en Europe sancties Rusland een lachertje – verwacht een politieke herfststorm – Kleine ondernemers worden kopje kleiner gemaakt – Fauci treed terug in December – en meer, …

 
Vriendin zei net dat de gemiddelde geprikte gewoon verkracht is in feite en een soort ‘loverboycomplex’ heeft waar je niet meer uit komt.
Stockholm Syndrome? Cult? Sekte? Mensen die uit sektes worden gered hebben jaren nodig om te deprogrammeren. Hopelijk gaat het met redpillen 💊 op heel veel onderwerpen in Oktober veel sneller.
 
Dit net bij @henkie op Twitter gezet. Hoi Henk, n.a.v. het wekelijks, en dus ook vanavond, beluisteren van dotcomradio diverse info van je ge-re-tweed. Ik heb het eerder geschreven aan je, dat ik geen berichten van je zie. Pas als ik naar je account ga zie ik het. Soft block noemde je het toen. Bedankt voor alle info

Voor @fatsnotbad Mike. Ook bedankt en tot zondag met 4 man sterk, voor de..ik dacht.. 5e keer in Koudekerke

Alle medestrijders in deze oorlog bedankt !

ps, ik ben een man: diverse zeer wakkere dames zijn mbt forum lezen en dotcomradio luisteren afgehaakt, omdat ze zich niet prettig voelen mbt sommige uitspraken tov vrouwen. Ik vind dat zonde: elke strijder telt. Man, vrouw, groot, klein, zwart/wit/bruin/geel/blank/groen. Ik ga er niet over, maar respect tov alle, zeker wakkere mensen, trekt sommigen over de streep, naar onze=goede kan van de medaille. Just my 2 cents 🤔
 
Laatst bewerkt:
Dit net bij @henkie op Twitter gezet. Hoi Henk, n.a.v. het wekelijks, en dus ook vanavond, beluisteren van dotcomradio diverse info van je ge-re-tweed. Ik heb het eerder geschreven aan je, dat ik geen berichten van je zie. Pas als ik naar je account ga zie ik het. Soft block noemde je het toen. Bedankt voor alle info

Voor @fatsnotbad Mike. Ook bedankt en tot zondag met 4 man sterk, voor de..ik dacht.. 5e keer in Koudekerke

Alle medestrijders in deze oorlog bedankt !

ps, ik ben een man: diverse zeer wakkere dames zijn mbt forum lezen en dotcomradio luisteren afgehaakt, omdat ze zich niet prettig voelen mbt sommige uitspraken tov vrouwen. Ik vind dat zonde: elke strijder telt. Man, vrouw, groot, klein, zwart/wit/bruin/geel/blank/groen. Ik ga er niet over, maar respect tov alle, zeker wakkere mensen, trekt sommigen over de streep, naar onze=goede kan van de medaille. Just my 2 cents 🤔
Ik dacht altijd dat je een vrouw was😅 weet ik dat ook weer haha
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.798
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan