Dotcom Radio

Morgen weer een mooi artikel met als inspiratie bron de tekeningen van Will, je weet wel bekend van de dotcom.radio karikatuur
 
Morgen weer een mooi artikel met als inspiratie bron de tekeningen van Will, je weet wel bekend van de dotcom.radio karikatuur

Leuk om te weten wie die karikatuur heeft gemaakt. Maar wie zingt de begin- en eindtune eigenlijk, is dat een band?
 
Heb ik in 2010 geschreven en opgenomen met de River Zydeco Band. de zanger speelde vroeger in een bekende rockband Omega, hij schreef en produceerde de muziek, de drummer was de ex drummer van Within Temptation, top muzikanten dus en de eer was aan mij om te zingen
Wat gaaf zeg dat wist ik niet. Ik blijf het een heerlijk nummer vinden die eindtune van dotcom radio met een goede zanger😉
 
WE(F) the People

Wij het Volk klinkt zo alledaags maar als je daar eens wat beter over nadenkt gebeurd alles met onze instemming. –ALLES– Wie zwijgt namelijk geeft de ander gelijk, waarom zouden “We the People” dan niet onze stem –gezamenlijk- verheffen en een einde maken aan deze dictatoriale aanslag op onze vrijheid ? Dit Hoogverraad !!


we the people.jpg
 
Elke zondag weer opbeurend om de podcast te beluisteren van Mike en Henk [dotcom.radio] … twee trouwe Q volgers.

Daar put ik mijn hoop uit dat het verhaal van Q klopt en je ziet ook zeker dat er veel naar buiten komt waar de deep state niet blij mee is maar wat ons in het gelijk stelt en ons een voorsprong geeft in de verwerking dat niets meer was zoals we ooit dachten en ons jarenlang werd voorgeschoteld door de MSM.

 
Hier nog 2 luisteraars van Henk en Mike. Gedachtenvoer super. Dotcomradio super. Eind aug weer naar de zoveelste lezing van Mike in Zeeland. Bedankt allebei en de forumleden !
 
Laatst bewerkt:
dotcom.radio aflevering 323 van 31-07-2022

Deze week in aflevering 323: Gehoorzaamheid mentaliteit – Rusland / VS diplomatie verzwegen in de media – Boeren pakken door – De wereld kijkt en doet mee – WE(F) the people – Na de boeren de huiseigenaren – Renaissance scholen – NL huurlingen in Oekraïne – Trump sneller terug, .. – Pensioenfondsen en oversterfte – Ziekenhuizen verdienen grof aan COVID – en meer, …

 
Zoals altijd met veel plezier en interesse geluisterd. Echter dat Gates en Fink aan de goede kant van de medaille zouden kunnen staan, gaat er bij ons niet in. Ook niet gevoelsmatig. Zou dit a.u.b. beter gefundeerd willen zien. Verder chapeau !
 
Zoals altijd met veel plezier en interesse geluisterd. Echter dat Gates en Fink aan de goede kant van de medaille zouden kunnen staan, gaat er bij ons niet in. Ook niet gevoelsmatig. Zou dit a.u.b. beter gefundeerd willen zien. Verder chapeau !
Een voorgevoel, intuïtie, dat is niet te funderen
 
Even hulp inschakelen, ....

Ik heb op het forum ooit eens wat gelezen over Europese wetgeving stakingsrecht tegen de overheid. Geen bevredigende resultaten krijg ik in de zoekmachines, telkens over arbeiders rechten maar nergens stakingsrecht tegen de staat. Wellicht zoek ik met de verkeerde woorden of, het mag niet 1-2-3 gevonden worden, wie weet er meer van, ... / bij voorbaat thx
 
Eeeh Henk. Bill 'Kill' Gates (beter Kill Bill Gates, Bill at the Gates of Hell) is volgens velen al 111x gestorven in Gitmo (die zijn het dus niet), heeft 333 clonen, 17 hologrammen .... welke zegt je intuitie dat het is :p?
 
Mijn intuitie is gebaseerd op de voorspelling van Kim Clement, deze:



Ik geef in de uitzending toe dat het speculatie is, dat ik hier geen concreet bewijs voor heb en dat ik er dus naast kan zitten. Ook geef ik aan dat Gates en Fink dit waarschijnlijk niet uit eigen beweging hebben gedaan maar hiertoe zijn gedwongen door de white hats. Als straks het stof is opgetrokken zul je versteld staan van wie er aan welke kant heeft gestaan: mensen waarvan je dacht dat het goede waren bleken toch slechte zijn, maar ook andersom.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.918
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan