Dotcom Radio

Dé autoriteit ben ik zelf, en jij kan dat ook zijn !!

Een autoriteit wordt vaak omschreven als een gezagsdrager, een deskundige, maar het kan ook doordat je autoriteit uitstraalt. De betekenissen in de zin van machthebber daar kunnen we maar beter gelijk een streep doorhalen. “Een autoriteit zegt dat”, Is in mijn ogen bullshit, daar hebben we immers een wet voor, en wetten zijn aan strenge regels gebonden, dus niet wat een autoriteit zegt !.

 
Eindelijk! Medisch bewijs dat het Covid Vaccin “Moord” is, Dr. Vernon Coleman

Het bericht van Dr. Vernon Coleman konden we nog niet vinden in het betreffende journal want die informatie was nog niet gepost op de persoonlijke website van hem. Dat volgt binnenkort melde de site. Ook het onderstaande bericht melde al onverantwoorde toenames in hartziektes en doden in relatie met het vaccin in dit zelfde journal

 
Protesteren, slim, effectief, geweldloos, en laat de media maar wegblijven !!

Nu over de gehele wereld de grote massale protestmarsen plaatsvinden is het duidelijk dat er een geweldfase is losgebarsten. En geloof me maar, dat geweld komt zeker niet van de mensen die protesteren. Het geweld wordt uitgelokt om een vrijbrief te krijgen om grootschalige militaire troepen in te zetten en de gehele protestbeweging in een verkeerd daglicht te zetten.

 
Vrijheid; “Waar Sta Jij NU ?”

Elke dag probeer ik te bedenken hoe ik bij mensen binnen kan kruipen in die bovenkamer die de hersenen genoemd worden. Kijken of ik wat zaadjes kan planten die mettertijd -zouden kunnen- gaan ontkiemen. De ene dag wordt ik getriggert door een enkele opmerking of woord. De andere dag zoals nu vertaal ik een mooi artikel of belangrijke informatie. Elk verhaal hoe angstaanjagend dat ook moge zijn, dat probeer ik af te sluiten met het positieve dat ik erin ontdek of een richting waarin ik mensen kan wijzen om zichzelf te kunnen helpen. Vandaag een bijzonder artikel. De header afbeelding: Verandering komt om de hoek kijken, als je dat zelf maar genoeg wilt !!

 
Aboriginal’s gedwongen verwijderingen en quarantainekampen ?

Er duiken berichten op over gedwongen verwijderingen en quarantainekampen voor ongevaccineerden, maar de werkelijke feiten ter plaatse zijn moeilijk vast te stellen.

Zou dat heel misschien iets te maken kunnen hebben met de enorme hoeveelheden delfstoffen die zich bevinden in de gebieden die nu (nog) onaantastbaar erfgoed zijn van de Aboriginals? :unsure:
 
De naam van de nieuwste virus variant is: “VRIJHEID” !!

Zelfs in de Tweede Kamer ook bekend als de ‘slaapkamer’, of nog beter de “Coma Room” zelfs daar vreest men de komst van de nieuwe virus variant “Vrijheid”. Het daarmee geassocieerde woord “TRIBUNAAL” is namelijk toegevoegd aan het de lijst verboden woorden in het “Huis van de Democratie”, uche, kuch, rochel. Dat ze dat nog over de lippen kunnen krijgen de clowns !!

 
De we hebben niets meer te melden show

dotcom.radio aflevering 288 van 28-11-2021

Deze week in aflevering 288: Bewijs vaccin is moord – Protesten Rotterdam – Gideon over tribunalen in de kamer – 3 nieuwe wetten – vrijwillig vaccineren (onder dwang) – Booster: het groene vinkjes drama – Een slimme meid van 17 – Quarantaine kampen in gebruik genomen in Australië – en veel meer

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.698
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan